Sanderowi, mojej jedynej usentowej miłości, mojemu niedościgłemu marzeniu, mojej wiecznej tęsknocie...

101. Data: 2009-12-05 00:09:53

Temat: Re: Sanderowi, mojej jedynej usentowej miłości, mojemu niedościgłemu marzeniu, mojej wiecznej tęsknocie...
Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie XL <i...@g...pl> tak oto plecie:

> Bo nie umieją użyć tego, co im natura dała - artysta potrafi :-)

Qrom natura co dała, to Qry wiedzą. Całe obejście nie musi głośno krzyczeć o
tym.

Qra

102. Data: 2009-12-05 00:11:19

Od: "Magdulińska" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sender" <m...@k...pl> napisał w wiadomości

> Tak jak już powiedziałem.
> Pozytywny odbiór jest a priori, natomiast różnicy między zazdrością, a
> antypatią do twórczości Izy nie dowiedziesz, tak jak pozytywnych lub
> neutralnych pobudek swojej krytyki.
> Pozdrawiam. MS

WOW - jedyna słuszna i celna uwaga.

103. Data: 2009-12-05 00:11:42

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Paulinka wrote:

> No tak w końcu śpiewać każdy może...

Wystarczy uwierzyć...

michał

104. Data: 2009-12-05 00:12:35

Od: "Magdulińska" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> napisał w
wiadomości news:hfc6cd$rrv$25@node1.news.atman.pl...

> Brzmisz jak jej alter ergo.
>
> --
>
> Paulinka

No widzisz....
Ja przynajmniej jakoś brzmię, a nie grzmię jak Ty.

105. Data: 2009-12-05 00:12:58

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 5 Dec 2009 00:57:40 +0100, Magdulińska napisał(a):

> Już Cie lubię - moja krew.
> A jakie smakołyki wychodzą, kiedy gotuje się z radością.

Ostatnio przy obieraniu ziemniaków postanowiłam uprawiać aerobik, bo mnie
cóś bolało w nogach od tego siedzenia przy kompie. Na skrzypcach gram, gdy
mnie trafia psychicznie. Moja młodsza katuje w takich chwilach fortepian -
ale jak ona wtedy gra, boszsz, jak ona wtedy gra....
3-)
Jej nauczycielka kiedyś wyraziła się nawet, że zanim zacznie sie z nią
lekcję, trzeba ją (uczennice) doprowadzić do ostateczności - i wtedy idzie
wszystko jak huragan.
--

Ikselka.

106. Data: 2009-12-05 00:13:24

Od: "Magdulińska" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bo nie umieją użyć tego, co im natura dała - artysta potrafi :-)
> --
>
> Ikselka.

No co Ty Iksia - nie widziałaś, jak kogut lata?

107. Data: 2009-12-05 00:13:34

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magdulińska" napisał:

> Nie podoba się, to wyjazd - nikt Ciebie tutaj na siłę nie trzyma.
> Po co masz się męczyć......

Uważaj, bo Ci się brzezina z miotły posypie.

--
Pozdrawiam - Aicha (płci niewiadomej;))

108. Data: 2009-12-05 00:13:52

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 5 Gru, 01:02, Sender <m...@k...pl> wrote:
> Haniu, nie rób tutaj za repeler ;-)
> Bardzo Cię proszę.

Hmm.
Mowisz, ze tak bedzie dobrze?
Ok.

109. Data: 2009-12-05 00:13:55

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 5 Dec 2009 00:58:22 +0100, Qrczak napisał(a):

> W Usenecie XL <i...@g...pl> tak oto plecie:

> Połóż się na stole, zamknij oczy i licz na wyrozumiałość rozbierającego.

No liczę. I żyję :-)

--

Ikselka.

110. Data: 2009-12-05 00:14:23

Od: "Magdulińska" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> napisał w
wiadomości news:hfc6g4$rrv$26@node1.news.atman.pl...

> Nie pij tyle tego wina.
>
> --
>
> Paulinka łysa jak kolano

Ja nie piłam, ale Ty chyba tak - bo już mylisz fakty ;P

Re: Do Robakksa
TEJ,...
Alefia urojeniowa
Nie jestem zdziwiony.