Re: Rz?dzi ten, kto mniej kocha...

From: "Chiron" <e...@o...eu>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Rz?dzi ten, kto mniej kocha...
Date: Sun, 11 Apr 2010 18:47:01 +0200
<hplfn8$iav$1@news.task.gda.pl>
<3...@4...net>
<1...@4...net> <hplgqs$lb0$1@news.onet.pl>
<9qsx76yof4a5$.14vofz8nara8q.dlg@40tude.net>
<hpli92$hrm$2@node2.news.atman.pl> <hplhg3$ndu$1@news.onet.pl>
<hplim5$hrm$3@node2.news.atman.pl> <hplid8$plt$1@news.onet.pl>
<1i63gnik6xkjj$.1lee8huepalqy.dlg@40tude.net> <hpsrvq$reo$1@news.onet.pl>
<w...@4...net>

Użytkownik "zażółcony" <z...@w...onet.pl> napisał w wiadomości
news:wdcnsjsin50i.f88323shxrlq.dlg@40tude.net...

> Widzę.
> Nie wiem, o czym dokładnie rozmawiałeś z synem, ale odwołałeś się do
> argumentu obrzydzenia (wyobrażenie homoseksualistów całujących się na
> ławce), by na bazie takiego 'hetero-estetycznego' argumentu uzasadniać
> definicję choroby i dalej idąc - ograniczać prawa do wolności. To jest
> dla Ciebie podstawa do tego, by homoseksualistom dawaćmniejsze prawa
> do tzw. przestrzeni publicznej niż sobie. Ławka w parku to właśnie
> taka przestrzeń publiczna. Ty się możesz z żoną pocałować i to normalne,
> [...]

Redi- a jakby facet siedział, i wcinał kupy- to miałbym trzymać syna za
głowę i przekonywać, że to takie cool i na topie? Weź no przestań. Bardzo
niewiele znanych mi osób (i to wyłącznie z zaagranicy) nie odwróci się z
obrzydzeniem na widok seksującej pary homoseksualnej. Ja nie kazałem synowi
wyrażać obrzydzenia- on po prostu zzareagował odruchem wymiotnym, IMO-
bardzo naturalnie i zdrowo. Jeśli Ciebie to nie brzydzi- tak naprawdę nie-
no to Twoja sprawa. Jednak są rzeczy, które w naszej kulturze zwykliśmy
traktować normalnie (para hetero całująca się na ławce), i nie zwracać na
nie uwagi, na innne- reagujemy protestem (ta sama para bzykająca się
publicznie na ławce).
I_nie_ma_to_niczego_wspólnego_z_dawaniem_komuś_mniej
szych_praw. Co chcesz
zrobić? To, co proponujesz- lansowano np w Christianii. Doprowadziło do
autozagłady mieszkańców tej dzielnicy (kuż dawno są praktycznie zwykłą
dzielnicą Kopenhagi). Chcesz to wprowadzić w całej Polsce?!

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.