Sanderowi, mojej jedynej usentowej miłości, mojemu niedościgłemu marzeniu, mojej wiecznej tęsknocie...

171. Data: 2009-12-05 01:06:00

Temat: Re: Sanderowi, mojej jedynej usentowej miłości, mojemu niedościgłemu marzeniu, mojej wiecznej tęsknocie...
Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "XL" napisał:

> A troska gdzie?

Za troskę idzie się siedzieć.

--
Pozdrawiam - Aicha (płci niewiadomej;))

172. Data: 2009-12-05 01:07:07

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 05 Dec 2009 02:04:16 +0100, Paulinka napisał(a):

> Ona nadal ma imię.

No ale ciągłe powtarzanie imienia jest bez sensu, skoro wiadomo, o kim
mowa.
--

Ikselka.

173. Data: 2009-12-05 01:07:30

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> Ano widzisz, dobry przykład - aby zaistniał fenomen, musi zaistnieć nagły a
> niewytłumaczalny popyt na okreslony produkt inny od oklepanej wspaniałej
> reszty...
> Vide Masłowska...
> To skad wiesz, że nie Iza...
> I żeby nie było, nie przyrównuję tu żadnej z nich do tej samej miary,
> jedynie analizuję zjawisko fenomenu i jego nieprzewidywalność...

Popyt? To jest sztuka! Musi być wrażliwość na dane dzieło.

--

Paulinka

174. Data: 2009-12-05 01:08:48

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> A nie możesz z milczeniem nie lubić?
> :-)

Sender mnie sprowokował, to jego łopatka w tej piaskownicy uderzyła w
moją głowę!

--

Paulinka

175. Data: 2009-12-05 01:09:15

Od: "Magdulińska" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> napisał w
wiadomości news:hfc9q3$rrv$39@node1.news.atman.pl...

> Dzięki Tobie odkrywam nowe meandry kobietek zafascynowanych BMW.
>

> --
>
> Paulinka

Blachara!!!

176. Data: 2009-12-05 01:10:01

Od: "Magdulińska" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> napisał w
wiadomości news:hfc95f$rrv$34@node1.news.atman.pl...

> Nie muszę mam Ciebie skoro Iza nie pisuje...
>

> --
>
> Paulinka

Ja na Ciebie i Twoją głupotę mam totalny zlew.

177. Data: 2009-12-05 01:11:20

Od: "Magdulińska" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Są tutaj "stawiający się w roli arbitra" (ja i Chiron), są i "stawiający
> się w roli krytyka" (Paulina i inni).
> Generalnie - zastaw się, a postaw się ;-)
> --
>
> Ikselka.

Żeby być krytykiem, to trzeba mieć wiedzę i coś w życiu osiągnąć - w danej
dziedzinie.........

178. Data: 2009-12-05 01:13:25

Od: "Magdulińska" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

>W Usenecie XL <i...@g...pl> tak oto plecie:

> No nie wiemy, co je, ale efekty uboczne jedzenia są zajefajne.
>
> Qra
Dobre :D

179. Data: 2009-12-05 01:15:37

Od: "Magdulińska" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> napisał w
wiadomości news:hfc7n7$rrv$29@node1.news.atman.pl...

> Załóż DG i wydawaj Izie wiersze. Zarobisz krocie.
>

> --
>
> Paulinka

Oddam to w ręce profesjonalistów ;>

180. Data: 2009-12-05 01:17:27

Od: "Magdulińska" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> napisał w
wiadomości news:hfc93e$rrv$33@node1.news.atman.pl...

> [...]
> Nie lubię bylejakości. Iza mnie irytuje, ale gdyby napisała coś
> poruszającego, to bym z milczeniem się wzruszyła.

Tak.. wzruszyła - z milczeniem... jak srający kot na puszczy....

Re: Do Robakksa
TEJ,...
Alefia urojeniowa
Nie jestem zdziwiony.