Re: SKY@home

From: "eTaTa" <e...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: SKY@home
Date: Thu, 10 May 2007 11:46:26 +0200

news:f1r9bs$4rp$1@news.onet.pl...

> Za dużo widzę, niechcę Ci tego robić odkrytym tekstem.
> (a nie odkryty nie wchodzi w rachubę)

> Sporo widzę...

> Wiesz świetnie, potwierdzasz stale.

> Tu lista jest zbyt długa :-))

http://groups.google.com/groups/profile?enc_user=FrF
wyBQAAAA-5PM3SkF7hgkuNFs7WOaEOPANdqfI6prRsqjc7uCt1A

> Kropka.
>
> Jak to było?
> "jesz kupy?"
>
> ett

Po przetrawieniu.

Właściwie mogło by być ciekawe. Zwłaszcza dla mnie.
Wszak uwielbiam sobie flaki wyrywać i oglądać.
(To jakieś zboczenie, jak rozumiem :-))

Nazwałbym to - samozjad :-)

Po pierwsze, lubuję się w samoanalizie. W zamian pozwala mi ona
widzieć relację z otoczeniem. Automatycznie te same relacje
pomiędzy niezwiązanymi bezpośrednio ze mną obiektami, są równie
czytelne.(o dokładności możemy podyskutować)

Więc moja kupa wygląda tak:
Zrezygnowałem z paru ról, a w zamian przyjąłem inne.
Przy czym, nie zapomniałem, nie wyzbyłem się umiejętności.
A tylko ich nie stosuję. To tak, jak z jazdą na rowerze, czy pływaniem.

Z praktyki wiem, że nie zmieniły się podwaliny mojej osobowości.
Za to sam rejestruje zmiany zachowania. Niekoniecznie tylko "starość". :-))
Tą obserwuję od 25 roku życia. Prawie od wczoraj :-))
(od szóstego? - dyskusyjne :-))

Lubię weryfikować wszystko na sobie. Czasami trwa to zbyt długo.
Lubię obserwować mikrocuda. Np: łaziłem za łukiem jakiś czas, z wewnętrznej
potrzeby. I kicha. A tu jestem w Salonikach i murzyn oferuje mi afrykański
łuk.
Wręcz w biegu go kupiłem, narażając się na śmieszność. Jestem zachwycony.
Wiem, wiem... przypadek. Tylko nigdy w życiu mi żaden murzyn nie proponował
takiego zakupu.
A propos murzyńskich spraw.
Jestem na targu w Paryżu, idę oglądnąć maski. Większość to podróby.
Ale trafiam na stoisko gdzie jest wiele oryginałów.... no nieważne...
uciekam.
Takie sobie przykłady.
Są i inne. A właściwie każdy dzień to jakiś przykład.
Wystarczy zrozumieć zwierzęta, czy rośliny i dalej "leci jak po maśle".

Niestety wad mam tyle, że boję się o własne życie. :-)))
Może mi go nie starczyć na ich eliminację :-)))

Odbiegłem od tematu :-)
Zrezygnowałem...
choćby z twierdzenia, że wszyscy mogą się nie ubierać.
Bo ubiór to ... tu epitety.
Jak chłodno to można się oblec.
To tekst w ramach tego ekshibicjonizmu. :-)
Jakim Cię widzą, takim Cię piszą.
A mistyczne znaczenie ubioru trafiło do mnie później.
Ten rower ma zbyt wiele pedałów, by się nim bawić.

Duże zmiany nastąpiły gdy zrozumiałem sformułowanie,
"Moje miejsce na Ziemi". Obywatel Świata uwiązany :-))
Oderwane od pozostałych "wieści". Nie ma sensu.
Rozpiszę się innym razem.

Jest coś takiego.
"Czucie dobrych, choć w działaniach_konsekwencjach błędnych intencji".
opiera się na ... "chciałeś/łaś dobrze, a wyszło jak wyszło".

Powstało w moim umyśle i takie...
"Niema człowieka złego".
Oczywiście wysłuchałem, te wszystkie jazgoty :-))
Tak, słyszałem o okrutnych i td...
A nawet o świniach i maupach...
Tak to straszne :-))
"jak dzieci izraelskie demolujące Polskę" "TRZECIĄ RP!".
Sporo tych dzieci, Putinek, Chodorkowski, królewna Ela,
czy All. I ja. Strasznie bardzo, bardzo, chcemy przytulani.

Jesz te przetrawiny? Vel. kupę?

ett