Rysy na lodowce inox

1. Data: 2008-04-08 06:14:48

Temat: Rysy na lodowce inox
Od: Chris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich serdecznie.

Mam rysy i mam problem. Nowka lodowka, probowalem
cos wyczyscic sciereczka i porysowalem obudowe.
Macie moze jakis pomysl jak mozna usunac takie
rysy ?

Pozdrawiam, Chris.

2. Data: 2008-04-14 16:00:49

Temat: Re: Rysy na lodowce inox
Od: "Krzysztof" <d...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pasta polerska do nierdzewki sciereczka .... i polerujemy

pozd

f.googlegroups.com...

3. Data: 2008-04-15 08:20:12

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Mam rysy i mam problem. Nowka lodowka, probowalem
> cos wyczyscic sciereczka i porysowalem obudowe.
> Macie moze jakis pomysl jak mozna usunac takie

Są takie specjalne "druciaki".
Wygląda to jak druciak do czyszczenia przypalonych garnków, ale jest
wielokrotnie drobniejszy.
Osobiście dostałam to w prezencie razem z kompletem sztućców. Miało służyć
do matowienia rączek jakby się wybłyszczyły.
Sztućcom nic nie było do tej pory potrzeba, ale na porysowaną obudowę od
mikrofali podziałało doskonale.
Zapytaj może w jakimś markowym sklepie ze sztućcami?
Joanna
http://www.jduszczynska.republika.pl/

4. Data: 2008-04-15 09:54:13

Od: "Chris" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Internauta Chris (k...@g...com) w wiadomości
> [...]

> Mam rysy i mam problem. Nowka lodowka, probowalem
> cos wyczyscic sciereczka i porysowalem obudowe.
> Macie moze jakis pomysl jak mozna usunac takie

To nie ja piszę, moja lodówka nie ma rys :)

--
"Dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat i ludzka głupota.
I nie jestem pewien, co do wszechświata." - Albert Einstein.

5. Data: 2008-04-15 13:32:53

Od: "pablo eldiablo" <f...@p...plwytnij.to> szukaj wiadomości tego autora

Chris <k...@g...com> napisał(a):
> [...]
>
> Mam rysy i mam problem. Nowka lodowka, probowalem
> cos wyczyscic sciereczka i porysowalem obudowe.
> Macie moze jakis pomysl jak mozna usunac takie

Hej!

Jak przetestujesz jakas metode i okaze sie skuteczna - koniecznie napisz ;)
Mam ten sam problem...
Pozdr!

pablo

--
Bicycle races are coming your way, so forget all your duties oh yeah!

6. Data: 2008-04-21 13:33:01

Od: Chris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 15 Kwi, 15:32, "pablo eldiablo" <f...@p...plwytnij.to> wrote:

> Hej!
>
> Jak przetestujesz jakas metode i okaze sie skuteczna - koniecznie napisz ;)
> Mam ten sam problem...

Przetestowalem wiec pisze.
Poszedlem do sklepu w ktorym kupilem lodowke. Pytalem
o jakies pasty polerskie itp. babka stwierdzila zebym nawet nie
probowal bo spierdziele jeszcze bardziej ( prawdopodobnie miala
racje ).
Sprzedala mi jakies cos do czyszczenia, jakis plyn w spreju. Miala
dwa rodzaje, cos do czyszczenia i cos do natluszczania, sprzedala
mi ten do czyszczenia. Calkiem niezly, drobniejsze rysy oraz
zmatowienie
w miejscu gdzie czyscilem znikly calkowicie, zostaly te grubsze ( nie
chcialo mi sie dluzej czyscic ) jednak sa praktycznie niewidoczne
a wiec nie ma problemu.
Nie pamietam nazwy preparatu, jesli nie zapomne to sprawdze
w domu i napisze

Pozdrawiam, Chris.

7. Data: 2008-04-21 14:07:27

Od: m...@a...pl szukaj wiadomości tego autora

On 21 Kwi, 15:33, Chris <k...@g...com> wrote:

> Nie pamietam nazwy preparatu, jesli nie zapomne to sprawdze
> w domu i napisze

Jest to, delikatnie mowiac, kluczowe dla sprawy :)

--
Zoom zoom zoom zoom | The world is in a mess
With politics and taxes | And people grinding axes

8. Data: 2008-04-21 20:39:42

Od: Chris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 21 Kwi, 15:33, Chris <k...@g...com> wrote:

> Nie pamietam nazwy preparatu, jesli nie zapomne to sprawdze
> w domu i napisze

Przepisuje z opakowania:

WURTH
saBesto
preparat do pielegnacji
stali szlachetnej

9. Data: 2008-04-23 14:38:29

Od: "pablo eldiablo" <f...@p...plwytnij.to> szukaj wiadomości tego autora

Chris <k...@g...com> napisał(a):

> Przepisuje z opakowania:
>
> WURTH
> saBesto
> preparat do pielegnacji
> stali szlachetnej

Wielkie dzieki, przerobie u siebie :)

Pozdr.,
pablo

--
Bicycle races are coming your way, so forget all your duties oh yeah!

odwilzacz - nie kapie z niego woda
szafka lazienkowa - odchodzi lakier
Żel do toalety
Instrukcja obsługi świecy