Re: !!!!!!!!!!! S O S !!!!!!!!!!!

1. Data: 2000-05-26 07:09:47

Temat: Re: !!!!!!!!!!! S O S !!!!!!!!!!!
Od: j...@e...opi.org.pl (Jerzy Kozlowski) szukaj wiadomości tego autora

> witam
>bylabym bardzo wdzieczna, gdyby kto pomogl mi w paru kwestiach:

>4. zamieranie galazek rozanecznika - grzyb Phytophtora - nie ma na niego
>jakiegos nowego sposobu?

Mam pytanie,jak wyglada rozanecznik porazony tym grzybem i skad wiesz ze to
on.
Pozdrawiam Juras

2. Data: 2000-05-27 10:29:01

Od: "eveness" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jerzy Kozlowski <j...@e...opi.org.pl> w artykule
rg.pl napisał...

> Mam pytanie,jak wyglada rozanecznik porazony tym grzybem i skad wiesz ze to
> on.

Szczytowe pąki pędów brązowe,
liście matowe zwinięte wzdłuż nerwu środkowego brązowe
pędy więdną i obumierają.
"Choroby i szkodniki roślin ozdobnych w ogrodzie"
autor:Gottfried Stelzer str,160

> Pozdrawiam Juras
i ea

Re: niezwalczone przedziorki i zmarnowana roza pnaca
oferta pracy - scinanie trawy w Wwie
kasztan jadalny
Pierwsze koszenie - czy walowac przed i w ogole pare pytan laika