Sanderowi, mojej jedynej usentowej miłości, mojemu niedościgłemu marzeniu, mojej wiecznej tęsknocie...

281. Data: 2009-12-05 21:49:55

Temat: Re: Sanderowi, mojej jedynej usentowej miłości, mojemu niedościgłemu marzeniu, mojej wiecznej tęsknocie...
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 05 Dec 2009 22:48:03 +0100, Paulinka napisał(a):

> Z drugiej strony co się dziwisz? Wysyła się w świat jakieś kategoryczne
> teorie, które można obalić jednym zdaniem: przecież twierdziłaś coś
> innego w takim i takim wątku. Normalny dziennikarski mechanizm.

> To poczytaj o Pimpusiu.

Jasne, że poczytam, tak jak ona o 24,5 :-)
--

Ikselka.

282. Data: 2009-12-05 21:50:41

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Paulinka pisze:

> Pytanie jednak, czy ją zdała?
> Pamiętasz 8-miesięcznego Pimpusia ? ;)

Nie pamiętam Pimpusia, to z psd (jak się domyślam z kolejnych postów)?
Tak sobie czytam tutaj i komentuję, bo mnie trochę śmieszy.

Ewa

283. Data: 2009-12-05 21:51:54

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> Naprawdę takie ważne jest dla Was w każdym, nawet jak ten najmniej ważnym
> momencie życia, czy ktoś zdał maturę, czy nie?

Nic bardziej błędnego. Oceniam po prostu bieżące popisy.

Ewa

284. Data: 2009-12-05 21:53:10

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> [...]
> benedyktyńskiej rzecz by można działalności rzeczywiście nabyły choć kęsek

Jeżeli wydaje ci się, że ja przekopuję jakieś archiwa (poza ewentualnymi
archiwami pamięci), to faktycznie niezłe odjazdy musisz zaliczać przy
tym kompie.

Ewa

285. Data: 2009-12-05 21:55:27

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> Nie pamiętam Pimpusia, to z psd (jak się domyślam z kolejnych postów)?
> Tak sobie czytam tutaj i komentuję, bo mnie trochę śmieszy.

Jesteś zatem krainą łagodności wobec tego co koleżanka na M. proponuje.
BTW ciekawe czemu zamilkła.

--

Paulinka

286. Data: 2009-12-05 22:44:05

Od: "Magdulińska" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czyli dobrnęłaś jednak do matury.
>
> Ewa

Zdziwiona?

287. Data: 2009-12-05 22:45:42

Od: "Magdulińska" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> napisał w
wiadomości news:hfeiak$red$5@node2.news.atman.pl...

> Pytanie jednak, czy ją zdała?

Zajmij się sobą głupia pindo.
Pytanie, czy Ty skończyłaś podstawówkę, czy tylko 8 koytarzy.

288. Data: 2009-12-05 22:50:19

Od: "Magdulińska" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> napisał w
wiadomości news:hfejkg$red$9@node2.news.atman.pl...

> [...]
> totalna.
> O Tobie się nie da powiedzieć, że jesteś idiotką, o Twojej usenetowej

Grzebiesz się grzebiesz w śmieciach i wymiocinach swojej mózgownicy.
Może zgłoś się do MPO, jesli lubisz grzebać w śmieciach.

289. Data: 2009-12-05 22:52:21

Od: "Magdulińska" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> napisał w
wiadomości news:hfek77$red$11@node2.news.atman.pl...

> [...]
> teorie, które można obalić jednym zdaniem: przecież twierdziłaś coś
> innego w takim i takim wątku. Normalny dziennikarski mechanizm.

Hehehe
To i marny krytyk i dziennikaraka od siedmiu boleści w jednej osobie.
Żenada!!!

290. Data: 2009-12-05 22:52:23

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magdulińska" napisał:

> Zajmij się sobą głupia pindo.

Katolicki standard na tej grupie. Na to czekałam.

--
Pozdrawiam - Aicha (płci niewiadomej;))

Re: Do Robakksa
TEJ,...