SZERSZENIE

21. Data: 2010-09-30 09:40:07

Temat: Re: SZERSZENIE
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 30 Sep 2010 09:21:30 +0200, Jan Werbiński napisał(a):

> Żeście się dobrali. Kura domowa bez szkoły i nawiedzony paranoik.

Wykształcili cię tylko na chama.

22. Data: 2010-09-30 20:11:02

Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 30 Sep 2010 02:28:09 +0200, Ikselka napisał(a):

> Gupiś. Tępyś. Pustyś. Gumiś.

Kibla też nie czyść. To, że nie słyszysz wycia ginących bakterii to nie
znaczy, że one nie cierpią.

--
___________ (R)
_______/ /_ GG: 3524356

23. Data: 2010-09-30 20:11:47

Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 30 Sep 2010 09:28:07 +0200, Andrzej S. napisał(a):

> W zasadzie dowolna chemia typu Muchozol. Ale jest jeden szczegól
> - nie rób tego w cieply dzien, gdy owady sa w terenie ;)
> Tylko bladym, zimnym switem.

Żeby zastosować muchozol musisz podejć praktycznie do samego gniazda. I
wtedy stajesz się celem ataku.

--
___________ (R)
_______/ /_ GG: 3524356

24. Data: 2010-09-30 23:15:30

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 30 Sep 2010 22:11:02 +0200, Adam Płaszczyca napisał(a):

> Kibla też nie czyść. To, że nie słyszysz wycia ginących bakterii to nie
> znaczy, że one nie cierpią.

Czyszczę. Humanitarnie=sanitarnie :-)

25. Data: 2010-09-30 23:25:10

Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 1 Oct 2010 01:15:30 +0200, Ikselka napisał(a):

> Czyszczę. Humanitarnie=sanitarnie :-)

Mordujesz miliony żywych bakterii.

--
___________ (R)
_______/ /_ GG: 3524356

26. Data: 2010-09-30 23:41:03

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 1 Oct 2010 01:25:10 +0200, Adam Płaszczyca napisał(a):

> Mordujesz miliony żywych bakterii.

No oczywiście. I one cierpią. Ale nie dlatego je morduję, ze mogą mnie
EWENTUALNIE zabić, lecz dlatego, że jeśli ja ich nie zabiję, to one mnie w
końcu dopadną i jest to pewne. W przypadku szerszeni są inne sposoby
zabezpieczenia się przed nimi, jak powiedzialam można poczekać do zimy i
zlikwidować gniazdo. Bakterie w kibelku same nie znikną.

27. Data: 2010-10-01 06:22:04

Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zabezpieczenia się przed nimi, jak powiedzialam można poczekać do zimy i
> zlikwidować gniazdo. Bakterie w kibelku same nie znikną.

Bakterie z kibla nie czekając do zimy możesz razem z kiblem przenieść do
ogródka żeby tam sobie żyły i nie wyły z bólu, kiedy je mordujesz. Do domu
kupujesz nowy kibel, bez bakterii.

Durna babo.

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

28. Data: 2010-10-01 06:53:56

Od: tofika <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 1 Paź, 01:41, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> [...]
> zabezpieczenia się przed nimi, jak powiedzialam można poczekać do zimy i
> zlikwidować gniazdo. Bakterie w kibelku same nie znikną.

xl jesli idzie o szerszenie
to cale masy ich mieszkają
w lesie. można więc smialo
i bez zbytniej krempacji zlikwidować
banike szereni pod podbitka
czy innym miejscu w poblizu
zabudowan ludzkich. potraktowac
jako "anomaliowanie sie" im.
dziwne ze milosnikow kotow
nazywasz pogardliwie kociarzami
i nie pojmujesz naszego podejścia,
sympatii do tych ziwrzat a bronisz
roju szeszeni, ktore moga czlowieka
uszkodzic. i tu dla przykaladu.
w tej chwili moze nie sa one
zbyt ruchawe bo jest zimno,ale
latem bardzo czesto przez uchylone okno
wlatuje mi do domu szerszen, wasnie gdzies
z okolic dachu. ja to go olewam, bo
mnie w życiu zaden owad nigdy
nie użądlił, ale
moj pan to sie ich boi panicznie i
tępi z wielka zapalczywacia.
co ciekawe szerszen, ktory go
dziabnął nie użądlił go a jedynie
ugryzł żuwaczkami a pol plecow
mu spuchlo.no na szeczscie nie jest
uczulony i jest dorosly, ale
nie gwarantuje co by sie stalo z
malym dzieckiem\niemowlęciem.
moja siastre kiedy byla
dwulatkiem użądlił szarszen,omal
nie skonczylo sie to dla niej...
wiec zadecyduj co jest
bardziej humanitarne.

29. Data: 2010-10-01 07:07:43

Od: "Andrzej S." <A...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> Żeby zastosować muchozol musisz podejć praktycznie do samego gniazda. I
> wtedy stajesz się celem ataku.

Chcialem powiedziec, ze srodek mniej wazny niz pora.
Switem wszystkie owady sa w gniezdzie i sa nieruchawe, bo zimno.
Przy Muchozolu sie nie upieram, ale jednak dobrze jest podejsc
blisko i zrobic to precyzyjnie, bo drugiej próby moze nie byc.
--
A S

30. Data: 2010-10-01 08:52:15

Od: Przesmiewca <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl> napisał(a):

>Kibla też nie czyść. To, że nie słyszysz wycia ginących bakterii to nie
>znaczy, że one nie cierpią.

a bakteria ma uklad nerwowy, ktory powoduje, ze cierpia?

Czyszczenie
Nowy sklep dla domu
Miniwieza czy amplituner? Dylemat...
Podkłady pod panele