Sanderowi, mojej jedynej usentowej miłości, mojemu niedościgłemu marzeniu, mojej wiecznej tęsknocie...

291. Data: 2009-12-05 22:52:33

Temat: Re: Sanderowi, mojej jedynej usentowej miłości, mojemu niedościgłemu marzeniu, mojej wiecznej tęsknocie...
Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Magdulińska pisze:
> Użytkownik "Paulinka" <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> napisał w
> wiadomości news:hfeiak$red$5@node2.news.atman.pl...

> Zajmij się sobą głupia pindo.
> Pytanie, czy Ty skończyłaś podstawówkę, czy tylko 8 koytarzy.

Ja się uczyłam w klasach a nie na korytarzu.

No to co u Pimpusia?

--

Paulinka

292. Data: 2009-12-05 22:53:37

Od: "Magdulińska" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jasne, że poczytam, tak jak ona o 24,5 :-)
> --
>
> Ikselka.

Ikselko, to nie było 24,5 i tylko -5 :D :D :D
Nie czytam wypocin takiego ścierwa.
Szkoda na nie mojego czasu.

293. Data: 2009-12-05 22:55:25

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Magdulińska pisze:
> Użytkownik "Paulinka" <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> napisał w
> wiadomości news:hfejkg$red$9@node2.news.atman.pl...

> Grzebiesz się grzebiesz w śmieciach i wymiocinach swojej mózgownicy.
> Może zgłoś się do MPO, jesli lubisz grzebać w śmieciach.

To co wyrzucamy do śmieci to nasze osobiste odpadki, wielce o nas świadczą.

--

Paulinka

294. Data: 2009-12-05 22:55:39

Od: "Magdulińska" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> napisał w
wiadomości news:hfekl4$red$14@node2.news.atman.pl...

> Jesteś zatem krainą łagodności wobec tego co koleżanka na M. proponuje.
> BTW ciekawe czemu zamilkła.
>
> --
>
> Paulinka

Bo z plebsem i trollami nie konwersuję.
Nie zniżę się do Twojego poziomu.
Żegnam ozięble.

295. Data: 2009-12-05 23:15:02

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magdulińska" napisał:

> Bo z plebsem i trollami nie konwersuję.
> Nie zniżę się do Twojego poziomu.
> Żegnam ozięble.

Zrobiłaś Copy-Paste z psd czy to Twój stały tekst?

--
Pozdrawiam - Aicha (płci niewiadomej;))

296. Data: 2009-12-05 23:21:01

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nienie, ja pisze o MOIM 24,5 :-)

> Nie czytam wypocin takiego ścierwa.
> Szkoda na nie mojego czasu.

Nie mów tak o ludziach.
--

Ikselka.

297. Data: 2009-12-05 23:21:28

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 05 Dec 2009 23:55:25 +0100, Paulinka napisał(a):

> To co wyrzucamy do śmieci to nasze osobiste odpadki, wielce o nas świadczą.

Paulina, daj spokój, przecież ją prowokujesz.
--

Ikselka.

298. Data: 2009-12-05 23:26:38

Od: "Magdulińska" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> napisał w
wiadomości news:hfeo05$tgb$2@node2.news.atman.pl...

> Ja się uczyłam w klasach a nie na korytarzu.

Właśnie mam co do tego wątpliwości.

> No to co u Pimpusia?

Sama go zapytaj - jesteście mniej-więcej na tym samym poziomie ;P

299. Data: 2009-12-05 23:41:58

Od: "Magdulińska" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Katolicki standard na tej grupie. Na to czekałam.

Nie widzę sensu, aby rzucać perły przed wieprze.

300. Data: 2009-12-05 23:51:37

Od: "Magdulińska" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nienie, ja pisze o MOIM 24,5 :-)

A to co innego.

> Nie mów tak o ludziach.
> --
>
> Ikselka.

Przepraszam, ale ja nie dopatruję się w niej człowieka - mimo moich
najszczerszych chęci.

Re: Do Robakksa
TEJ,...
Alefia urojeniowa