Re: Ś.p. Lech Kaczyński przewidział.

Data: 2017-05-31 15:04:39
Temat: Re: Ś.p. Lech Kaczyński przewidział.
Od: Ikselka <i...@g...pl>

FEniks <x...@p...fm> wrote:
> [...]
-ze-dzis-gruzja-jutro-ukraina-a-pozniej-moze-i-czas-
na-moj-kraj-na-polske-lech-kaczynski-w-sierpniu-2008
-r-w-tbilisi-zobacz-wideo

> Porównujesz Polskę z Rosją zbrojną w broń atomową?

A czemu to Polska miałaby samodzielnie się porównywać? W kupie siła - vide
Grupa Wyszehradzka.
No ale samo nic się nie zrobi, zwłaszcza kiedy w narodzie mącą zwolennicy
zdejmowania gaci, które tu oraz którego sens już Dębska obrazowo tu ujęła.