SLONE KOZACKIE CIASTECZKA PANSLAVISTY

31. Data: 2008-12-09 22:42:39

Temat: Re: SLONE KOZACKIE CIASTECZKA PANSLAVISTY
Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

news:19j3uy5cfddwf.1klfzwogjq0of.dlg@40tude.net...

> Nie na temat, trąbo.

Wlasnie, ze na temat.
Tak lubisz napierdalac o swojej matce po grupach...
Niekonsekwentna cipa z ciebie, pelna hipokryzji do tego.
Ale ja juz od samego poczatku powtarzam wszystkim, ze jestes wraz z
pansravista najbardziej zaklamanymi i mitomanskimi osobami w usenecie -
pomijajac fakt, ze z was sa najwieksze trolle.
--
Bluzgacz
bluzgacz(at)gmail.com

32. Data: 2008-12-10 00:23:46

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bluzgacz" napisał:

> Tobie by sie troche stresu przydalo, moze bys wreszcie schudla.

Stres na mnie działa odwrotnie. Wymyśl inną metodę :>

> Nie musze przypominac, ze wiekszosci osob, ktore cie znaja
> kojarzysz sie z gruba baba,

To znają mnie czy nie znają, ale się kojarzę? Zdecyduj się.

> a najdelikatniej mowiac ze spora nadwaga.

Noi? :P

> Zrobilas cos z tym wreszcie, czy nadal sie toczysz/staczasz?

Nie muszę, znalazłam kolejnego amatora :DDD

--
Pozdrawiam - Aicha

33. Data: 2008-12-10 08:39:23

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 9 Dec 2008 23:42:39 +0100, Bluzgacz napisał(a):

> [...]
> pansravista najbardziej zaklamanymi i mitomanskimi osobami w usenecie -
> pomijajac fakt, ze z was sa najwieksze trolle.

Histeria.

34. Data: 2008-12-10 08:39:39

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 9 Dec 2008 23:40:48 +0100, Bluzgacz napisał(a):

> Nie musze i to cie boli kuchto.
> Ciebie i te pozostala holote, z ktora trollujesz i blogujesz na grupach.

Histeria.

35. Data: 2008-12-10 08:41:21

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 9 Dec 2008 14:05:08 -0800 (PST), JaMyszka napisał(a):

> [...]
> pana...
> #
> Dopiekło Bluzgaczowi życie, postanowił się powiesić...
> Zmajstrował stryczek, przymocował go do żyrandola, wlazł na stołek,
> wsadził głowę w stryczek, patrzy, a tu na szafie niedopita flaszka
> wódki stoi!
> - Co się ma wódka zmarnować? - pomyślał sobie.
> Wysunął głowę ze stryczka, przystawił stołek do szafy, patrzy, a tam
> jeszcze zapomniane pół paczki papierosów. A obok, na ekranie laptopa,
> widać, że Internet wrócił.
> - O! - pomyślał - i życie zaczyna się układać!

DOBRE :-DDD
Ekstra :-DDD

36. Data: 2008-12-10 09:16:00

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 8 Dec 2008 16:19:56 -0800 (PST), JaMyszka napisał(a):

> Tak! Jest większa od maku, a mniejsza od białej gorczycy.
> Kupuję w sklepie z ziołami/przyprawami z całego Świata.
> Tu znalazłam http://przyprawyswiata.targi.pl/index.php?p=products
More&iProduct=22&sName=gorczyca-czarna
> tańszą niż ja kupuję.

Czyli wypada spróbowac. bardzo mnie zaciekawiłaś nią. Hmmm, ale jak to
"pierwsza na patelnię"? W jakim sensie?

37. Data: 2008-12-10 14:06:01

Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

> Histeria.

Widze, ze brak argumentow.
Powszechne u Ciebie.

38. Data: 2008-12-10 14:30:22

Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

> Stres na mnie działa odwrotnie. Wymyśl inną metodę :>

> To znają mnie czy nie znają, ale się kojarzę? Zdecyduj się.

> Noi? :P

> Nie muszę, znalazłam kolejnego amatora :DDD

To taka metoda afirmacji, ze stosuje sie duzo pozytywnych emot, probujac
obrocic w zart wszelkie nieprzychylne opinie na swoj temat w ktorych mowa o
wadach takich jak np bycie spaslakiem. Nie udawaj, ze stanowi to dla ciebie
zart, bo nikt w to nie uwierzy.
Tluste osoby na sile chca pokazac, ze sa szczesliwe, dopoki ktos nie spojrzy
na nich z odraza albo nie powie im paru slow prawdy.
Wtedy nagle jakby usmiech z twarzy im schodzi.
Wypierdalaj pogadac z trollami, bo nikt inny juz z toba nie chce rozmawiac,
nie zauwazylas tego? Nie zapomnij im rowa wylizac.

39. Data: 2008-12-10 14:35:45

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Bluzgacz" <p...@w...org> wrote in message

> Użytkownik "Aicha" <b...@t...ja> napisał w wiadomości

Mnie się podobasz, a ten pastuch niech kocha podogonia kóz...

40. Data: 2008-12-10 14:38:52

Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

> Mnie się podobasz, a ten pastuch niech kocha podogonia kóz...

Nie mieszaj do tego swojej rodziny.
--
Bluzgacz
bluzgacz(at)gmail.com