SERDECZNIE ZAPRASZAM

1. Data: 2004-11-28 12:21:44

Temat: SERDECZNIE ZAPRASZAM
Od: "joanitha" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

***MAKIJAŻE NA KAŻA. OKAZJE***
SPECJALIZUJĘ SIĘ W MAKIJAŻACH i STYLIZACJI UBIORU

Oferuję:

*Makijaże wydobywajace i podkre?lajace naturalne piękno,
ale przede wszystkim zapewniaj?ce komfort i dobre
samopoczucie.

*Wybór makijażu i fryzury indywidualnie do typu
urody, dodatków, osobowo?ci Panny Młodej.

*Pomoc w doborze wi?zanki, biżuterii oraz innych
dodatków.

-> Ponadto wykonuję makijaże:

* BARDZO PRZYSTEPNE CENY

kontakt:j...@o...pl

1. Data: 2004-11-28 14:29:15

Temat: Re: SERDECZNIE ZAPRASZAM
Od: "Ewa W" <e...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "joanitha" <j...@o...pl> napisał w wiadomości

No tylko pogratulować konsekwencji..............daleko dziewczę zajdzie;)

Pozdr. Ewa

1. Data: 2004-11-28 16:29:48

Od: "Ania" <a...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ewa W <e...@b...wroc.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:

> No tylko pogratulować konsekwencji..............daleko dziewczę
zajdzie;)

Zapewniam Cię, że nie tylko tego ;-) Napisz do niej na priva to się
przekonasz ;-) (tylko uwaga, tekst mogą być niecenzuralne) ;-)

Pozdr!
Ania

ps - ostatnio przy tym samym spamie pojawiło się zapytanie o skargę do
abuse, niech ktos obeznany wreszcie tam skrobnie albo napisze jak to się
robi (tym razem nie od tylu :P) to sama coś wykombinuje :-)

--
"...przecież każdy chyba chce
aby trwało

1. Data: 2004-11-28 17:01:40

Od: mips <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ania napisał/a w news:cocun4$d24$1@nemesis.news.tpi.pl:

> statnio przy tym samym spamie pojawiło się zapytanie o skargę do
> abuse, niech ktos obeznany wreszcie tam skrobnie albo napisze
> jak to się robi (tym razem nie od tylu :P) to sama coś
> wykombinuje :-)

"Dzień dobry,

chciałabym zwrócić uwagę na wyjątkowo uciążliwe zachowanie na grupie
dyskusyjnej pl.rec.uroda użytkownika konta j...@o...pl
Użytkownik ten notorycznie zaśmieca grupę ogłoszeniami o charakterze
reklamowym.

From: "joanitha" <j...@o...pl>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: SERDECZNIE ZAPRASZAM
Date: Sun, 28 Nov 2004 13:21:44 +0100

Ponieważ spamowanie jest ewidentnym łamaniem zasad regulaminu
korzystania z bezpłatnych kont pocztowych w portalu o2.pl, liczę na
interwencję w tej sprawie.

Pozdrawiam,
xxx"

mips [na abuse za leniwa jestem, wolę spamerkę plonknąć]

--
Zofia Rakowska

"Juz pod pierwszym linkiem widac, ze jestes wstretnym
zlosliwym mikroprocesorem!" (c) ISIA pru,13-06-2004r.

1. Data: 2004-11-29 08:27:31

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-11-28 17:29,Użytkownik Ania ziewnął szeroko i rzekł:

> Zapewniam Cię, że nie tylko tego ;-) Napisz do niej na priva to się
> przekonasz ;-) (tylko uwaga, tekst mogą być niecenzuralne) ;-)

WOW! Jakie na przykład?

Krusz.

--
Kruszyna
#GG 3084947

1. Data: 2004-11-29 10:37:04

Od: "Ania" <a...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Kruszyzna <k...@g...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:
> WOW! Jakie na przykład?

Zajrzyj na pl.regionalne.wrocław ---> post ***tanie makijaze***wroclaw z
23.11.
A jak Ci się nie chce szukać to mogę posłać na priva :>

Pozdr
Ania

--
"...przecież każdy chyba chce
aby trwało

1. Data: 2004-11-29 11:00:52

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-11-29 11:37,Użytkownik Ania ziewnął szeroko i rzekł:

> A jak Ci się nie chce szukać to mogę posłać na priva :>

Nie chce mi się, ślij :))

Krusz.

--
Kruszyna
#GG 3084947

1. Data: 2004-11-29 22:07:01

Od: "Ania" <a...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

dyskusyjnych napisał:

> Nie chce mi się, ślij :))

Wątłe żeś dziewczę i nie wiem czy dobrze czynie...
Niech się dzieje wola nieba, jak Kruszyna chce to słac trzeba ;-)

ps - jak nie dostalaś to daj znać, kiedys mialam problem zeby Ci cos
wyslac na priv

Pozdr!
Ania

--
"...przecież każdy chyba chce
aby trwało

1. Data: 2004-11-30 19:51:25

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ania, sącząc kawkę, wyklepał:

> Wątłe żeś dziewczę i nie wiem czy dobrze czynie...

Wątłem, wątłem i do takich kfiatkuf nie nawykłom :) Oczy więdną :)

Krusz.
--
Kruszyna
#GG 3084947

1. Data: 2004-12-02 21:20:17

Od: "joanitha" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

hahahahahahahahaha

> [...]
>
> *Wybór makijażu i fryzury indywidualnie do typu
> urody, dodatków, osobowo?ci Panny Młodej.
>
> *Pomoc w doborze wi?zanki, biżuterii oraz innych

Baza pod podkład
Kosmetyczka - też głupawe pytanko
poszukiwana krawcowa w wawie
sephorowe perfumy??
sztuczne rzęsy - pytanie z gatunku durnych