Rzeczpospolita psycholi

1. Data: 2003-09-07 21:44:43

Temat: Rzeczpospolita psycholi
Od: "Taito" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ciekawy artykuł :

http://kiosk.onet.pl/art.html?DB=162&ITEM=1131849&KA
T=239

1. Data: 2003-09-07 22:16:03

Temat: Re: Rzeczpospolita psycholi
Od: "Duch" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Taito" <a...@a...pl> napisał w wiadomości
news:bjg5aq$1pu$1@news.onet.pl...

> Społeczeństwo przechodzi kryzys psychiczny. Co do tego nie mam
wątpliwości! Liczba zaburzeń wzrasta

Tez mi sie tak zdaje, okres jest bardzo ciezki, trzeba o tym mowic
Duch

1. Data: 2003-09-07 22:33:21

Od: "Kamiloofski" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Taito wrote:
> Ciekawy artykuł :
>
> http://kiosk.onet.pl/art.html?DB=162&ITEM=1131849&KA
T=239

to jest bardzo przykre...
niestety wine ponosi szkoła. to ona ma na nas najwiekszy wplyw. Spedzamy tam
cala swoja pierwszą młodość - czas w ktorym kszaltujemy sie na ludzi. Szkola
zamiast uczyc nas chemii, pierdol z mamty typu nikomu nie potrzebne
równania, czy tez fizyka z astronomią co jest bezsensem. Zamiast tych 3
przemdiotów powinni od 1 klasy podstawówki wybic z glowy cala agresje.
Zrobic z nich takich ktorzy sie boją zabić, uderzyć Wprawdzie efekt bylby
dziwny... ludzie niemieliby jak odreagować w dorosłym zyciu... przeciesz
wiadomo ze kazdy ma niepowodzenia i kazdy chce sie wyrzyć. Sama masturbacja
(u chlopcow) by nie pomogla. Dlatego zabrać takiego syna trzeba na mecz
pilki noznej gdzie nasadza jobów na tradycyjnie niesprawidliwego sędziego.
Zeby cokolwiek zmienic potrzeba bardzo duzo zmian. Nie leza one tylko w
niepotrzebnych przedmiotach. Dziecko w szkole uczy sie sciągać i nic nie
robiac zyskuje oceny... co potem sie przelewa na podatnosc na korupcje.
Oczywiscie jedno dziecko jest ogniwem do przestawienia innych na swoj swiat.
Mowa tu o dzieciach z rodzin patologicznych. Takie dzieci sa zaniedbywane i
ucza sie zycia samemu... co jest wynikiem ze ucza sie wszystkiego nawet tego
czego nie powinny.
Rozmarzylem sie troche...
no coz... pozostaje sluchac T.Love - Jest super i dalej marzyć, bo świat bez
marzeń nie bylby światem ludzi tylko maszyn odpowiedzialnych za różne
fukncje.

--
Kamiloofski
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

1. Data: 2003-09-07 22:59:28

Od: "zielsko" <zielsko_p@WYTNIJ_TOo2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Rozbiegane palce Kamiloofski wystukały w
<bjgbph$5tt$1@nemesis.news.tpi.pl> słowa:

> to jest bardzo przykre...
> niestety wine ponosi szkoła. to ona ma na nas najwiekszy wplyw.

Taa jasne. A świstak siedzi i p* rodzine. Dobrej nocy produkcie
edukacji i państwa nie rodziny.

--
Paweł Zioło
www.fotozielsko.prv.pl

1. Data: 2003-09-07 23:14:00

Od: "zielsko" <zielsko_p@WYTNIJ_TOo2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Rozbiegane palce Taito wystukały w <bjg5aq$1pu$1@news.onet.pl> słowa:

--
Paweł Zioło
www.fotozielsko.prv.pl

1. Data: 2003-09-08 06:31:53

Od: "ksRobak" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zielsko" <zielsko_p@WYTNIJ_TOo2.pl>
> Rozbiegane palce Kamiloofski wystukały w
> <bjgbph$5tt$1@nemesis.news.tpi.pl> słowa:

> Taa jasne. A świstak siedzi i p* rodzine. Dobrej nocy produkcie
> [...]

dodaj jeszcze, że rodzina non-stop jest "edukowana" przez "życie"
- to świstak się ucieszy :-|
(oczywiście rodzina przystosowana do cywilizacji {ci edukowani poprzez
manipulację podświadomościową - zresztą też...})

PS. a może by tak kopa jako motywację i nie tłumienie agresji? co?
Nauczyciel słaby? to kopa mu - przetrwa silniejszy Buhłahłahła
\|/
re:

1. Data: 2003-09-08 07:33:08

Od: "Edyta" <e...@l...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kamiloofski" <c...@n...pl> napisał w
wiadomości news:bjgbph$5tt$1@nemesis.news.tpi.pl...

> [...]
> równania, czy tez fizyka z astronomią co jest bezsensem. Zamiast tych 3
> przemdiotów powinni od 1 klasy podstawówki wybic z glowy cala agresje.

To nie szkoła ponosi winę tylko rodzice wychowujący dziecko!!!
To oni kształtują w nim "postawy życiowe" charakter...szkoła ma uczyć ...od
wychowywania są rodzice. Chodzimy do szkoły i uczymy się jak to nazywasz
"pierdół" po to aby mieć pojęcie o świecie a nie być matołami którzy umieją
tylko czytać i pisać. Agresje powinni tępić rodzice, bo pierwsze oznaki
agresji dziecko zawsze pokazuje w domu i jeżeli rodzice sobie na to
pozwalają to dziecko uważa że tak może robić i potem te zachowanie
"przenosi" do szkoły. Poza tym teraz nauczyciele nie mogą nic zrobić, nie
wolno im uderzyć, krzyknąć bo mogą być podani do sądu...
Gdzie tu logika...to rodzice są od wychowania.
Edyta

1. Data: 2003-09-08 08:57:15

Od: "EvaTM" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Edyta" <e...@l...com.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> wolno im uderzyć, krzyknąć bo mogą być podani do sądu...
> Gdzie tu logika...to rodzice są od wychowania.

Rodzice? Owszem.
Tylko że właśnie dobrze wychowywane dzieci
przestały sobie radzić w tym super kraju. Nie zauważyłaś?
Nie masz dość podłego sprytu i pieniędzy - nie istniejesz
ot, cała prawda.

Pytam retorycznie. Chamstwo, zło i paranoja zwyciężają
albo już zwycięzyły. Trzeba być ślepym by tego nie widzieć.

E.

1. Data: 2003-09-08 09:00:20

Od: "cbnet" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Z danych koncernow farmaceutycznych (informacje dostepne w necie)
wynika, ze w 1991 roku Polacy wydali na leki antydepresyjne 4 miliony
dolarów, zaś w 2001 roku - 34 miliony dolarów.

Czarek

1. Data: 2003-09-08 09:06:19

Od: "zielsko" <zielsko_p@WYTNIJ_TOo2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Rozbiegane palce EvaTM wystukały w <bjhg6b$ob1$1@korweta.task.gda.pl>
słowa:

> Pytam retorycznie. Chamstwo, zło i paranoja zwyciężają
> albo już zwycięzyły. Trzeba być ślepym by tego nie widzieć.

Ślepym trza być żeby dobra i piękna w ogrodach nie dostrzegać. Ślepym
trza być żeby nie zauważyć, że ten tryiumf brzydoty i fałszu jest li
tylko chwytem wrogiej propagandy. Wiesz wolność i piękno, prawda to
nie jest coś mierzonego sukcesem i pieniędzmi.... nie ta miara Evo.

Ślepe z Twojej definicji zielsko

--
www.fotozielsko.prv.pl

PSPHOME - aktualności
zaglaskanie ?
program MOST - czy bralisicie w tym udzial
(folia)
Nie przeciwstawiaj się złu.