Sadyzm niektórych kobiet (?!)

111. Data: 2006-05-29 12:14:02

Temat: Re: Sadyzm niektórych kobiet (?!)
Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Pprzemek" <p...@n...dla.spamu.poczta.gazeta.pl> wrote in message
news:e5bt4e$evg$1@inews.gazeta.pl...

Nie problem z patrzeniem, problem z tym ze "jest kielbasa",
ale "nie dla psa kielbasa".

Chociaz, kto wie... hihi

Duch

112. Data: 2006-05-29 13:45:47

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Huski" <h...@i...pl> wrote in message

> w sytuacji gdy kobieta coraz częściej jest postrzegana jak pełnoprawny
> partner w związku musi wykazać się inicjatywą niż tylko oczekiwać, że
> zostanie zdobyta.

No i jak to wyglada w praktyce?
Duch

113. Data: 2006-05-29 14:40:38

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

niezbecki; <e5e67l$jju$1@news.onet.pl> :

> Flyer<f...@p...gazeta.pl>

> Żadna? Nigdy?

A bo ja wiem? W sumie masz rację ze swoim sceptycyzmem. Żeby było
sprawiedliwie - jedna na 20.000. Może być?

Wiesz, kiedyś udało mi się *chyba* wyzwolić, pod wpływem bólu i wejścia
w niego, reakcję endorfinową - nawet całkiem długo byłem najarany, ale
żeby nazywać to orgazmem, to za duże słowo - zdecydowanie dłuższy, ale i
słabszy efekt.

Flyer
--
gg: 9708346

114. Data: 2006-05-29 15:41:58

Od: "niezbecki" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Flyer<f...@p...gazeta.pl>

> [...]
> najarany, ale żeby nazywać to orgazmem, to za duże słowo -
> zdecydowanie dłuższy, ale i słabszy efekt.

Gwałt to nie tylko ból, chyba?
Gwałt to również przekroczenie tabu, co teoretycznie podnieca.
Gwałciciel może być teoretycznie w typie ofiary.
Gwałt może zostać skojarzony przez niektóre kobiety z doświadczaniem
męskości (w jej posuniętej do ekstremum postaci).
Kobieta może zechcieć "dać się ponieść" podnieceniu ze strachu przed
biciem/zranieniem (czyli żeby łatwiej znieść gwałt).

Poza tym podniecenie do pewnego stopnia znosi ból.

I od innej strony.
Weźmy niechęć ofiar do zgłaszania gwałtów, ich częsty wstyd:
oprócz powodów oczywistych i "normalnych", takich jak niechęć do wchodzenia
w trybiki policyjno-sądowe, konfrontacji z gwałcicielem, upubliczniania
bolesnej historii, wydaje mi się, że przynajmniej w niektórych przypadkach
taki wstyd może być wstydem, że czuło się podniecenie, a być może nawet
przeżyło orgazm. Przecież to poniżające.

Ten wstyd jest oczywiście nieuzasadniony, bo nad podnieceniem, nawet aż do
orgazmu, nie ma się pełnej kontroli.

Paff
--
im bardziej kolorowa kobieta tym bardziej przyciąga jak zabawka
- twiza

115. Data: 2006-05-29 15:43:51

Od: "Wiesiaczek" <j...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kisia" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

> To chyba trzeba znać się na samochodach ;-P
> A kolacje lepiej jadać w domu ;-P

Ej, Kisiu! Kolacja w dobrej restauracji to jes coś innego niż w domu, inne
są wtedy założenia;)
Tak samo od czasu do czasu atrakcyjniejszy jest seks w hotelu niż ten
w łóżku, w którym sypiasz na codzień:) To jest takie oderwanie się od
rutyny, zresztą czy ja wiem... po prostu ja tak lubię:)

--
Pozdrawiam - Wiesiaczek

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma"

116. Data: 2006-05-29 15:46:03

Od: "niezbecki" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

niezbecki<s...@l...po>

[...]
> Kobieta może zechcieć "dać się ponieść" podnieceniu ze strachu przed
> biciem/zranieniem (czyli żeby łatwiej znieść gwałt).

łatwiej = lżej/ograniczając straty własne

kobieta może też udawać podniecenie/orgazm, próbując odwieść gwałciciela od
co głupszych pomysłów z biciem/krępowaniem/ranieniem

a udawanie może czasem prowadzić do faktycznego odczuwania tego, co się
chciało tylko udawać

paff

117. Data: 2006-05-29 16:40:06

Od: "Rav" <t...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mme Kitzmoor <m...@g...com> wrote:
> A co ma tradycyjny podział ról do tego, kto się zaleca? W dawnych,
> "dobrych" czasach istniała instytucja swata, także ani jedno ani
> drugie jeśli sobie takowego znalazło nie musiało ruszać swojej
> inicjatywy z siennika. A jeśli oboje pochodzili z zamożnych rodzin to
> często decyzję podejmowali za nich rodzice, zdejmując z młodych
> obowiązek inicjatywy. Jak zaś wyglądała w pozostałych przypadkach
> inicjatywa kobiet widać np. u Boticellego i Szekspira. Ale oni pewnie
> pisali o wyzwolonych feministkach, a te, wiadomo, należą do
> mniejszości ;)

Ja bym się jednak odwoływał nie do czasów tak odległych nam historycznie i
obyczajowo, ale do czasów kulturowo nam bliższych, a więc ostatnich
kilkudziesięciu lat. A w tym czasie w większości grup społecznych jednak
dominował model mężczyzny robiącego pierwszy krok, podrywającego itd. (z
wyjątkiem grup marginalnych jak np. ruch hippisowski).
Aczkolwiek nawet w czasach o których Ty piszesz były juz zalążki takiego
podejścia, bo jednak to mężczyzna prosił do tańca kobietę na balu,
mężczyzna ją adorował i mężczyzna w końcu zazwyczaj wysyłał owych swatów.

> A może po prostu Ciebie nikt nie podrywa? Tzn. widząc z jakim
> maczomenem mają do czynienia pewnie odechciewa im się własnej
> inicjatywy ;)

Akurat ja i z wyglądu, i z charakteru, tak mało przypominam "maczomena",
że argument z gruntu jest nietrafiony ;-)

Żebyśmy mieli pełną jasność - ja nie twierdze że takich kobiet nie ma w
ogóle - wręcz przeciwnie, jeden z moich związków zacząl sie od tego, że
pewna dziewczyna zainteresowała się mną (a ja ją dopiero później), co nie
zmienia faktu, że mimo prowokacyjnego zachowania z jej strony, kiedy miało
dojść do pierwszego kontaktu fiazycznego, pierwszego pocałunkum,
pierwszego dotknięcia itd. to i tak czekała na mój pierwszy krok :)

Pozdrawiam
Rav

118. Data: 2006-05-29 17:05:58

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

niezbecki; <e5f4o4$b65$1@news.onet.pl> :

> Gwałt to nie tylko ból, chyba?
> Gwałt to również przekroczenie tabu, co teoretycznie podnieca.

Pisałem o "hormonie walki"? [adrenalina, noradrenalina] ;)

> [...]
> biciem/zranieniem (czyli żeby łatwiej znieść gwałt).
>
> Poza tym podniecenie do pewnego stopnia znosi ból.

Inaczej - doświadcza stanu "nakręcenia" - podniecenie to nie to samo co
orgazm.

> [...]
> taki wstyd może być wstydem, że czuło się podniecenie, a być może nawet
> przeżyło orgazm. Przecież to poniżające.

Nie sądzę. Może istnieć ambiwalencja wynikająca z uzyskania również
"pozytywnych" doświadczeń fizjologicznych [nie emocji i w cudzysłowie] i
wtedy ta ambiwalencja hamuje przed zgłaszaniem --> taka osoba dąży do
jej rozwiązania poprzez powtórzenie zachowania, a ponieważ znów pojawia
się doznanie fizjologiczne, więc ... - aż do momentu, kiedy doznanie
fizjologiczne osłabnie [efekt uzależnienia], ale wtedy włącza się logika
pt. - nie mogę zgłosić pierwszego gwałtu, skoro zgadzałam się na x
następnych - to następstwo na drodze logicznej sugeruje
współuczestnictwo.

> Ten wstyd jest oczywiście nieuzasadniony, bo nad podnieceniem, nawet aż do
> orgazmu, nie ma się pełnej kontroli.

Nadal nie sądzę, że to to samo - pomijam już zupełnię kwestię
podniecenia, które Ty mylisz z orgazmem.

Flyer
--
gg: 9708346

119. Data: 2006-05-29 17:06:42

Od: fglrx <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 29-05-2006 o 14:14:02 Duch <n...@n...com> napisał:

> Nie problem z patrzeniem, problem z tym ze "jest kielbasa",
> ale "nie dla psa kielbasa".

Da liegt der Hund begraben :|

120. Data: 2006-05-29 17:13:03

Od: fglrx <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 29-05-2006 o 03:50:27 Arek <a...@e...pl> napisał:

> jak nie to prawa Renia Grabowska skutecznie upuszcza nadmierne
> ciśnienie. ;)

Co to ma wspólnego zaspokajaniem potrzeby bliskości osoby płci przeciwnej?
:|

To tak, jakby ktoś próbował zaspokoić głód i pragnienie własnym moczem i
kałem z braku innego pokarmu.

psychologia
Serwer plików.
schizofrenia istnieje?