Są jeszcze normalni w tym kraju

31. Data: 2019-02-27 13:05:35

Temat: Re: Są jeszcze normalni w tym kraju
Od: q...@t...no1 (Queequeg) szukaj wiadomości tego autora

Kviat wrote:

> Czyli nie jestem lewakiem.
> Są ludzie, którzy się ze mną nie zgadzają i nie nazywam ich tzw.
> narodowcami.

Dyskusje pokazują co innego.

> Co to jest skrajna poprawność polityczna?
> Podaj przykład.

Negowanie faktów w imię poprawności, Kviat. Np. faktów na temat różnic
między rasami, różnic w przestępczości między tymi rasami czy zbrodni
popełnianych przez wyznawców określonych religii.

> Obawiam się, że nie rozumiesz, że czym innym jest cenzura, a czym innym
> zabranianie nawoływania do nienawiści i propagowanie faszyzmu.

Obawiam się, że nie rozumiesz, że wszystko można uznać za nawoływanie do
nienawiści, jeśli tylko się chce.

> Uważasz, że hasła w stylu "śmierć pedałom" to jest niezgadzanie się na
> forsowanie jakiejś (urojonej przez idiotów) ideologi pedalskiej?

Nigdzie nie pisałem o "pedałach".

> A czasem brak umiejętności...

Nie, czasem po prostu szkoda strzępić twarz.

> Rozumiem. Ty tak sam z siebie... no cóż, w końcu skądś się bierze to
> poparcie dla pisu i wszelkiej maści nacjonalistycznych ruchów.

W końcu skądś się bierze poparcie dla PO i innych antypolskich ruchów.

> Średnio mnie interesuje opinia kogoś, kto nie rozumie spraw
> podstawowych.

Problem w tym, że wmawiasz wszystkim, że nie rozumieją podstawowych spraw,
podczas gdy to ty masz problem z ich zrozumieniem.

> Nie będę głaskał po głowie ludzi, którzy bronią faszystów, homofobów i
> którzy są rasistami.

Spytałem cię we wspomnianej dyskusji na p.c.p, czym jest wg ciebie rasizm.
Nie raczyłeś na to odpowiedzieć.

> Jeżeli też do nich należysz, to wcale nie jest mi przykro, że poczułeś
> się urażony.

Nie, nie jestem rasistą. Jestem realistą rasowym.

> Bardzo martwi cię to, że rasistę i obrońcę faszystów nazywam idiotą?

Czy martwi -- nie, ani trochę. Tylko sobie wystawiasz opinię nazywając
*dyskutantów* idiotami.

32. Data: 2019-02-27 13:30:33

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-02-27 o 13:01, Queequeg pisze:

> Nie, nie wiem kogo masz na myśli. Mówię o dyskusji w wątku schizofrenika,
> Szyka, w której doczepiłeś się jego rasizmu

Jakie to straszne, że przyczepiłem się do rasisty.
Ale masz rację, powinienem z góry założyć, że każdy rasista to
schizofrenik i zignorować chorego.

> jakby to było najważniejsze,

Rasizm jest bardzo ważny.
Nie uważam, że należy to tolerować niezależnie od tego, czy ktoś jest
chory czy nie.
Zadziwiają mnie ludzie, którzy tolerują albo ignorują rasiastów.
Odwracasz wzrok, gdy jakiś kibol (na czole nie ma napisane, że
schizofrenik) atakuje śniadego studenta w autobusie/tramwaju?

> co z siebie wypluł. To jest obsesja. To się leczy.

Masz rację. Rasizm to obsesja i to się leczy.
Tak samo jak obrońców rasistów.

> Dlatego:

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

33. Data: 2019-02-27 14:19:06

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-02-27 o 13:05, Queequeg pisze:

> Dyskusje pokazują co innego.

Trudno żebym wchodził w dyskusje z kimś, z kim się zgadzam.

Wyrobiłeś sobie opinię o mnie na podstawie kilku postów, w których
dosadnie krytykuję rasistowskie, homofobiczne, antysemickie itp. teksty.
Gratuluję.
Brakuje jeszcze, żebyś miał do mnie pretensje, że pacyfikuję grupowego
pedofila namawiającego do gwałcenia własnych dzieci.

> Negowanie faktów w imię poprawności, Kviat. Np. faktów na temat różnic
> między rasami,

Nikt normalny nie neguje faktów.
Czym innym jest stwierdzenie, że ktoś ma inny kolor skóry, a czym innym,
że "biali to lepsza rasa od czarnych", albo że "czarni przywożą choroby"
itd.

> różnic w przestępczości między tymi rasami

Czyli jakich różnic? Czarni są brutalniejsi od białych? Biali lżej
zabijają od czarnych? Czarni są większymi przestępcami od białych?

Wymień jakąś różnicę, i jeżeli nie będzie rasistowska, to możemy ją
kulturalnie przedyskutować.

> czy zbrodni
> popełnianych przez wyznawców określonych religii.

Wymień różnice.

> Obawiam się, że nie rozumiesz, że wszystko można uznać za nawoływanie do
> nienawiści, jeśli tylko się chce.

Nie. Nie wszystko.
Oczywiście można sprowadzić rzecz do absurdu i stwierdzić, że zakazanie
niewolnictwa, to był wyraz nienawiści w stosunku do białych właścicieli
niewolników. I żeby białych właścicieli nie urazić, to należy zachować
niewolnictwo.

> Nigdzie nie pisałem o "pedałach".

To był przykład.
Podaj swój przykład zamykania ust tzw. narodowcom, to będę mógł się odnieść.

> Problem w tym, że wmawiasz wszystkim, że nie rozumieją podstawowych spraw,

Nie wszystkim.
Problem w tym, że akurat trafiłeś na moje dyskusje z rasistami czy z
obrońcami faszystów.
To kiepska próbka.

> podczas gdy to ty masz problem z ich zrozumieniem.

Tak, przyznaję to otwarcie i robiłem to już wielokrotnie: mam problem ze
zrozumieniem rasistów, obrońców faszystów czy pedofilów.

> Spytałem cię we wspomnianej dyskusji na p.c.p, czym jest wg ciebie rasizm.
> Nie raczyłeś na to odpowiedzieć.

Nie pamiętam szczegółów.
Może zapomniałem wkleić linka, a może po prostu uznałem, że wykształcony
człowiek wie co to jest rasizm.
https://pl.wikipedia.org/wiki/Rasizm

> Nie, nie jestem rasistą. Jestem realistą rasowym.

To jakiś eufemizm na rasizm?
Z całym szacunkiem, ale to zabrzmiało jak nowomowa współczesnych
faszystów. Oni też twierdzą, że nie są faszystami, wręcz obrażają się,
gdy nazwie się ich faszystami.
Podasz jakiś przykład czym to się różni żebym mógł załapać różnicę?

> Czy martwi -- nie, ani trochę. Tylko sobie wystawiasz opinię nazywając
> *dyskutantów* idiotami.

Dyskutantów nie nazywam idiotami. Jeszcze mi się to nie zdarzyło.
Idiotami nazywam rasistów, faszystów itp. I ich obrońców.
Przyznaję, że również zdarza mi się nazwać idiotą jakiegoś
antyszczepionkowca, wyznawcę chemtrailsów, albo kogoś, kto twierdzi, że
naziści przychodzą do nas przez portale z innych wymiarów, gdy mu
wytłumaczę, że nie ma racji, a ten ktoś dalej się przy tym upiera nie
przyjmując faktów do wiadomości.

34. Data: 2019-02-27 20:09:33

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-02-27 13:05, Queequeg wrote:

> Obawiam się, że nie rozumiesz, że wszystko można uznać za nawoływanie do
> nienawiści, jeśli tylko się chce.

Przesada, sprawia tylko takie wrażenie.
Wszystko doskonale rozumie i robi dokładnie to co ma robić świadomy celu
levak, licząc na to, że ktoś się nie zorientuje.

https://youtu.be/EIu-BOv5aC8?t=3075

tu ogólne założenia metody:
https://www.youtube.com/watch?v=6zoXwWQo8bk

35. Data: 2019-03-01 15:29:57

Od: q...@t...no1 (Queequeg) szukaj wiadomości tego autora

Kviat wrote:

> Rasizm jest bardzo ważny.

Zdroworozsądkowe podejście do rzeczywistości też.

Powrotu do zdrowia życzę.

36. Data: 2019-03-01 15:34:38

Od: q...@t...no1 (Queequeg) szukaj wiadomości tego autora

Kviat wrote:

> Czym innym jest stwierdzenie, że ktoś ma inny kolor skóry, a czym innym,
> że "biali to lepsza rasa od czarnych", albo że "czarni przywożą choroby"
> itd.

Jeśli badania pokazują, że przeciętny biały człowiek jest w jakiejś
dziedzinie lepszy od czarnego, lub więcej chorób przywożą czarni ludzie,
to zamykanie ust ludziom, którzy przedstawiają te fakty, jest właśnie tym,
co nazywam lewactwem i co tępię.

> [...]
> zabijają od czarnych? Czarni są większymi przestępcami od białych?
>
> Wymień jakąś różnicę, i jeżeli nie będzie rasistowska, to możemy ją

Ale ja nie mam zamiaru dyskutować z oszołomem, który wszystko sprowadza
do rasizmu.

> To jakiś eufemizm na rasizm?

Nie, kolego, realizm rasowy nie ma wiele wspólnego z rasizmem.

Nie jestem uprzedzony do żadnej rasy ani nie popieram przemocy wobec
nikogo ze względu na jego kolor skóry, ale nie ignoruję różnic, które
występują między rasami i które albo widać, albo są udowodnione przez
te badania, których nie dało się ocenzurować takim oszołomom, jak ty.

Powrotu do zdrowia życzę.

37. Data: 2019-03-01 17:47:55

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-03-01 o 15:29, Queequeg pisze:

> Zdroworozsądkowe podejście do rzeczywistości też.

A czy może być coś bardziej zdroworozsądkowego, niż walka z rasizmem?

> Powrotu do zdrowia życzę.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

38. Data: 2019-03-01 18:36:04

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-03-01 o 15:34, Queequeg pisze:

> Jeśli badania pokazują, że przeciętny biały człowiek jest w jakiejś
> dziedzinie lepszy od czarnego,

A w innej jest gorszy.
No i?
Biały jest gorszy w przywożeniu chorób i gorszy w przestępczości?

> lub więcej chorób przywożą czarni ludzie,

Czyli właśnie jesteś zwykłym rasistą, a nie jakimś tam "realistą rasowym".
To asizm w postaci czystej.

Przywożenie chorób nie ma nic wspólnego z kolorem skóry. To nie wina
koloru skóry, że dany człowiek urodził się w takim, a nie innym rejonie
świata, gdzie dostęp np. do szczepionek czy nawet podstawowych lekarstw
jest ograniczony. Albo jakiś miejscowy kacyk zakazuje używania prezerwatyw.

Prosty przykład, Ukrańcy nie są czarni, a u niech jest większa
zachorowalność np. na odrę i przywożą tę odrę do nas.
I teraz napisz jeszcze raz, że jesteś "realistą rasowym", bo Ukraińcy to
inna rasa.

I co z białymi Europejczykami, którzy swoje "białe" choroby przywieźli
do Ameryk i przez które wyginęła prawie cała miejscowa populacja?

Twierdzenie, że przyczyną przywożenia chorób jest kolor skóry, to zwykły
rasizm i idiotyzm.

> to zamykanie ust ludziom, którzy przedstawiają te fakty,

Nie przedstawiłeś ani jednego faktu, tylko powielaną przez tzw.
narodowców bzdurę, która nic wspólnego z kolorem skóry nie ma.
To nie kolor skóry jest przyczyną.

> jest właśnie tym,
> co nazywam lewactwem i co tępię.

To jest właśnie rasizm i to właśnie tępię.

> Ale ja nie mam zamiaru dyskutować z oszołomem, który wszystko sprowadza
> do rasizmu.

Nie, to właśnie ty to sprowadzasz do rasizmu. To nie ja twierdzę, że
przestępczość i roznoszenie chorób zależy od koloru skóry, tylko ty.

No i sam widzisz, oszołomie, że z wami rasistami nie da się normalnie i
kulturalnie rozmawiać.
Wystarczy zapytać o konkrety i wychodzi szydło z wora.

> Nie, kolego, realizm rasowy nie ma wiele wspólnego z rasizmem.

Właśnie widzę...
I nie jestem twoim kolegą. Nie koleguję się z rasistami.

> Nie jestem uprzedzony do żadnej rasy ani nie popieram przemocy wobec
> nikogo ze względu na jego kolor skóry,

Oskarżanie, że czarni przywożą choroby bo są czarni, to jest właśnie
przemoc. Ta przemoc nazywa się rasizmem.
Oni przywożą choroby nie dlatego, że są czarni.

> ale nie ignoruję różnic, które
> występują między rasami i które albo widać,

Na razie zwyczajnie bredzisz.
Nikt normalny nie ignoruje różnic w wyglądzie. To, czy ktoś jest czarny,
biały czy ma piegi albo skośne oczy, to widać gołym okiem.

Ty po prostu przypisujesz jakieś cechy ludziom, które z kolorem skóry
nic wspólnego nie mają. To jest właśnie rasizm.

> albo są udowodnione przez
> te badania,

Przytocz badania, które twierdzą, że kolor skóry determinuje czy ktoś
zostaje przestępcą, albo że przywlecze chorobę.

> których nie dało się ocenzurować takim oszołomom, jak ty.

Zapewne jakieś oszołomstwo rasistowskie robiło swoje "badania" (nie
pierwszy raz w historii, naziści też robili swoje "badania" żeby
udowodnić wyższość swojej rasy) i co z tego, skoro to z badaniami nic
wspólnego nie ma? Płaskoziemcy też robią swoje "badania", z tego nie
wynika, że Ziemia nagle stała się płaska.

Te wszystkie rasistowskie urojenia nie są uznawana przez świat naukowy
nie dlatego, że jest cenzura, lecz dlatego, że nie trzymają się kupy i
nie mają potwierdzenia w rzeczywistości.
Tak działa nauka.

> Powrotu do zdrowia życzę.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

NIEMIECKI mord w Jedwabnem!
Narcystyczne Matki: Od Surowości do Więzi
Pisolski stan umysłu
O polach morficznych powaznie
Wiosna i zima