Salmonella

1. Data: 2007-05-30 19:34:03

Temat: Salmonella
Od: "Ania" <d...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moj syn 5 lat najprawdopodobniej w przedszkolu zostal zarazony
salmonella,pr4osze o pomoc co robic jakies leki ,dieta ?byl w szpitalu od
piatku do poniedizalku z powodu rotavirusa ,szpital strajkuje nie chcieli mi
nawet wynikow badan wydac dzisiaj ,nic sie nie moge dowiedziec ,lekarz z
przychodni mowi ze samo przejdzie ,czytam w necie i mam metlik w glowie ile
spustoszen ta bakteria moze wywolac u dzieciaka mam jeszcze rocznego syna o
ktorego tez sie martwie.Prosze o wskazowki i rady co robic .

2. Data: 2007-05-31 07:05:48

Temat: Re: Salmonella
Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 30 May 2007, Ania wrote:

> Moj syn 5 lat najprawdopodobniej w przedszkolu zostal zarazony
> salmonella

na jakiej podstawie ze to salmonella, ponizej piszesz, ze stwierdzili

,pr4osze o pomoc co robic jakies leki ,dieta ?byl w szpitalu od
> piatku do poniedizalku z powodu rotavirusa

ze rotawirus

P.
--
Piotr Kasztelowicz P...@a...torun.pl
http://www.am.torun.pl/~pekasz

3. Data: 2007-05-31 17:18:53

Od: "Ania" <d...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> na jakiej podstawie ze to salmonella, ponizej piszesz, ze stwierdzili
>
> ,pr4osze o pomoc co robic jakies leki ,dieta ?byl w szpitalu od
>
> ze rotawirus
W szpitalu pobrali probki i vpani z sanepidu przyjechala do mnie do domu ze
to salmonella i zaby zawiezc do sanepidu probki kalu domownikow.
A syn na wypisie ma rozpoznanie ze rotavirus

EKG - pytanie
Poczęcie dziecka - dieta męszczyzny
Ceny szkieł kontaktowych
czyrak
Rozdwajające się panokcie i odparzająca się skóra.