SKARBNIK2 prowadzenie budżetu domowego

1. Data: 2002-03-12 10:05:16

Temat: SKARBNIK2 prowadzenie budżetu domowego
Od: "Andrzej Łagoda" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Szanowni Grupowicze

SKARBNIK2 prowadzenie budżetu domowego

Czy ktoś z Was słyszał o programie wrocławskiej firmy firmy informatycznej
InsERT Sp. z o.o. "Skarbnik" który to ma ułatwiać prowadzenie każdego
budżetu domowego. http://www.skarbnik.pl/
Rozważam możliwość zakupu tego programu, jednak o ile ma on pomóc w
ratowaniu mojego budżetu domowego to wydanie na jego zakup 96,00 zł jest
jednak znacznym wydatkiem.
Jakie są Wasze opinie na jego temat?
Czy znacie sposób wpłynięcia (na Firmę Insert) na znaczne obniżenie jego
ceny?

Pozdrawiam

Andrzeeej

2. Data: 2002-03-12 14:47:31

Temat: Re: SKARBNIK2 prowadzenie budżetu domowego
Od: "robercikus" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jezeli uwazasz, ze owe 96 zl to dla Ciebie duzo, to ja proponuje, abys wzial
do reki olowek i notes oraz pocwiczyl troche szare komorki, a z pewnoscia
obejdzie sie bez wydatku w postaci zakupu programu o watpliwej przydatnosci
;-))

--
pozdr.
robercikus

3. Data: 2002-03-12 15:57:38

Od: "Basia" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ten post to zwykły spam. Widziałam go na wszystkich subskrybowanych grupach.
Ale z dobrym magnesem marketingowym. Ja taki biedny i bezradny - pomóżcie.
Cwaniaczek.
Zafundujcie sobie coś przyjemnego za tę kasę, a rachunki domowe przy
niewielkim nakładzie pracy zrobicie w Excelu.
Basia

4. Data: 2002-03-12 17:09:10

Od: "Andrzej Łagoda" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kochani - gwarantuję, że to nie żaden spam. Zaś w EXCELU rozpocząłem już
tworzenie własnego budżetu - jednak program o którym pisałem ma pewne
"bajery" których sam raczej nie stworzę.

Andrzeeej

5. Data: 2002-03-12 17:40:03

Od: "Andrzej Łagoda" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ten skoroszyt http://republika.pl\be_er\!Wydatki!.zip już po pierwszym
"rzucie oka" wydaje się być niezwykle ciekawy. Oznacza to iż efekt
osiągnąłem - nie wydam pieniędzy na komercyjny program "budżetu domowego"

Andrzeeej

6. Data: 2002-03-12 19:15:23

Od: "LM" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basia" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Zafundujcie sobie coś przyjemnego za tę kasę, a rachunki domowe przy
> niewielkim nakładzie pracy zrobicie w Excelu.

Fakt - tylko watpie czy LICENCJONOWANY excel jest tańszy ;-)

LM

7. Data: 2002-03-12 21:27:48

Od: "Lev-al" <l...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

> Czy ktoś z Was słyszał o programie wrocławskiej firmy firmy informatycznej
> InsERT Sp. z o.o. "Skarbnik" który to ma ułatwiać prowadzenie każdego
> budżetu domowego. http://www.skarbnik.pl/
[ciach]
> Jakie są Wasze opinie na jego temat?
> Pozdrawiam
> Andrzeeej

Uzywam "Skarbnika" od dosc dawna. Jednak nie Skarbnika 2 , a Skarbnika 1.
Mialam okazje porownac oba i roznica jest niewielka. Dokladniej Skarbnika 2
ma ikonki przy poleceniach z menu, i rozklad-analiza danych dla
poszczegolnych kont. Zdaje sie, ze poprawione sa tez lokaty, ale tego nie
gwarantuje. Na ich stronie jest mozliwy do pociagniecia program w wersji
ograniczonej, tj. pelny, ale nie ma mozliwosci np. drukowania przelewow,
ktory jest w Skarbniku 1 jako pelnej wersji udostepnionej czytelnikom
"Komputer Świata - Niezbędnik". Ale nie na tym ostatnim, a na zielonym - "50
asów" (to chyba przedostatni).
Przyznam się szczerze, ze wiele rzeczy nie da sie zrobic w Excelu. Ale mam
tez zrobiony dodatkowy progtramik nim, ktory uzupelnia mi dane, a ktorych
opcji nie ma Skarbnik. Zwyczajnie Excel dostosowuje sie do wlasnych potrzeb,
ale trzeba nie lada znajomosci jego zeby stworzyc cos takiego jak Skarbnik.

Pozdrawiam
Lev-al

8. Data: 2002-03-13 00:11:03

Od: "Krzysztof Markiewicz" <k...@i...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Andrzej Łagoda" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Czy znacie sposób wpłynięcia (na Firmę Insert) na znaczne obniżenie jego
> ceny?

http://www.madar.zabrze.pl/dema.htm - programy sa w pelni funkcjonalne.

K.Markiewicz

9. Data: 2002-03-13 08:42:54

Od: Robert Szymczak <r...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek Kruszniewski napisał(a):
> A fakt - to wystarczy trochę kartki papieru, kalkutator i ołówek - kosztuje to
> na pewno mniej :-))

A mi z ołówkiem czy bez zawsze cienki bilans wychodzi :-)

Pozdrówka,
Robert

10. Data: 2002-03-13 08:53:29

Od: Jacek Kruszniewski <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

LM napisał(a):

> Użytkownik "Basia" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
> grupach.
>
> Fakt - tylko watpie czy LICENCJONOWANY excel jest tańszy ;-)

Może darmowy Star Office - kosztuje - 0 zł - no chyba że gazetkę kupisz !!!
Ma to samo :-))
i jeszcza - całkiem sprawny edytor, program do grafiki, klieta grup dyskusyjnych
konta e-mailowego - jest w wersji pod Win9x i lub pood Linux-a :)

A fakt - to wystarczy trochę kartki papieru, kalkutator i ołówek - kosztuje to
na pewno mniej :-))

--
Z pozdrowieniami

Jacek K.