Re: ŚWIAT + czy -

1. Data: 2002-09-15 12:40:14

Temat: Re: ŚWIAT + czy -
Od: "cbnet" <c...@w...pl=NOSPAM=> szukaj wiadomości tego autora

Oliwia:
> potrzebuje dowodow ze swiat jest dobry ...... rozpaczliwie ...

Skoro czegokolwiek potrzebujesz to (moja sugestia) powinnas
nauczyc sie prosic. :)
No niestety, nie ma lekko. ;)

Swiat jest jak naczynie wypelnione takze tym co dobre.
Jesli tego nie potrafisz dostrzec, to chyba nikt nie jest
w stanie Ci pomoc [w zadowalajacy sposob].

Zadasz dowodow? Zamiast zadac lepiej zacznij prosic,
serio. :]

Czarek

1. Data: 2002-09-16 05:23:55

Od: "Pio.G." <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

cbnet wrote:

[...]

> [...]
> w stanie Ci pomoc [w zadowalajacy sposob].
>
> Zadasz dowodow? Zamiast zadac lepiej zacznij prosic,

Proszenie o cos bywa frustrujące. Nie dla kazdego, ale dla niektorych
nawet bardzo.
Kojarzy sie z wymuszoną łaską. Zapewne jest mnostwo ludzi, którzy
pomogą bezinteresownie, ale czy to jest większosc??

_
Pio.G.(R)eserved

# chcesz do mnie napisac? - usun koncowke U z mojego adresu #

1. Data: 2002-09-16 11:09:45

Od: Marek Kruzel <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mon, 16 Sep 2002 07:23:55 +0200 "Pio.G." <p...@p...onet.pl>
<3...@p...onet.pl>:

> Proszenie o cos bywa frustrujące. Nie dla kazdego, ale dla niektorych
> nawet bardzo. Kojarzy sie z wymuszoną łaską.

Jednym duma nie pozwala, inni nie maja zadnych skrupulow.
O czym swiadczy powszechnosc tych skrajnosci?
Pewnie o tym, ze czlowiek jest godny pogardy. ;>

Pozdrawiam
Marek

--
Nie oszukujmy sie - wszyscy jestesmy jak dzieci.:)

Czy to juz koniec?
Certyfikat Psychoterapeuty - kto ma prawo wydać ?
chcę zapytać o NLP
To... nie możliwe aby...
chcę zapytać o NLP