Są gatunki pieczaczarek?

61. Data: 2010-10-15 21:20:02

Temat: Re: Są gatunki pieczaczarek?
Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No po tym zdaniu nie ma już co dyskutować. We własnym nazwisku też robisz
> błędy? I nie robi Ci różnicy, jak cię podpiszą?
To nie jest błąd, to zdanie w uproszczonej ortografi.
Czytaj tekst zanim odpowiesz: do końca, ze stopką.

62. Data: 2010-10-15 21:39:27

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 15 Oct 2010 23:20:02 +0200, Stokrotka napisał(a):

> To nie jest błąd, to zdanie w uproszczonej ortografi.
> Czytaj tekst zanim odpowiesz: do końca, ze stopką.

Coś Ci powiem, Stokrotko - ja Ciebie plonkuję, bo już nie mogę znieść bólu
moich zdrowych zębów na widok tych byków, które robisz, no niestety.
PLONK

63. Data: 2010-10-16 00:38:29

Od: "Dariusz K. Ładziak" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Stokrotka napisał:

> To nie jest błąd, to zdanie w uproszczonej ortografi.

Nie. To jest gwałt na fonetyce języka polskiego. Jak w pewnym miejscu
Konopielki Redliński pisze "dópa" to dla mnie jest oczywistością że
brzmieć to musi inaczej niż "dupa". Jeżeli dla ciebie zapis "Polaków" i
"Polakuw" oznacza tak samo brzmiące słowo to niestety ale dyskutujesz na
temat o którym nie masz najzieleńszego pojęcia. I tacy jak ty potem
mówią "wogle" i "oglądnąć".

--
Darek

64. Data: 2010-10-16 09:53:12

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 16 Oct 2010 02:38:29 +0200, "Dariusz K. Ładziak" napisał(a):

> Nie. To jest gwałt na fonetyce języka polskiego. Jak w pewnym miejscu
> Konopielki Redliński pisze "dópa" to dla mnie jest oczywistością że
> brzmieć to musi inaczej niż "dupa".

Dokładnie! Polak prawdziwy zupełnie inaczej wymawia "ó" i "u", "ż" i "rz",
"h" i ch" itd.

Dokladnie.

65. Data: 2010-10-16 18:29:38

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dokładnie! Polak prawdziwy zupełnie inaczej wymawia "ó" i "u", "ż" i
> "rz",
> "h" i ch" itd.
OOOOO, taaaaaaaaak,
i inaczej wymawiamy Internet i internet.

66. Data: 2010-10-16 23:49:47

Od: "Dariusz K. Ładziak" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> OOOOO, taaaaaaaaak,
> i inaczej wymawiamy Internet i internet.

Nie. Ty i tobie podobni nie wymawiacie inaczej dópa i dupa - wymawiacie
tak samo. Mowicie poszłem, wogle, oglądnąć malyna - wy po prostu języka
polskiego nie znacie, gadacie jakimś pidginem jak murzyni z Bronksu. I
to odbiera wam prawo dyskutowania o kształcie tego języka - nie
dyskutuje się o czymś czego się nie zna.

--
Darek
P.S. Ł przedniojęzykowe litościwie już współrodakom odpuszczam, to

67. Data: 2010-10-17 16:12:39

Od: "JBP" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Coś Ci powiem, Stokrotko - ja Ciebie plonkuję
[cut]

Ja natomiast nie plonkuję, bowiem cierpliwie czekam na potwierdzenie od
Stokrotki jak powinno się pisać naszego kraju - Żeczpospolita Polska ?

JBP

68. Data: 2010-10-17 16:21:54

Od: "JBP" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JBP" <t...@o...pl> napisał w wiadomości

Korekta :
Ja natomiast nie plonkuję, bowiem cierpliwie czekam na potwierdzenie od
Stokrotki jak powinno się pisać NAZWĘ naszego kraju - Żeczpospolita Polska
?

JBP

69. Data: 2010-10-17 17:32:54

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

>... jak powinno się pisać NAZWĘ naszego kraju - Żeczpospolita Polska ?
Nazwa własna więc pszez RZ.

70. Data: 2010-10-17 17:39:40

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Nie. Ty i tobie podobni nie wymawiacie inaczej dópa i dupa - wymawiacie tak
>samo.
Tak.

> Mowicie poszłem,
Nie, ja poszłam, nie ja poszłem.

> Mowicie ... wogle, oglądnąć malyna - wy po prostu języka polskiego nie
> znacie, gadacie jakimś pidginem jak murzyni z Bronksu.
NIE , to ty tak piszesz , więci pewnie i gadasz.

> I to odbiera wam prawo dyskutowania o kształcie tego języka - nie
> dyskutuje się o czymś czego się nie zna.
Nie, 1. znam język polski; 2. Nawet jakbym polskiego nie znała mogę o nim
dyskutować, jak o angielskim albo o języku pszeciętnego Chińczyka.

HA!!!
Kociołek żeliwny
Panslavista przy kuchni
GALANTA QRA