Sajgonki

1. Data: 2007-02-22 21:32:51

Temat: Sajgonki
Od: "Elizabet" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W którym sklepie we wroclawiu mozna kupić sajgonki

z góry dziękuję
Ela

2. Data: 2007-02-23 03:01:14

Temat: Re: Sajgonki
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Elizabet" <e...@w...pl> wrote in message
> W którym sklepie we wroclawiu mozna kupić sajgonki
>
> z góry dziękuję
> Ela

Łatwo zrobić - trzeba kupić papier ryżowy...

3. Data: 2007-02-23 09:08:43

Od: Konrad Kosmowski <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

** Elizabet wrote:

> W którym sklepie we wroclawiu mozna kupić sajgonki

Podpytaj w budach/barach wietnamskich gdzie się zaopatrują, najczęściej
biorą gotowe sajgonki z hurtowni. Często można to poznać po gadżetach
jakie mają w budach (reklamowe kalendarze tych hurtowni itp.). W
Warszawie jest Asia Foods na Łopuszańskiej, nie wiem jak we Wrocławiu
ale musi coś być takiego.

-- + ' .-. .
, * ) )
http://kosmosik.net/ . . '-' . kK

4. Data: 2007-02-23 09:15:46

Od: Konrad Kosmowski <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

** Konrad Kosmowski wrote:

> [...]
> po gadżetach jakie mają w budach (reklamowe kalendarze tych hurtowni
> itp.). W Warszawie jest Asia Foods na Łopuszańskiej, nie wiem jak we

http://www.pruszkow.com.pl/asiafoodsnews/dostawy.htm

-- + ' .-. .
, * ) )
http://kosmosik.net/ . . '-' . kK

5. Data: 2007-02-23 11:01:41

Od: "M.Z." <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elizabet" <e...@w...pl> napisał w wiadomości
>W którym sklepie we wroclawiu mozna kupić sajgonki
>
> z góry dziękuję
> Ela

W Hali Targoweh "Perła" przy ulicy Widnej.
Stoisko garmażeryjno-mięsne w drugiej alejce
na samym rogu
Pozdrawiam
Mira

Dla smakoszy :-) Sałatka meksykańska