Rzuccie jakis przepis na pieczony boczek ...

1. Data: 2002-06-03 16:53:11

Temat: Rzuccie jakis przepis na pieczony boczek ...
Od: "Jaro" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

--
Jaro
j...@p...onet.pl

1. Data: 2002-06-03 16:56:16

Temat: Re: Rzuccie jakis przepis na pieczony boczek ...
Od: "MechaGodzilla" <m...@n...pl.NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jaro" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:adg717$p5k$1@news.onet.pl...

> --
> Jaro
> j...@p...onet.pl

znaczy sie prosisz?

Mechcia

1. Data: 2002-06-03 17:01:18

Od: "Art(Gruby)" <j...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 3 Jun 2002 18:56:16 +0200, "MechaGodzilla"
<m...@n...pl.NOSPAM> wrote:

>znaczy sie prosisz?
>

>Mechcia

Nieeee on sie cieli...
;-))))
Art(Gruby) {California}
Abyssus abyssum invocat.

1. Data: 2002-06-03 17:03:52

Od: "MechaGodzilla" <m...@n...pl.NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Art(Gruby)" <j...@p...net> napisal w wiadomosci
> Nieeee on sie cieli...
> ;-))))
> Art(Gruby) {California}
> Abyssus abyssum invocat.

ale ze mnie ciele

Mechcia

mam pyszne ciasto z truskawkami, jeszcze cieple...

1. Data: 2002-06-03 17:04:51

Od: "Jaro" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Prooooooooooooooosze !!!!!!!!!!!!!!!!

--
Jaro
j...@p...onet.pl

1. Data: 2002-06-03 17:07:44

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ale ze mnie ciele
> Mechcia
> mam pyszne ciasto z truskawkami, jeszcze cieple...

Z boczkiem?
;-)
--
Pozdr. Jerzy Nowak
Wawa

1. Data: 2002-06-03 17:11:43

Od: "MechaGodzilla" <m...@n...pl.NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

> Prooooooooooooooosze !!!!!!!!!!!!!!!!

:))))))))))))))

boczek bez kosci natrzec oliwa, czosnkiem, majerankiem, papryka slodka,
czabrem. mozna dac inne ziola, jakie kto lubi. odstawic najlepiej na cala
noc.
(moj ojciec czasem wrzuca do brytfanki kilka ziaren jalowca i lisc laurowy,
ale ja nie lubie)

piec w rekawie foliowym do pieczenia lub w zwyklej folii aluminiowej ok. 1,5
godziny.

Mechcia

jesli boczek jest taki szeroki a cienki mozna zwinac i obwiazac bawelniana
nicia. wtedy mamy rolade. wierzch najpierw posmarowac jeszcze odrobina
musztardy gruboziarnistej lub chrzanem i zwinac.

1. Data: 2002-06-03 17:12:22

Od: "MechaGodzilla" <m...@n...pl.NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzy" <0...@m...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Pozdr. Jerzy Nowak
> Wawa
> "Don't be fooled. If something sounds too good to be true, it probably

Jerzy! a jesli bez boczku to dasz sie zaprosic?

Mechcia

1. Data: 2002-06-03 17:33:40

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jerzy! a jesli bez boczku to dasz sie zaprosic?

Dam, tylko nie wiem co żona na to powie?
;-)
--
Pozdr. Jerzy Nowak
PS

1. Data: 2002-06-03 17:43:12

Od: "Catalina" <c...@j...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jaro" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

Prosze bardzo ale poprosze o dziekuje w odpowiedzi.
Natrzec boczek sola, pieprzem, ziolami np prowansalskimi i duza iloscia
czosnku najlepiej swiezego (ewntualnie granulowanego). Upiec w garnku lub
piekarniku podkladajac pod niego kawalki sloniny.

--
Catalina, Warszawa
icq # 54287160

jakie oliwy z dodatkami uzywaliscie?
niskokaloryczne sorbety zielonej budki
OT? wyciskarka/szpryca do ciastek i nie tylko
guma cynamonowa
guma cynamonowa