SZERSZENIE

41. Data: 2010-10-01 16:50:44

Temat: Re: SZERSZENIE
Od: "JBP" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

news:ae1kihrqklkg$.6h9ng2topmt2>

> Podsumowanie: bezdomne koty i psy w miastach i wsiach powinny być
> wyłapywane i zabijane.

Jaaaasne, natomiast szerszenie i pająki powinny być chołubione i otoczone
czułością ;(

JBP

42. Data: 2010-10-01 16:59:25

Od: "JBP" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JBP" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
> Jaaaasne, natomiast szerszenie i pająki powinny być chołubione i otoczone
> czułością ;(

Korekta - hołubione.
Przepraszam,
JBP

43. Data: 2010-10-01 18:48:00

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 1 Oct 2010 14:40:17 +0000 (UTC), Pan Waldek napisał(a):

> Przyganiał kocioł garnkowi...

...to mówiłem ja, Waldek Pan :->

44. Data: 2010-10-01 18:49:55

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 1 Oct 2010 18:50:44 +0200, JBP napisał(a):

> Jaaaasne, natomiast szerszenie i pająki powinny być chołubione i otoczone
> czułością ;(
>
> JBP

Nie wiem, jakimi drogami podążają Twoje myśli i wnioskowanie, ale raczej
się nie spotkają z moimi.

45. Data: 2010-10-02 00:09:52

Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la> szukaj wiadomości tego autora

> Nie wiem, jakimi drogami podążają Twoje myśli i wnioskowanie, ale raczej
> się nie spotkają z moimi.

Bo Twoje błądzą w otchłani ignoranctwa

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

46. Data: 2010-10-02 16:14:21

Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Adams wrote:
> Witam,
> jeśli ktoś ma doswiadczenie jak sie pozbyć tego draństwa bardzo
> proszę o poradę.
> Zadomowiły się w szczycie lukarny pomiędzy blachodachówką i podbitką.
> Dostać się tam można tylko po drabinie i jest to duże ryzyko.
> Myślę aby może poczekać do zimy i zalepić czymś szczelinę gdzie
> wlatują, ale czy to dobry pomysł?

można kupić w sklepach taki preparat który sie nazywa gaśnica na szerszenie
i osy. Wytryskuje na odległość ok 5-7 metrów środek trujący o właściwościach
klejących, można dość bezpiecznie zlikwidować gniazdo z odległości.

47. Data: 2010-10-02 21:11:49

Od: "Marex" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

tofik <e...@i...pl> napisał(a):

> [...]
pe=B3zaj=B1ce.=

szerszenia:http://picasawe=
> b.google.com/AStasiew/DomPodGwiazdami#54696744519907
85570

> :)))) co za super fotki
> sorki, ale mnie pokusilo
> na wiecej niz szerszenie
> swietna rodzina :)
Fotki Andrzeja jak zwykle z naturalnym rytmem podlaskiej
przyrody.Patrząc oddycha się tą naturą. Cóż wiecej trzeba.. Mam nieukrywana
cheć wpaść kiedyś na te maliny.. Pozdrawiam Marek S.

48. Data: 2010-10-02 22:28:40

Od: Kamikazee <n...@n...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-09-28 22:01, Ikselka pisze:
> Barbarzyństwo.

To jest czytanie Twoich wiadomości. PLONK.

49. Data: 2010-10-03 06:46:26

Od: "Jacek" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Od wszystkich Raidów lepszy jest Alfa-Sekt. Nie doprowadza owadów do
wściekłości a swoje robi, tylko nieco wolniej. Straż pożarna też używa tego
środka.
Ja sobie radzę z szerszeniami i osami bez wzywania straży pożarnej itp.
Najpierw podłączam odkurzacz (Wodnik) z przedłużoną rurą w pobliżu wylotu
owadów i wyłapuję je elegancko do wody ze środkiem owadobójczym. Pomaga
opukiwanie gniazda kijem, bo wtedy chętniej wylatują. Czas takiego łapania
to kilka godzin, więc warto rurę od odkurzacza podwiesić na stałe. Potem
namaczam całe gniazdo wodą z Alfa-Sektem i czekam do następnego dnia. Jak
coś przeżyło, to można poprawić. Na koniec obcinam gniazdo, zeskrobuję
resztki i spokój na rok.
Jacek

50. Data: 2010-10-03 19:38:37

Od: tofika <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 2 Paź, 23:11, "Marex" <m...@N...gazeta.pl> wrote:

> [...]
> przyrody.Patrząc oddycha się tą naturą. Cóż wiecej trzeba.. Mam nieukrywana
> cheć wpaść kiedyś na te maliny..             Pozdrawiam     Marek S.

a po drodze bedzie
ci do nas na grzyby :)

Czyszczenie
Nowy sklep dla domu