SESJA FOTOGRAFICZNA

1. Data: 2004-09-23 15:13:38

Temat: SESJA FOTOGRAFICZNA
Od: "MHD" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Młody fotograf (student PJWSTK pracujący w agencji fotograficzno -reklamowej),
posiadający profesjonalny sprzęt fotograficzny (klasyczny i cyfrowy) oraz
żyłkę reporterską;
ZAPRASZA:
1.) Panie, Panny, Pary i Rodziny NA SESJĘ FOTOGRAFICZNĄ w zaproponowanym
miejscu, (także w mieszkaniu klienta). Reportaże i sesje fotograficzne
wykonuję na terenie Warszawy, okolic oraz &#8221;gdzieś w Polsce&#8221;. POSIADAM
DUŻE
DOŚWIADCZENIE W ZAWODZIE FOTOGRAFA.
Zakres reportażu i sesji zdjęciowych:
- uroczystości rodzinne;
- dzień codzienny (spacer, zabawy...);
- portret;
- no i co jeszcze Państwo wymyślą;

2.) MAMY, TATUSIÓW I MALUCHY do współpracy;
Zakres reportażu i sesji zdjęciowych:
- oczekiwanie na dziecko - brzuszek;
- pierwsze chwile malucha (tuż po porodzie);
- dzień codzienny (karmienie, kąpiel, spaceru, zabawy, pierwsze kroki...);
- portret;
- no i co jeszcze Szanowni Rodzice wymyślą;

3.) MŁODE PARY:
Zakres reportażu Ślubnego:
- Przygotowania do ceromii Ślubnej;
- Błogowieństwo;
- Ślub Cywilny;
- Ślub Kościelny;
- Przyjęcie Ślubne;
- Wesele;
- Zdjęcia plenerowe;

Wykonuję fotografię klasyczną i cyfrową (możliwość zwariowanej obróbki i
montaży zdjęć); oferuję odbitki kolorowe, czarno-białe i w sepii. Sesja
wykonywana PROFESJONALNYM APARATEM Nikon D100 z zestawem profesjonalnych
obiektywów i zestawem przenośnych lamp błyskowych. CENA USŁUGI - DO
UZGODNIENIA. Do każdego zestawu zdjęć gratis dodaję prezentację zdjęć na CD.
JESTEM OTWARTY NA WSZELKIE PROPOZYCJE KLIENTÓW. W chwili obecnej moja strona
jest uaktualniana, osobom zainteresowanym prześlę przykładową prezentację na e-
mail. Kontakt: Marek H. Dytkowski GSM: +48 604 194 865 e-mail: m...@m...pl

2. Data: 2004-09-24 08:43:58

Temat: Re: SESJA FOTOGRAFICZNA
Od: "zmarekz" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MHD" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
na e-
> mail. Kontakt: Marek H. Dytkowski GSM: +48 604 194 865 e-mail:

Hm jestem nowy na tej grupie ale sory to grupa dyskusyjna czy biuro
reklamowe. Ja napewo nie skorzystam z twoich usług. Postępujesz niegodziwie
i niezgodnie z netykietą.

3. Data: 2004-09-25 08:39:39

Od: "Kali-NKA" <k...@p...USUNwp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
fotograficzno -reklamowej),
> posiadający profesjonalny sprzęt fotograficzny (klasyczny i cyfrowy) oraz

Z doswiadczenia nie polecam

Kalinka

On jest zmeczony i nie ma ochoty na seks
odpowiedzialność (długie)
Jak się zachować ?
Test programu AnoMail
pytanie do mężatek c.d.