SKY@home

121. Data: 2007-05-10 15:29:58

Temat: Re: SKY@home
Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista napisał(a):
> "Ikselka" <i...@w...pl> wrote in message

> Chyba rozumiesz, że mc^2 to zydowski wzór..... ;-P)

Ze niby Einstein... Nie przeszkadza mi to, byleby mądrze było, a jemu
akurat rozumu dostawało :-)

--
XL wiosenna
Uwaga: to konto jest kontynuacją poprzedniego, którego profil znajdziesz

122. Data: 2007-05-10 15:32:35

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lobby

> Ze niby Einstein... Nie przeszkadza mi to, byleby mądrze było, a jemu
> akurat rozumu dostawało :-)

E tam, był najgorszym uczniem - ukradł to komuś...

123. Data: 2007-05-10 15:34:29

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista napisał(a):
> "Panslavista" <p...@w...pl> wrote in message
>
> I chyba nie posądzasz mnie o nic innego jak dowcip...

Spoko, już się nauczyłam rozpoznawać Twoje dowcipy :-)))))))))))))
Nihil novi sub sole.

124. Data: 2007-05-10 15:35:45

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Spoko, już się nauczyłam rozpoznawać Twoje dowcipy :-)))))))))))))
> Nihil novi sub sole.

Nie wiem czy się nie obrazić... :-P)

125. Data: 2007-05-10 15:38:45

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista napisał(a):
> "Ikselka" <i...@w...pl> wrote in message

> Nie wiem czy się nie obrazić... :-P)

Tylko spróbuj ;-)

126. Data: 2007-05-10 15:48:59

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

eTaTa napisał(a):

> [...]
> Choć potęga, takie cztery. :-))
> Nic się nie martw. I tak wyglądasz na trzy.
>
> Lobbi, czy ja Ci życzyłem wszystkiego dobrego, na nowej drodze?

Teraz dopiero zapadka mi zaskoczyła - niby skąd Ty wiesz cokolwiek o mym
wyglądzie? Zastanawiające... Czyżby sylwestrowa noc miała tu jakieś
znaczenie ?
:-)

127. Data: 2007-05-10 20:43:57

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Ikselka" <i...@w...pl> wrote in message

> liczby
> Lobby

> E tam, był najgorszym uczniem - ukradł to komuś...

..ponoć żonie ;)

FANTASY
...którzy jesteście w Niebie ;)
[w kontekście paru wątków:] Pragniemy zaangażowania...?
ZLY DOTYK
Pić czy jeść? Rzecz o anoreksji i nadwadze ;)