Re: Ś.p. Lech Kaczyński przewidział.

Data: 2017-06-01 13:27:11
Temat: Re: Ś.p. Lech Kaczyński przewidział.
Od: Ikselka <i...@g...pl>

FEniks <x...@p...fm> wrote:

> [...]
> I jedna mała uwaga co do "Cesarstwa Rzymskiego, które trwało latami",
> mała różniczka - nie było ono jednolite narodowo ani kulturowo, a nawet
> wręcz przeciwnie. Może to jest dobry trop, ale MY jako NARÓD nasz dumny
> przecież tego nie chcemy, nawet UE nam się nie podoba, nieprawdaż? ;)

> A kto coś podobnego mówi? Oczywiście, że sens jest. Sens jest w ciągłym
> budowaniu, a nie w zrywach narodowych i tupaniu nóżką, które - jak z
> doświadczenia wiemy - najczęściej do niczego dobrego nie prowadzą, poza
> wybiciem, biedą i nieszczęściem właśnie tego narodu.

Zdejmowanie gaci bardziej popłaca. Vide folksdojcze, UB, kolaboranci itp.
Dlatego to zniszczenie moralne społeczenstwa trwa do dziś. Dlatego tak
łatwo lewakom zrobić z Polakami, co chcą.

> I takoż

I oto - jeśli już.

> mamy
> wielkie deklaracje o przekazywaniu własnego lasu na broń atomową, a na
> marginesie i na co dzień - jojczenie o konieczności płacenia podatków. ;)

ZUSu, kobieto, ZUSu - przymusowego rabunkowego ubezpieczenia zdrowotnego i
emerytalnego, kiedy prowadzę d.g. (a konkretnie mąż). Jesteśmy co miesiąc
rabowani przez tę pasożytniczą instytucję z ponad tysiąca złotych, co
niczego nam teraz ani w przyszłości nie zapewnia. I tak musimy się leczyć
prywatnie, a emerytura to w naszym przypadku abstrakcja.
Dlatego JA odbieram to w dopłatach.

Od razu widać, że nie masz pojęcia, co to jest zarabiać na własny rachunek.
Ciepła posadka tego pojęcia nie daje.