wyszukiwanie informacji (troche off-topic) PILNE

1. Data: 2000-03-28 17:11:35

Temat: wyszukiwanie informacji (troche off-topic) PILNE
Od: ".mare" <m...@m...polbox.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy to prawda, ze sa strony gdzie mozna zlecic wyszukiwanie czegos ludziom i
dostac od razu wlasciwe linki bez przedzierania sie przez stosy bzdur? Jak d
otad nic takiego nie spotkalem, dajcie znac, jesli wiecie o czyms takim, bo
nie mam czasu bawic sie w wyszukiwarki...
Cena nie gra roli.

.mare

1. Data: 2000-03-28 17:50:12

Od: A s t e c SA <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

".mare" wrote:
> Czy to prawda, ze sa strony gdzie mozna zlecic wyszukiwanie czegos ludziom i
[..]
> nie mam czasu bawic sie w wyszukiwarki...
> Cena nie gra roli.

Napisz co szukasz na
mailto:s...@e...pl

a po 1 kwietnia zapraszam na
http://www.eteria.net

pozdrawiam
Arek

--
Pierwsza polska bajka animowana 3D !
http://www.elita.pl/swojaki/

samobojstwo w kulturze
kwestia uczuć...
dzieci z rodzin alkoholowych
agresja wsrod dzieci z rodzin alkoholowych
model porządnego człowieka i porządnej rodziny