STOP "polskim obozom koncentracyjnym"!

11. Data: 2015-03-02 14:53:44

Temat: Re: STOP "polskim obozom koncentracyjnym"!
Od: "Dirko" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Waldemar" <w...@z...fu-berlin.de> napisał w wiadomości
news:clj5ghF5gg6U1@mid.uni-berlin.de...

> A jak mówić o Berezie Kartuskiej?

Sanacyjny obóz koncetracyjny.

12. Data: 2015-03-02 15:15:52

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 02 Mar 2015 14:05:21 +0100, Waldemar napisał(a):

penalizujacej-uzycie-sformulowania-polski-oboz-konce
ntracyjny?sid=MzczNzg0MTk0MTI5NDI4

> A jak mówić o Berezie Kartuskiej?

A odkąd to obóz założony przez Niemców? - czytaj, o czym mowa, a nie pytaj
w cały świat.

--

XL
pewni siebie.

13. Data: 2015-03-02 17:10:08

Od: Frez <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-03-01 o 15:02, Ikselka pisze:
> http://citizengo.org/pl/w-sprawie-uchwalenia-ustawy-
penalizujacej-uzycie-sformulowania-polski-oboz-konce
ntracyjny?sid=MzczNzg0MTk0MTI5NDI4

No tak, w końcu to grupa dyskusyjna zawierająca nazwę "dom"
Przesadziłaś.

14. Data: 2015-03-02 19:15:08

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 02 Mar 2015 17:10:08 +0100, Frez napisał(a):

penalizujacej-uzycie-sformulowania-polski-oboz-konce
ntracyjny?sid=MzczNzg0MTk0MTI5NDI4

> No tak, w końcu to grupa dyskusyjna zawierająca nazwę "dom"
> Przesadziłaś.

A ty czego crossposta ślesz na psychologię, skoroś taki ęią?
--

XL
pewni siebie.

15. Data: 2015-03-02 21:41:40

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie poszło na dzieci? Jestem za wie dzio na.

16. Data: 2015-03-02 22:36:41

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-03-02 o 14:53, Dirko pisze:
> Użytkownik "Waldemar" <w...@z...fu-berlin.de> napisał w wiadomości

> Sanacyjny obóz koncetracyjny.

Sanatorium.

Ewa

17. Data: 2015-03-06 10:43:40

Od: Waldemar <w...@z...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

Am 01.03.2015 um 15:02 schrieb Ikselka:
> http://citizengo.org/pl/w-sprawie-uchwalenia-ustawy-
penalizujacej-uzycie-sformulowania-polski-oboz-konce
ntracyjny?sid=MzczNzg0MTk0MTI5NDI4

PRZECIW!

Polskie obozy koncentracyjne były i trzeba też o nich mówić.

Waldek

18. Data: 2015-03-06 14:08:49

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 06 Mar 2015 10:43:40 +0100, Waldemar napisał(a):

penalizujacej-uzycie-sformulowania-polski-oboz-konce
ntracyjny?sid=MzczNzg0MTk0MTI5NDI4

> PRZECIW!
>
> Polskie obozy koncentracyjne były i trzeba też o nich mówić.

Nie TYCH dotyczy ustawa, więc sprzeciwiaj się ile wola.

--

XL
pewni siebie.

Scenariusz dla POlski...
PILECKI.
Świat oczami dewianta
Ksiądz o 9-latce: Nie bawcie się z tą małą diablicą. To poganka!
Religanci to szaleńcy