Re: Rz?dzi ten, kto mniej kocha...

From: zażółcony <z...@w...onet.pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Rz?dzi ten, kto mniej kocha...
Date: Sun, 11 Apr 2010 21:06:07 +0200
<1...@4...net> <hplgqs$lb0$1@news.onet.pl>
<9qsx76yof4a5$.14vofz8nara8q.dlg@40tude.net>
<hpli92$hrm$2@node2.news.atman.pl> <hplhg3$ndu$1@news.onet.pl>
<hplim5$hrm$3@node2.news.atman.pl> <hplid8$plt$1@news.onet.pl>
<1i63gnik6xkjj$.1lee8huepalqy.dlg@40tude.net> <hpsrvq$reo$1@news.onet.pl>
<w...@4...net> <hpsue3$2td$1@news.onet.pl>

Dnia Sun, 11 Apr 2010 18:47:01 +0200, Chiron napisał(a):

> [...]
> obrzydzeniem na widok seksującej pary homoseksualnej. Ja nie kazałem synowi
> wyrażać obrzydzenia- on po prostu zzareagował odruchem wymiotnym, IMO-
> bardzo naturalnie i zdrowo. Jeśli Ciebie to nie brzydzi- tak naprawdę nie-
> no to Twoja sprawa. Jednak są rzeczy, które w naszej kulturze zwykliśmy
> traktować normalnie (para hetero całująca się na ławce), i nie zwracać na
> nie uwagi, na innne- reagujemy protestem (ta sama para bzykająca się
> publicznie na ławce).
> I_nie_ma_to_niczego_wspólnego_z_dawaniem_komuś_mniej
szych_praw. Co chcesz
> zrobić? To, co proponujesz- lansowano np w Christianii. Doprowadziło do
> autozagłady mieszkańców tej dzielnicy (kuż dawno są praktycznie zwykłą
> dzielnicą Kopenhagi). Chcesz to wprowadzić w całej Polsce?!

Nie czuję komfortu 'uczciwości' w dyskusji z Tobą.
Co wg Ciebie ja chcę wprowadzic w całej Polsce ?
Odpowiedz proszę.

A wracajac do rzeczy: wskazuję jedynie, że posługiwanie się
argumentem osobistych wrażeń estetycznych to argument słaby
jak barszcz - i prymitywny.
Już Ci w tamtej dyskusji klarowałem to na wielu przykładach.
Ktoś Ci też klarował, że polskie prawo rozróżnia pocałunek na
ławce od obnażania się i publicznego uprawiania seksu. Wiec gdzie
problem ?

Nie wiem, jak mam z Tobą rozmawiać, kiedy ja mówię o całowaniu się
w parku na ławce a Ty mi o zjadaniu kup czy o jakiejś sodomii.
Tak, czuję obrzydzenie, kiedy napotkam bezdomnego wyjadajacego
coś ze śmietnika. Albo na myśl o pracy facetów opróżniajacych szamba.
I co ? To wg. Ciebie ma jakiś zwiazek z tym, że "nie róbmy z Polski
marginesu holenderskich eksperymentów" ? No sorry, Chiron ...

--
Redart, co zmienił ksywkę na mniej krwistą