Sałatka - pilne!!! [P]

1. Data: 2003-05-30 11:36:03

Temat: Sałatka - pilne!!! [P]
Od: "Manatka" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chce zrobic salatke, taka jak jadlam u kolegi na jakiejs imprezie. Poniewaz
obenie kolega jest nieosiagalny, a obilo mi sie o uszy, ze to
Maklowicz...kiedys tam...dawno... wiec:
bardzo prosze o sprostowanie i naprowadzenie na wlasciwe tory, jesli ktos z
Was wie jak ta salatka powinna wygladac ;))
-salata
-pomidor
-ser feta
-(ogorek zielony?)
-(cebula)
-czosnek
-oliwa z oliwek

Salate oczywiscie drzemy ;) pomidor kroimy na chyba polcwiartki; nie wiem co
z ogorasem i czy w ogole ma byc, to samo z cebula...
Czosnek obieramy z lupinki i wrzucamy na lekko podgrzana na patelni oliwe.
Dusimy go raczej, zeby zmiekl i zeszklil sie.
Ser feta kroimy w kostke lub kruszymy na salate z pomidorem i wszystko
zalewamy oliwa z czosnkiem. Ten czosnek byl pokrojony w cwiartki wzdluz
zabka i bylo go dosc sporo.

Bylo to naprawde pyszne! Jakies uwagi, pomysly?

--
--Man@tka--
==========

1. Data: 2003-05-30 11:55:17

Temat: Re: Sałatka - pilne!!! [P]
Od: "sMOCZYCA" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

=======
ja w to nie wierzę - ten Makłowicz?

1. Data: 2003-05-30 14:53:50

Od: "Juliusz" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przypomina mi to sałatke grecką
Pozdrawiam JULIUSZ

1. Data: 2003-06-02 16:04:44

Od: "asia" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

100 g sera feta
1 duży pomidor
1 średnia czerwona cebula
1 mały zielony ogórek
kilka liści sałaty
sól i pieprz do smaku

ser pokrój w kostkę, pomidor w ósemki :), cebule w cienkie krążki, ogórek w
plasterki, sałatę porwij, dopraw solą i pieprzem. więcej przypraw nie trzeba
bo smak zapewniają ser i cebula. ewentualnie można dodać oliwy.

1. Data: 2003-06-03 09:25:11

Od: "Manatka" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sMOCZYCA" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> =======
> ja w to nie wierzę - ten Makłowicz?

Przepraszam, ale o co chodzi? ;))
O _tego_ Maklowicza? Jesli tak, to tak, a jesli nie, to nie wiem o co...
;)))))

--
--Man@tka--
==========

1. Data: 2003-06-03 09:35:52

Od: "Manatka" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "asia" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
> ser pokrój w kostkę, pomidor w ósemki :), cebule w cienkie kršżki, ogórek
> plasterki, sałatę porwij, dopraw solš i pieprzem. więcej przypraw nie
trzeba
> bo smak zapewniajš ser i cebula. ewentualnie można dodać oliwy.

Dzieki, ale mnie chodzilo o ta konkretna salatke wlasnie _z czosnkiem
smazonym na oliwie_.
Ale skoro nikt nie widzial i nie slyszal, to moze moje zrodlo informacji
felerne nieco? ;)
W kazdym razie zrobilam bez ogorka i cebulki i tez byla dobra :))

--
--Man@tka--

obiad - peczak
nowa zachcianka weekendowa (a bella sioooraaaa czyli Włochy)
Placki ziemniaczane?
Dla moich dzisiejszych gości
Ciasto z rabarbarem...