Sanderowi, mojej jedynej usentowej miłości, mojemu niedościgłemu marzeniu, mojej wiecznej tęsknocie...

301. Data: 2009-12-05 23:52:19

Temat: Re: Sanderowi, mojej jedynej usentowej miłości, mojemu niedościgłemu marzeniu, mojej wiecznej tęsknocie...
Od: "Magdulińska" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

news:1tfqup1wqab0$.ortryt1sp3bt.dlg@40tude.net...

> Paulina, daj spokój, przecież ją prowokujesz.
> --
>
> Ikselka.

A niech sobie pisze.
Ja mam to gdzieś.

302. Data: 2009-12-05 23:52:53

Od: "Magdulińska" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zrobiłaś Copy-Paste z psd czy to Twój stały tekst?
>
> --
> Pozdrawiam - Aicha (płci niewiadomej;))

Domyśl się ;P

303. Data: 2009-12-06 08:07:30

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie medea <e...@p...fm> tak oto plecie:

> A co IxI, Ty przekopujesz?
> Ja preferuję pracę umysłową, znaczy np. z wnioskowania, a często z
> pamięci.

Ikselka pomyliła Was ze mną. To ja wszystko notuję.

Qra

304. Data: 2009-12-06 08:25:03

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> tak oto plecie:

> Pytanie jednak, czy ją zdała?
> Pamiętasz 8-miesięcznego Pimpusia ? ;)

Pimpuś... chwalić Pimpusia.

Qra, złośliwa zgorzkniała stara pinda a i rozpuszczony bachor z bandy debili

305. Data: 2009-12-06 08:25:58

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie XL <i...@g...pl> tak oto plecie:

> I obiektywne kryteria :->

Bo obiektu.

Qra

306. Data: 2009-12-06 10:42:48

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"XL" <i...@g...pl> wrote in message

Dlaczego drugi link rozwalił mi system?

307. Data: 2009-12-06 11:11:15

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 5 Gru, 23:45, "Magdulińska" <m...@o...pl> wrote:

> Zajmij się sobą głupia pindo.

W kolejnym temacie natykam sie na Twoje chamstwo.
Ty jestes Magda, kobieta, czy chamsko zaprogramowany troll?

308. Data: 2009-12-06 11:12:35

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 6 Gru, 00:21, XL <i...@g...pl> wrote:
> Nie mów tak o ludziach.

Dziekuje.

309. Data: 2009-12-06 13:43:20

Od: "Magdulińska" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanka" <c...@g...com> napisał w wiadomości
t.googlegroups.com...
On 5 Gru, 23:45, "Magdulińska" <m...@o...pl> wrote:

> Zajmij się sobą głupia pindo.

W kolejnym temacie natykam sie na Twoje chamstwo.
Ty jestes Magda, kobieta, czy chamsko zaprogramowany troll?

Zgadnij Haniu ;)
Z chamem tylko po chamsku, bo grzecznie, kulturalnie i po dobroci nie
rozumie.
A najlepiej - ignorować ...

Pozdrawiam
Magda

310. Data: 2009-12-06 15:52:10

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 6 Dec 2009 09:25:03 +0100, Qrczak napisał(a):

> W Usenecie Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> tak oto plecie:

> Pimpuś... chwalić Pimpusia.
>
> Qra, złośliwa zgorzkniała stara pinda a i rozpuszczony bachor z bandy debili

Qra, nie wiem, co tam było i ie mam czasu się wwiercać, ale czy wiesz, co z
medeą i Paulinką robicie z M.? I dlaczego to robicie? Przecież zacytowałaś
(zapewne) okreslenia, z którym się absolutnie nie zgadzasz....
--

Ikselka.

Re: Do Robakksa
TEJ,...