Re: Rzucam rekawice !!!

1. Data: 2000-03-28 19:43:29

Temat: Re: Rzucam rekawice !!!
Od: DrYazzgod <D...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Małgorzata Majkowska napisał(a):

> Użytkownik "DrYazzgod" <D...@i...pl> naskrobal w swietym
> oburzeniu

> A wiec szanowny interlokutorze. Jak widac wyzej napisalam, ze moze
> to byc patologia. Moze ! Nie stwierdzam, ze akuratnie jest to
> patologia. Konkretne wnioski nie dotycza Ninki. Czy ja napisalam,
> ze Ninka jest chora????

Przeczytaj swoje posty jeszcze raz i sama sobie odpowiedz.

> Pisalam o zlosliwych napastliwych babsztylach.

Czyli o sobie?

> Nie przyszlo ci do glowy o Wielki Oswiecony Grzmiacy Gniewem,
> ze postawa Niny to moze byc jej internetowy image???

Przyszlo. Sadzilem. ze Tobie nie przyszlo. Ale skoro Ci
przyszlo to po co dyskutujesz z internetowym image'em ?

> A to w jaki sposob dyskryminuje??? Napisalam ze agresja nie jest
> przeciez zarezerwowana dla zadnej z plci.

Co innego napisalas przedtem, co innego pisesz teraz. Jesli
nie
wiesz gdzie tu dyskryminacja, to z pewnoscia ja nie zdolam Ci jej
pokazac.

> Moze najpierw usiadziesz, ochloniesz, opluczesz glowke zimna woda
> i w spokoju poczytasz grupy dyskusyjne, zamiast sie zoladkowac.
> Mozesz dostac wrzodow i dopiero bedzie patologia :-)))))

Chyba masz racje. Zrobie tak jak radzisz. A ze swojej strony
polecam Ci znalezienie kogos kto bedzie chcial troche z Toba
poseksowac, bo jak sie odzwyczaisz, to bedzie jeszcze wieksza
patologia.

> jw. poczytaj dokladnie. Nigdzie nie zasugerowalam, ze Nina ma
> uszczerbek na psychice, natomiast doskonale widze, ze jest zlosliwa
> agresywna i napastliwa. Co napisalam. Sic! A jesli juz
> cholernie sie uparles, ze musisz mi nawrzucac to napisz (to co
> koniecznie) do mnie osobiscie, poniewaz nie dotyczy to aktualnej
> dyskusji

Po co mam Ci nawrzucac? Nie schlebiaj sobie.
Kiedy Ty pisesz, ze ktos jest zlosliwy, agresywny
i napastliwy to jest na temat. Kiedy ja pisze, ze Ty jestes rownie
zlosliwa, agresywna i napastliwa to jest nie na temat. Przyznam sie,
ze niewiele z tego rozumiem. Hmm... Moze Kali cos rozumie ?

DrYazzgod

1. Data: 2000-03-28 20:26:54

Od: "Falom" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

DrYazzgod <D...@i...pl> w artykule
news:38E10B61.B961CFB3@interia.pl pisze...

Moze Kali cos rozumie ?

Kali nie rozumiec...

Falom(Kali(?))

1. Data: 2000-03-28 21:43:23

Od: n...@p...ninka.net szukaj wiadomości tego autora

DrYazzgod <D...@i...pl> writes:

> Przyszlo. Sadzilem. ze Tobie nie przyszlo. Ale skoro Ci
> przyszlo to po co dyskutujesz z internetowym image'em ?

Tutaj z mojej strony male wyjasnienie.

Nie jest to moj internetowy image, bo poglady mam jakie mam w sposob
"ciagly" :) (niezaleznie od forum i medium sa takie same).

Natomiast inna sprawa jest, ze nigdzie tutaj nie napisalam, ze z owych
pogladow wynika w sposob konieczny, ze ja jestem kobieta wamp, wyrywam
wszystkich facetow wokolo jak leci i tylko czycham na biedne zagonione
zoneczki zeby je pograzyc (juz mi sie zeby swieca :)))

Podsumowujac: nie uwazam, zeby za zdrade zony przez meza odpowiadala
kochanka.
W koncu owa kochanka nikogo nie zdradza.

I chcialam dociec powodow skad sie bierze takie przenoszenie
odpowiedzialnosci...
Dyskusja w owym watku wiele wyjasnila ;)

--
Nina (Mazur) Miller
n...@p...ninka.net

1. Data: 2000-03-28 21:48:22

Od: "Falom" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

<n...@p...ninka.net> w artykule
news:m21z4urcsk.fsf@pierdol.ninka.net pisze...

> [...]
> wszystkich facetow wokolo jak leci i tylko czycham na biedne zagonione
> zoneczki zeby je pograzyc (juz mi sie zeby swieca :)))

Teraz Kali rozumiec...;)
A tak powazniej,(co do Twojego image wynikajacego z Twoich postow w tym
watku)
to "wiekszosc"(prosze o zwrocenie uwagi na " ") ludzi moze tak to
odebrac...
No ale to juz problem tych ludzi,czyz nie...;)

> Podsumowujac: nie uwazam, zeby za zdrade zony przez meza odpowiadala
> kochanka.
> W koncu owa kochanka nikogo nie zdradza.

A kochanek odpowiada...bo czuje sie jakos niedowartosciowany...;))

Pozdrawiam

Falom

Re: Trudy dnia codziennego!
Re: Rzucam rekawice !!!
wyszukiwanie informacji (troche off-topic) PILNE
samobojstwo w kulturze
kwestia uczuć...