Samotne kobiety?

1. Data: 2005-01-16 17:19:07

Temat: Samotne kobiety?
Od: "Ewelina" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dlaczego w dzisiejszych czasach, kobiety: dobre, mądre, piękne,
wykształcone, z poczuciem humoru............... itd. są najczęściej samotne?
:(

Pozdrawiam,
Ewelina

1. Data: 2005-01-16 17:25:18

Temat: Re: Samotne kobiety?
Od: "Cien" <s...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ewelina w news:cse7oq$m81$1@korweta.task.gda.pl napisał(a):

> Dlaczego w dzisiejszych czasach, kobiety: dobre, mądre, piękne,
> wykształcone, z poczuciem humoru............... itd.

Rzecz względna.

> są najczęściej samotne? :(

Bo - patrz wyżej.

Cień

1. Data: 2005-01-16 17:33:32

Od: "ms" <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewelina" <e...@t...pl> napisał w wiadomości

> Dlaczego w dzisiejszych czasach, kobiety: dobre, mądre, piękne,
> wykształcone, z poczuciem humoru............... itd. są najczęściej
> samotne? :(

Skoro tak jest, to ja pytam: gdzie one są?

Znam bardzo dużo dobrych, mądrych, pięknych (a przynajmniej ładnych),
wykształconych, z poczuciem humoru - i nie samotnych.

Jeśli jest jakaś samotna - to najczęściej nie ma kilku z powyższych cech
(najczęściej urody i poczucia humoru).

pzdr

1. Data: 2005-01-16 17:35:00

Od: Kacper Cieśla (comboy) <s...@p...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 16 Jan 2005 18:19:07 +0100, Ewelina wrote:

> Dlaczego w dzisiejszych czasach, kobiety: dobre, mądre, piękne,
> wykształcone, z poczuciem humoru............... itd. są najczęściej samotne?
> [...]

Skromna to Ty nie jesteś ;P

--
Pozdrawiam - Kacper Cieśla;

1. Data: 2005-01-16 17:57:27

Od: "Casper" <r...@k...k.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ewelina
> Dlaczego w dzisiejszych czasach, kobiety: dobre, mądre, piękne,
> wykształcone, z poczuciem humoru............... itd. są najczęściej
samotne?
> :(

Maja wygorowane wymagania.

1. Data: 2005-01-16 18:01:28

Od: "regi" <o...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Casper" <r...@k...k.pl> wrote in message

> samotne?

nie wiem ile jest w tym prawdy, ale niedawno uslyszalam od znajomego cos
takiego, ze mezczyzni boja sie takich kobiet
boja sie, ze okaza sie gorsi od nich - no a wiadomo - mezczyzna zdobywca,
ktory musi dominowac;)
regi

1. Data: 2005-01-16 18:09:13

Od: _ValteR_ <s...@n...thx> szukaj wiadomości tego autora

*Ewelina* wrote in <news:cse7oq$m81$1@korweta.task.gda.pl> :

> Dlaczego w dzisiejszych czasach, kobiety: dobre, mądre, piękne,
> wykształcone, z poczuciem humoru............... itd. są najczęściej samotne?

jakie??? Takich cech jak wymieniłaś żadna nie posiada.
Wiec odpowiedz jest prosta: są samotne bo sa wytworem wyobraźni.

--
Jesteś zazdrosny bo głosy mówią tylko do mnie.

1. Data: 2005-01-16 18:26:49

Od: "warden" <C...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Dlaczego w dzisiejszych czasach, kobiety: dobre, mądre, piękne,
> wykształcone, z poczuciem humoru............... itd. są najczęściej

Bo facet moze sie bac czy jest wystarczajaco dobry? ale to juz jego
problem..
ale generalnie moze dlatego ze czesto chca/oczekuja tych samych cech ktore
maja w ten sam sposob if u know what i mean.
krotko mowiac sa wtedy pewnego rodzaju egoistkami ktore nieswiadomie cos
wymuszaja (chociaz mowia ze nie cierpia wymuszania i zarzekaja sie ze nie
chca tego robic)... :(
smutne ale sam tak mam ostatnio.

poza tym, fakt, skromna nie jestes, ale.. może jesteś Lwem :P
zreszta nie nalezy byc zbyt skromnym. trzeba znac swoja wartosc.
jeszcze zalezy jak dlugo jestes samotna bo.. takim ludziom (normalnym)
trudno znalezc partnera w dzisiejszych czasach

--
me

1. Data: 2005-01-16 18:33:56

Od: Radek K <"s[wytnij]szpaner"@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ewelina napisał(a):
> Dlaczego w dzisiejszych czasach, kobiety: dobre, mądre, piękne,
> wykształcone, z poczuciem humoru............... itd. są najczęściej samotne?
> :(

A skąd takie dane?

pozdrawiam
Radek K.

1. Data: 2005-01-16 18:39:35

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ewelina:
> Dlaczego w dzisiejszych czasach, kobiety: dobre, mądre, piękne,
> wykształcone, z poczuciem humoru............... itd. są najczęściej
> samotne? :(

Sa nadzbyt wybredne... i niejednokrotnie nadzbyt niezdecydowane.

Inna sprawa: zadaja sie ze "szmaciarzami" i lapia zle nawyki nie
rezygnujac jednoczesnie z wysokich wymagan, czyli w pewnym
sensie nie maja szczescia do mezczyzn. ;)

--
Czarek

pocieszyc
milosc - obca??
odczucie checi braku bliskosci
integracja sensoryczna
5tyś zł za urodzenie dziecka - czy to dobry pomysł?