Są jeszcze normalni w tym kraju

11. Data: 2019-02-25 08:47:07

Temat: Re: Są jeszcze normalni w tym kraju
Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-02-24 o 18:07, Jakub A. Krzewicki pisze:
> [...]
agowal-faszyzm-i-szerzyl-nienawisc-prokuratura-ma-wz
nowic-postepowanie

> "Już wieczór zapada,
> usnęły już bory
> i z borów wychodzą
> reakcji upiory.
> Straszliwych rezunów
> zbierają się hordy,
> by szerzyć dokoła
> pożogi i mordy.
> Na czele szwadronu
> ataman ich gna --
> Łupaszka, Łupaszka,
> Łupaszka maja!"

No jasne że twaja. Moja zdecydowanie - nie.

12. Data: 2019-02-25 08:48:24

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-02-24 o 18:39, Kviat pisze:
agowal-faszyzm-i-szerzyl-nienawisc-prokuratura-ma-wz
nowic-postepowanie

> Bo w chorym kraju żyjemy.
> Zamiast edukacji jest religia, a sądownictwo przejmowane jest przez
> partyjnych funkcjonariuszy.

Właśnie narzucanie innym swojego stylu można nazwać faszyzmem.

> Propagowanie faszyzmu i nienawiści nie ma nic wspólnego z wolnością
> słowa. Tłumaczyłem to już wielokrotnie, nawet większość dzieci w
> przedszkolu jest w stanie ogarnąć różnicę.
>
> Powrotu do zdrowia życzę.
> Piotr

Dziwne masz tego pojęcie - możesz mówić co chcesz pod warunkiem co ja
osobiście to akceptuję,. Wiesz co - ja chromolę taką "wolność".

13. Data: 2019-02-25 10:40:23

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-02-25 o 08:48, Trybun pisze:
agowal-faszyzm-i-szerzyl-nienawisc-prokuratura-ma-wz
nowic-postepowanie

> Właśnie narzucanie innym swojego stylu można nazwać faszyzmem.

Bredzisz. Tłumaczyłem ci to wielokrotnie: narzucanie przestępcom
"swojego stylu" w postaci wsadzania ich do więzień, nie ma nic wspólnego
z faszyzmem.
Trzeba być kretynem, żeby tego nie rozumieć.

> Dziwne masz tego pojęcie

Nie. Ja mam podejście normalne.

> - możesz mówić co chcesz pod warunkiem co ja
> osobiście to akceptuję,. Wiesz co - ja chromolę taką "wolność".

Możesz sobie chromolić.
Zgadnij dlaczego cały cywilizowany świat wsadza przestępców do
więzienia, zamiast akceptować ich "wolność słowa".

Zatrzymałeś się w rozwoju na etapie przedszkolnym, że nie rozumiesz tak
podstawowych spraw?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

14. Data: 2019-02-25 14:02:04

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-02-25 o 10:40, Kviat pisze:
> [...]
> "swojego stylu" w postaci wsadzania ich do więzień, nie ma nic
> wspólnego z faszyzmem.
> Trzeba być kretynem, żeby tego nie rozumieć.

Jakim przestępcom? Co oni w odróżnieniu od twoich idoli komu coś złego
robią? Trzeba być kompletnie z logiką i zdrowym rozsądkiem na bakier aby
jeszcze wychwalać ukaz jakiegoś dyktatora.

> Nie. Ja mam podejście normalne.

Założę się że Adolf rozumował podobnie.

> [...]
> więzienia, zamiast akceptować ich "wolność słowa".
>
> Zatrzymałeś się w rozwoju na etapie przedszkolnym, że nie rozumiesz

Cywilizowany świat gdzie można znieważyć/obrazić pomnik.. Gdzie robi się
referendum które następnie powtarza się gdy wynik jest nie po myśli,
gdzie wreszcie jakieś przestępcy kneblują ludziom usta. A idź ty się
wypchaj z taka cywilizacją.

15. Data: 2019-02-25 15:07:58

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-02-25 o 14:02, Trybun pisze:
agowal-faszyzm-i-szerzyl-nienawisc-prokuratura-ma-wz
nowic-postepowanie

> Jakim przestępcom?

No idiota...
Przestępcom propagującym faszyzm i nawołującym do nienawiści.

> Co oni w odróżnieniu od twoich idoli komu coś złego
> robią?

W odróżnieniu (od jakich znowu moich idoli? co za kretyn...) od
normalnych ludzi propagują faszyzm i nawołują do nienawiści.

> Trzeba być kompletnie z logiką i zdrowym rozsądkiem na bakier aby
> jeszcze wychwalać ukaz jakiegoś dyktatora.

Czy ty w ogóle ogarniasz o czym jest mowa?

> Założę się że Adolf rozumował podobnie.

Podobnie do ciebie. Jemu też się wydawało, że nawoływanie do nienawiści
mieści się w wolności słowa.

> Cywilizowany świat gdzie można znieważyć/obrazić pomnik..

Bez wątpienia jesteś kretynem.
Skąd ci się uroił jakiś pomnik? Mowa jest o propagowaniu faszyzmu.

> Gdzie robi się
> referendum które następnie powtarza się gdy wynik jest nie po myśli,

Podaj przykład.

> gdzie wreszcie jakieś przestępcy kneblują ludziom usta.

Puknij się w łeb. Zakaz propagowania faszyzmu z czegoś się wziął, a nie,
że ktoś miał kaprys zakazać faszystom krzyczeć "śmierć pedałom" czy
"biała Europa" i inne takie bzdury.

> A idź ty się
> wypchaj z taka cywilizacją.

Przykro mi, że nie nadążasz za cywilizacją. To nie jest moja wina.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

16. Data: 2019-02-25 15:45:46

Od: Silvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 25.02.19 um 15:07 schrieb Kviat:
> [...]
> "biała Europa" i inne takie bzdury.

> Przykro mi, że nie nadążasz za cywilizacją. To nie jest moja wina.

Stare to, ale moze aktualne:

>Najpierw przyszli po komunistów,
ale się nie odezwałem,
bo nie byłem komunistą.

Potem przyszli po socjaldemokratów
i nie odezwałem się,
bo nie byłem socjaldemokratą.

Potem przyszli po związkowców,
i znów nie protestowałem,
bo nie należałem do związków zawodowych.

Potem przyszła kolej na Żydów,
i znowu nie protestowałem,
bo nie byłem Żydem.

Wreszcie przyszli po mnie,
i nie było już nikogo, kto wstawiłby się za mną. <

--
saluto
Silvio Balconetti

17. Data: 2019-02-25 17:30:53

Od: q...@t...no1 (Queequeg) szukaj wiadomości tego autora

Kviat wrote:

> To stan umysłu.

Podobnie jak skrajne lewactwo.

Powrotu do zdrowia życzę.

18. Data: 2019-02-25 20:07:09

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-02-25 o 17:30, Queequeg pisze:

> Podobnie jak skrajne lewactwo.

To prawda.
Tyle że większość tzw. narodowców nazywa lewakami wszystkich, którzy się
z nimi nie zgadzają. Nie rozumieją, że to dzięki lewicy potrafią czytać
i pisać. A już kobiety w takich strukturach to całkowita aberracja umysłowa.

> Powrotu do zdrowia życzę.

Czyżby do ciebie też nie docierało, że nie każdy kto protestuje
przeciwko faszyzmowi i propagowaniu nienawiści do ludzi jest lewakiem?

W takim razie powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

PS. Wymyśliłbyś coś samodzielnie. Ja rozumiem, że ikselka czy ilona, te
tytany intelektu, mogą być dla ciebie inspiracją, dlatego odniosłeś
wrażenie, że jestem lewakiem, bo one mnie tak nazywają... ale życzenia
mógłbyś wymyślić samodzielnie. To wstyd, że wzorujesz się na takim
lewaku jak ja.

19. Data: 2019-02-25 20:43:26

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 25/02/2019 o 14:45, Silvio Balconetti pisze:
> [...]
> bo nie byłem Żydem.
>
> Wreszcie przyszli po mnie,
> i nie było już nikogo, kto wstawiłby się za mną. <

o matko, z jakiego grobowca to wyciagnales? :)

--
gazebo

20. Data: 2019-02-25 22:42:52

Od: Silvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

https://pl.wikiquote.org/wiki/Martin_Niem%C3%B6ller

--
saluto
Silvio Balconetti
(dr angelologii i demonologii apokryficznej)
przecież mniej boli'

NIEMIECKI mord w Jedwabnem!
Narcystyczne Matki: Od Surowości do Więzi
Pisolski stan umysłu
O polach morficznych powaznie
Wiosna i zima