Ryba po grecku - znowu

1. Data: 2000-12-20 22:55:31

Temat: Ryba po grecku - znowu
Od: "Danka" <j...@z...nl> szukaj wiadomości tego autora

Wiem, ze niedawno o to prosilam, ale gdzies posialam przepis na RYBE PO
GRECKU ( nie krzycze, tylko akcentuje ). Please, pomozcie mi i podajcie go
raz jeszcze. Inaczej marnie ze mna bedzie!!!!!!!

Bardzo Wam z gory dziekuje i pozdrawiam,
Danka

1. Data: 2000-12-20 23:38:39

Temat: Re: Ryba po grecku - znowu
Od: "Jola L-L" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Danka" <j...@z...nl> wrote in message
> [...]
go
> raz jeszcze. Inaczej marnie ze mna bedzie!!!!!!!
>
> Bardzo Wam z gory dziekuje i pozdrawiam,

Danka!!!! gdyby nie te swieta......a szukac umiesz? (find i wklepujesz przy
from swoj nick- bo to Ty przeciez o to pytalas i wyrzuci Ci wszystkie Twoje
posty jakie pisalas na grupe- przy dacie 7 grudzien- znajdziesz ten o dorszu
po grecku-ufffff.....

WLEPIAM:

ryba po grecku :

wstep taki sam: rybe porcjujemy, solimy, nastepnie w jajku, bulce tartej ,
po usmazeniu zostawiamy do wystudzenia

Dalej robimy sos:( dla ulatwienia podaje proporcje warzyw)
np: marchew- 225 gr
seler - 150 gr
pietruszka- 75 gr
cebula- 100gr
wiesz to jest potrzebne do tego, aby jak wezmiesz piec marchewek- to
widzisz wzrokowo ile trzeba tej reszty aby smak sosu greckiego byl
zachowany.

Warzywa ucieramy na duzych oczkach tarki, cebule w kostke. Na patelni
rozgrzewamy olej podsmazamy warzywa z przyprawami (ziele ang. lisc laurowy,
papryka slodka).Gdy warzywa sie zrumienia dodajemy koncentrat pomidorowy,
razem chwile podsmazamy, nastepnie przekladamy do rondelka , doprawiamy
sola, cukrem , musztarda ( wszystko do smaku)plus troche wody i powoli
dusimy do miekkosci.W trakcie duszenia uzupelniamy wode, w fazie koncowej
wody ma byc tyle aby sos lekko podplywal woda.
Po ostudzeniu sosu zalewamy nim ostudzona rybe.

Jola

1. Data: 2000-12-21 08:41:37

Od: Gamon' <r...@m...sggw.waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jola L-L wrote:
> wstep taki sam: rybe porcjujemy, solimy, nastepnie w jajku, bulce tartej ,
Mozna tez rybke w samej mace.

Pozdrawiam,
robal.

1. Data: 2000-12-21 09:20:43

Od: "Jola L-L" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Gamon'" <r...@m...sggw.waw.pl> wrote in message
> Mozna tez rybke w samej mace.

w samej mace wychodzi troche sucha ta rybka- lepiej jej w bulce:))

1. Data: 2000-12-21 09:22:21

Od: "Jola L-L" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2000-12-21 11:59:48

Od: "Danka" <j...@z...nl> szukaj wiadomości tego autora

Baaaaaaaaaaaaaardzo, ale to bardzo dziekuje za cierpliwosc!
Pozdr.,
Danka

1. Data: 2000-12-22 08:38:02

Od: Katarzyna Sala <s...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jola L-L wrote:
> w samej mace wychodzi troche sucha ta rybka- lepiej jej w bulce:))
Hmmmm... moja mama tak od lat robi i zapewniam, ze nigdy rybka sucha nie
wyszla :)

Pozdrawiam,
robal.

Przepis na faworki