SERNIK obiecany !

11. Data: 2006-10-19 21:06:15

Temat: Re: SERNIK obiecany !
Od: "Dorota" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"ikselka" <i...@w...pl> wrote in message
news:1161117392.206535.128670@i42g2000cwa.googlegrou
ps.com...

Sernik właśnie stygnie, a mi ślinka cieknie :)
Niestety nie udało mi się wstrzelić w czas i temp. pieczenia, bo boczki się
spiekły no i popękał na środku. Nastawiłam ok 165 najpierw z termoobiegiem,
potem wylączyłam bo się z jednej strony zaczął przypiekać i przełączyłam na
grzanie od dołu. No i coś czuję, że będzie spieczony, mimo, że nie był nawet
godziny w piekarniku :(

pozdr
Dorota

12. Data: 2006-10-20 14:56:35

Od: "Barbara K." <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przepis na duża tortownicę - w takiej piekę. Uwaga - sernik BARDZO
> rośnie, potem trochę opada, więc zostawcie miejsce na tę dodatkową

Przepis wygląda super. Chyba też się skusimy z Maleńką, bo ostatnio mam
ochotę na sernik, a te sklepowe to takie sobie...

Pozdrawiamy serdecznie
Barbara i Marysia (11.10.2006)

13. Data: 2006-10-20 20:22:22

Od: "ikselka" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Barbara K. napisał(a):
> Przepis wygląda super. Chyba też się skusimy z Maleńką
Właśnie dziś kupiłam ser z Kozienic - ten "3-krotnie mielony", a to
wszystko przez Was ;-) bo przy redagowaniu przepisu dla Was taki mnie
smak naszedł... No i znowu "w biedra" pójdzie, ach :-(
Tak dawno już go nie piekłam, że nie sposób się oprzeć,
zwłaszcza w weekend :-)))

14. Data: 2006-10-21 16:37:25

Od: "Dorota" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Dorota" <m...@w...pl> wrote in message

> [...]
>
> Sernik właśnie stygnie, a mi ślinka cieknie :)

> grzanie od dołu. No i coś czuję, że będzie spieczony, mimo, że nie był

He he, wcale się nie spiekł :) Nie zdążyłam na talerz przełożyć i udekorować
i już połowy nie było :)
Super przepis. Dzięki

Pozdr
Dorota

15. Data: 2006-10-22 08:59:02

Od: "Barbara K." <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Właśnie dziś kupiłam ser z Kozienic - ten "3-krotnie mielony", a to

Ja tez zamierzam go zrobić dzisiaj albo jutro, ale powiedz, proszę, co to za
twaróg z Kozienic. Czy to jest taki ser w pudełeczku, czy w papierze. Jak
wygląda? Jakim ewentualnie można go zastąpić?

Dzięki i pozdrawiamy
Barbara i Marysia (11.10.2006)

16. Data: 2006-10-22 13:09:41

Od: "ikselka" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Barbara K. napisał(a):
> twaróg z Kozienic. Czy to jest taki ser w pudełeczku, czy w papierze. Jak
> wygląda? Jakim ewentualnie można go zastąpić?
Dokładna nazwa to "Ser twarogowy trzykrotnie mielony" , producent
"Obory" Sp. z o.o. z Kozienic. Jest w odmianach "tłusty" ,
"półtłusty", chudego nie widziałam. Pakowany w foliowy rękaw
spięty blaszką na obu końcach - wygląda jak spora kiełbaska.
Myślę, że można go zastapić każdym dobrym serem w kawałkach -
aby tylko nie był przekwaszony i cieknący (i tak lepiej odcisnąć
przed zmieleniem).

17. Data: 2006-10-22 14:21:00

Od: "ikselka" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

ikselka napisał(a):
> Dokładna nazwa to "Ser twarogowy trzykrotnie mielony" , producent
> "Obory" Sp. z o.o. z Kozienic.
Kupiłam ostatnio w Makro, ale bywa też w sklepach Real.

18. Data: 2006-10-22 17:04:35

Od: "Barbara K." <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dokładna nazwa to "Ser twarogowy trzykrotnie mielony" , producent
> "Obory" Sp. z o.o. z Kozienic.
> Kupiłam ostatnio w Makro, ale bywa też w sklepach Real.

Dzięki serdeczne. następnym razem kupię w Makro. Tym razem mąż był w Piotrze
i Pawle i przywiózł mi twaróg sernikowy Jana. Ciasto już upieczone, ale
jeszcze nie próbowaliśmy - na razie sobie stygnie.
Dam znać, jak się udało.

Pozdrawiamy
Barbara i Marysia (11.10.2006)

19. Data: 2006-10-22 19:12:00

Od: "cherokee" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ikselka" <i...@w...pl> napisał w wiadomości
ps.com...
Przepis na duża tortownicę - w takiej piekę.

23cm będzie za mała?

pozdr

cherokee

20. Data: 2006-10-22 20:31:36

Od: "ikselka" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

cherokee napisał(a):
> 23cm będzie za mała?
Ta, na pewno. Moja ma chyba koło 30 cm - nie mogę teraz zmierzyć,
ale będzie ze 30.

nalewka żurawinowa
Placuszki z kwasnymi winogronami -poratujcie przepisem!
Jak zrobić - feta w ziołach i oliwie do słoiczka
czym rozgniesc spora ilosc orzechow ?
Akcja Izabelin (Ukraincy potrzebni).