Sanderowi, mojej jedynej usentowej miłości, mojemu niedościgłemu marzeniu, mojej wiecznej tęsknocie...

191. Data: 2009-12-05 01:28:37

Temat: Re: Sanderowi, mojej jedynej usentowej miłości, mojemu niedościgłemu marzeniu, mojej wiecznej tęsknocie...
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 05 Dec 2009 02:18:13 +0100, Paulinka napisał(a):

> Daj spokój gdzie Cię obraziłam.

Miło tak sobie wszystko odpuszczać.

> 24,5 cm nie znikną.

No akurat to - mam nadzieję.
--

Ikselka.

192. Data: 2009-12-05 01:29:00

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 5 Dec 2009 02:18:20 +0100, Magdulińska napisał(a):

> Ale to przecież nie o niej....

Chyba jej się w ogóle pomyliło :-)
--

Ikselka.

193. Data: 2009-12-05 01:29:56

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> Różne mogą być powody, poziomy i rodzaje wrażliwości na dane dzieło.
>
> Powody wrażliwości akurat na dzieła Nikifora są oczywiste: naturalność,
> bezpretensjonalność, dziecięca naiwność, prostota, absolutny brak
> podlegania akademickim kanonom Sztuki, czyli wszelkie jej zaprzeczenie :-)

Dlatego powstał termin popkultura czy jak to się pisze. Zaprzeczenie
powyższemu. Medialna papka.

--

Paulinka

194. Data: 2009-12-05 01:34:18

Od: "Magdulińska" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> napisał w
wiadomości news:hfcaec$rrv$43@node1.news.atman.pl...

> Ja sobie bólu nie c zynię, mam jednak takie przekonanie, ze nasza
> koleżanka aż czeka na ten ból.
>
> --
>
> Paulinka

Mówię (piszę) w imieniu swoim, Izuni i Ikseleczki, że takie by(d)leco nie
jest w stanie nas niczym obrazić.....

195. Data: 2009-12-05 01:35:13

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 05 Dec 2009 02:29:56 +0100, Paulinka napisał(a):

> Dlatego powstał termin popkultura czy jak to się pisze. Zaprzeczenie
> powyższemu. Medialna papka.

No to Nikifor jest sztuką, czy nie?
--

Ikselka.

196. Data: 2009-12-05 01:36:36

Od: "Magdulińska" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> napisał w
wiadomości news:hfcaq4$t25$3@node1.news.atman.pl...

> Sender mnie sprowokował, to jego łopatka w tej piaskownicy uderzyła w moją
> głowę!
>
> --
>
> Paulinka

Tia... jasne... a kto mu piachem w oczy sypał....?
Dzieciaki!!!!!!!!!!

197. Data: 2009-12-05 01:37:10

Od: "Magdulińska" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> napisał w
wiadomości news:hfcahk$t25$1@node1.news.atman.pl...

> Ona nadal ma imię.
>
> --
>
> Paulinka

No.. ONA ;P

198. Data: 2009-12-05 01:39:31

Od: "Magdulińska" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

>W Usenecie Magdulińska <m...@o...pl> tak oto plecie:

> "Iksia" kurę widziała tylko w rosole, a koguta w sypialni.
>
> Qra, za to Magdalińska nie widzi, gdzie delimiter

Jeszczyk widzę.
:D

199. Data: 2009-12-05 01:41:13

Od: "Magdulińska" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> napisał w
wiadomości news:hfc8gg$rrv$31@node1.news.atman.pl...

> Qra z p.s.p. a nie rosołowa to się akurat zawsze wznosi ponad średnią,
> czasami aż artyzmem daje popalić.
> Iza jest rosołowa.
>
> --
>
> Paulinka