ŚAM?!?!

21. Data: 2002-08-31 08:54:37

Temat: Re: ŚAM?!?!
Od: "red medicine" <B...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam witam i pozdrawiam!
Przemo - no mam pytanko do Ciebie kolejne - a jak tam z obiadkami? I
gdzie sie stołujesz - tam na stołóweczce, czy na własną łapkę? Noi ew gdzie
jest najzjadliwiej, i jak to wygląda cenowo ;)
Byłabym bardzo wdzięczna za odpowiedź.

red medicine

22. Data: 2002-08-31 09:31:47

Od: "Przemo" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj, witaj :-)))
Już odpowiadam... obiadki konsumuję na stołówce. Jeden obiad kosztował 4zł.
Można kupić od razu na cały miesiąc albo po kilka- cena jest taka sama. Co
roku cena obiadu jest wyższa o 50gr więc pewnie w tym rok będą kosztować
4,50 zł. Uważam, że jak za taką cenę to obiady nie są najgorsze. Zawsze są
dwie zupy do wyboru i dwa drugie dania, czasami nawet trzy. Obiady zaczynają
wydawać od 12.30 a kończą o 17.00. Jednak w miarę możliwości staram się być
wsześniej na obiadku, bo jest jeszcze z czego wybierać.
Hitem stołówki jest kotlet mielony serwowany prawie codziennie pod inną
nazwą np. rumsztyk, befsztyk, stek górski .... Ale da się przeżyć :-)) .
Alternatywnym miejscem spożywania obiadków jest druga stołówka ,dla
asystentów, znajdująca się bardzo blisko uczelni. Jadłem tam obiad jeden raz
jak miałem dyżur z ginekologii. Był podobny do opisanych wcześniej, ale nie
wiem ile kosztował - na dyżurach za obiady się nie płaci.
Pozdrawiam serdecznie Przemo

23. Data: 2002-08-31 09:43:00

Od: "red medicine" <B...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

eeee.... to spoko! ;) Troche się bałam Twojej odpowiedzi... bo z jedzonkiem
stołówkowym nie mam zbyt miłych doświadczeń - ale w takim razie siem tam
zastołujem ;o)
Dzięki wielkie za odpowiedź - i do zobaczenia na obiadku! ;o)

Chociaz pewnie znowu niedługo Ci trochę pomarudzę ;)

POZDRAWIAM
red medicine

24. Data: 2002-08-31 10:33:54

Od: "Przemo" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

ok. Przypomniała mi się kolejna nazwa kotleta mielonego- sznycel :-)
Pa - Przemo

25. Data: 2002-09-01 09:32:01

Od: "Mirfak" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

sznycel gorski

pozdro, mirfak

26. Data: 2002-09-01 09:34:01

Od: "Przemo" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki Mirfaczku za pomoc. Pozdrowienia
Przemo

27. Data: 2002-09-01 09:37:21

Od: "Mirfak" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

a mowiles, ze wlaczasz gg

.

28. Data: 2002-09-01 15:32:03

Od: "Mirfak" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

to kiedy sie spotykamy?

mirfak

29. Data: 2002-09-01 15:54:38

Od: "red medicine" <B...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

A dziewczyna Twa z ostrym narzędziem w ręku gonić mnie nie będzie?? ;o)

POZDRAWIAM
red medicine

30. Data: 2002-09-01 16:01:30

Od: "Mirfak" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

why?

mirfak

> A dziewczyna Twa z ostrym narzędziem w ręku gonić mnie nie będzie?? ;o)

> [...]

Bol gardla przy przelykaniu....
CZy to dobry filtr?? zamiast odwróconej osmozy??
zabezpieczanie stawów plastrem
Popękane naczynia
Korepetycje na AM !!!Szukam!!!Poznan!!!