Rycząca 40-stka

31. Data: 2004-03-26 06:45:02

Temat: Re: Rycząca 40-stka
Od: "idiom" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Leszek" <b...@d...com.au> napisał w wiadomości
news:a7799deb.0403251853.10c60987@posting.google.com
> Ale mezczyzna praktycznie nie ma szans na uzyskanie praw opiekunczych
> jesli matka sie na to nie zgadza (poza wyjatkowo drastycznymi
> sytuacjami kiedy jest to alkoholiczka, prostytutka, ma wyroki za
> przestepstwa etc)
>
> No wiec jak jest z tym prawem?

Leszku, tłumaczyłam przecież, że prawo jest niesprawiedliwe w pewnych
kwestiach - w przypadku mężczyzn - w kwestiach dotyczących opieki nad
dzieckiem, a w przypadku kobiet - w kwestiach dotyczących alimentów (w obu
tych przypadkach, jak druga strona sie uprze, to strona występująca jak
petent ma marne szanse na cokolwiek).

pozdrawiam

Monika

32. Data: 2004-03-26 06:53:42

Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "idiom" <i...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
opieki nad
> dzieckiem, a w przypadku kobiet - w kwestiach dotyczących

W tych akurat sprawach prawo jest również nieszczególnie
sprawiedliwe dla mężczyzn.
Do d... jest natomiast sposób egzekucji.

Pozdrawiam
Qwax

33. Data: 2004-03-26 06:55:10

Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kolorowa" <v...@a...pl> napisał w
wiadomości news:c3vag6$d00$1@news.onet.pl...
> "Grzegorz Janoszka" napisał
jakiś faszysta
facet?

> Może i fajny. Ale ja też bym się rozwiodła z facetem,
któremu po tych
> dwudziestu latach najbardziej szkoda domu.

Może by i mnie najbardziej szkoda było domy gdyby żona
okazała się ... łasą tylko na pieniądze.
(i to na dodatek za usługi wątpliwej jakości)

Pozdrawiam
Qwax

34. Data: 2004-03-26 07:55:20

Od: "kolorowa" <v...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Qwax" napisał
> Może by i mnie najbardziej szkoda było domy gdyby żona
> okazała się ... łasą tylko na pieniądze.
> (i to na dodatek za usługi wątpliwej jakości)

Gdyby była łasa na pieniądze, to nie rozwodziłaby się z mężem, który robi
wyłącznie za maszynkę do ich produkowania.

Małgoska

35. Data: 2004-03-26 08:14:18

Od: Jarek Skórski <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> obu tych przypadkach, jak druga strona sie uprze, to strona
> występująca jak petent ma marne szanse na cokolwiek).

więć po raz kolejny się zapytam
ile masz udokumentowanych przypadkow ( poza swoim ktory udokumentowany
nie jest ) niesprawiedliwości prawa w kwestii alimentów w przypadku
kobiet ???

może troszeczkę konkretów ?

36. Data: 2004-03-26 08:17:05

Od: Jarek Skórski <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Gdyby była łasa na pieniądze, to nie rozwodziłaby się z mężem, który
> robi wyłącznie za maszynkę do ich produkowania.

Napewno ?
Bo ja naiwny sobie myslalem że rozwodząc się z kimś kto spełnia rolę
tylko masznynki do robienia pieniędzy można zyskać znacznie więcej ..

37. Data: 2004-03-26 08:25:31

Od: "Szpakowaty Pan" <s...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

c...@o...pl napisał(a):

> Wybacz Szpakowaty, że śledząc poszczególne posty będę omijać Twoje, bo za

Mam nadzieję, że jakoś to przeżyję, chociaż serce z bólu łka

> każdym razem czytając je wkurzam się. Pozatym jakoś Twoje argumenty nie
> trafiają mi do przekonania, jakbyś był z innej epoki - jakiś taki
> niedzisiejszy.

Pewnie jestem. Chociaż jeśli dzisiejszość polega na myśleniu Twoimi
kategoriami, to nie żałuję.

38. Data: 2004-03-26 08:26:38

Od: "kolorowa" <v...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jarek Skórski" napisał
> [...]
> Bo ja naiwny sobie myslalem że rozwodząc się z kimś kto spełnia rolę
> tylko masznynki do robienia pieniędzy można zyskać znacznie więcej ..

Oczywiście, że można. W końcu chyba po to się człowiek rozwodzi, żeby
zyskać. Jak się przestaje tracić, to się przecież zyskuje.

Małgośka

39. Data: 2004-03-26 12:06:13

Od: "idiom" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jarek Skórski" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
> więć po raz kolejny się zapytam
> ile masz udokumentowanych przypadkow ( poza swoim ktory udokumentowany
> nie jest ) niesprawiedliwości prawa w kwestii alimentów w przypadku
> kobiet ???

Proponuję zwrócić się do Federacji na Rzecz Kobiet i Planowania Rodziny.
Przy okazji likwidacji FA Federacja zajmowała się tym problemem i pewno
otrzymasz szczegółowe i konkretne informacje :)

Ew. poproś, aby dziewczyny, które tu podają ogólnikowe info (tak ze 3 wątki
do góry) podały swoje dane, sygnatury akt etc.

BTW chyba mnie z kimś mylisz, bo mnie nie tylko po raz kolejny nie pytasz
mnie o udokumentowane przypadki, to na dodatek, jako osoba, która nigdy nie
występowała o alimenty, nie mogę być przypadkiem nieudokumentowanym :D

> może troszeczkę konkretów ?

A możesz troszeczkę konkretnie napisać, o co/kogo Ci chodzi ? Bo IMHO
mieszasz problemy, kwestie albo osoby... Albo tak sobie popisujesz na grupę,
nie mając orientacji w problemie.

Monika

40. Data: 2004-03-26 12:22:44

Od: Jarek Skórski <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Rodziny. Przy okazji likwidacji FA Federacja zajmowała się tym
> problemem i pewno otrzymasz szczegółowe i konkretne informacje :)

żartujesz , prawda ?
ja nie szukam żródeł , tylko proszę o podanie podstaw twierdzenia o
niesprawiedliwości prawa w kwestii
alimentów w przypadku kobiet które IMO jest kłamliwe
choćby ze względu na to że przy ustalaniu wysokości alimentów nie bierze
się sytuacji materialnej ojca , tylko jego "potencjalne możliwości
zarobkowania"

> Ew. poproś, aby dziewczyny, które tu podają ogólnikowe info (tak ze 3
> wątki do góry) podały swoje dane, sygnatury akt etc.

czy dane osobowe i sygnatury akt mają być potwierdzeniem prawdziwości
tego twierdzenia ?
hmm

> [...]
> pytasz mnie o udokumentowane przypadki, to na dodatek, jako osoba,
> która nigdy nie występowała o alimenty, nie mogę być przypadkiem

z pierwszym się zgodzę
pomyliłem się i przepraszam

ale z drugim nie.
skoro *Twój przypadek* nie miał miejsca to chyba jasne że udokumentowany
być nie może

:-]

bez temtu
rodzina meza=moja rodzina
Ankieta - Bariery Komunikacyjne w malzenstwie
Polisa posagowa PZU
Obowiazki rodziców???