Sarny..

11. Data: 2008-09-11 11:48:04

Temat: Re: Sarny..
Od: "KDK" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "moon" <s...@y...com> napisał w wiadomości
news:gaau5r$7oe$1@news.interia.pl...

> wiem o tym, nigdy nie widziałem takiego dużego.
> był bardzo ciemny ale miał te żółte kropy za uszami.
> stojąc nad nim, na kładce, mogłem oszcować, że był bardzo długi, ale może
> miał 120, czemu nie? Jak będę na wsi, to zmierzę ile tam jest szerokości
> tej rzeczki to oszacuję to dla samej ciekawości.

klimat się ociepla, a gady rosną całe życie, więc może teraz są większe niż
kiedyś, bo dłużej żerują, choć żab coraz mniej.

12. Data: 2008-09-12 14:02:53

Od: "Ponury Jacek" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aaron" <s...@p...qdnet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
A jakże! Przechodzą sobie obok działki do drugiego lasu. Żerują na polach:
mam kilka zdjęć ;-) Przychodzi też:
- śliczny, młody zajączek o wspaniale "pdpalanych" słuchach!
- jaszczurka zwinka
- ropucha hmm... nie znam jej imienia
i Wiecie, powiem Wam, że czuje się "normalność" tej sytuacji !!!

Pozdrawiam!

13. Data: 2008-09-12 18:31:32

Od: "Jan P. Cieciński" <j...@c...eco.pl> szukaj wiadomości tego autora

moon pisze:

> u mnie do domu weszła... jaszczurka.
> żona narobiła wrzasku, ja myślałem, że mam halucynacje, bo nigdy tam nie
> widziałem jaszczurki od lat tam spędzam wakacje.
> ta biegała po kątach tupiąc i hałasujac po panelach - to była dziwna
> sytuacja.
> w końcu udało mi się ją wygnać na ganek - wcale nie chciała uciec - pod
> wycieraczkę właziła - craaaazy!!!
> a na drugi dzień, w rzeczce zasyfionej śmieciami zaskroniec - ale jaki!
> chyba 1,5 metra! Również nigdy tam nie bylo węży.
> Czy zbliża się rok GADA???

Witam!
Wieść gminna głosi że ekolodzy przywieźli tirem te węże i w nocy
wypuścili. :-)

--
Pozdrawiam, Jan
http://www.ciecinski.eco.pl

14. Data: 2008-09-15 08:35:15

Od: lleeoo <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

z...@f...pl pisze:
> ..wyglądam ci ja sobie dzisiaj rano przez okno w kuchni a pod oknem sarna z
> dwoma koziołkami, pasie się spokojnie 5 m od domu (dom przy lesie). A jak u Was,
> taż podchodzą? Pzdr

No to sie ciesz że masz darmowa pogodynkę pod oknem, jak sarny wychodzą
z lasu to na 99,9% to będzie pogorszenie pogody (czytaj -deszcz, śnieg,
zimno, mróz)w zależności od pory roku zakreśl sobie coś z nawiasu.

15. Data: 2008-09-17 06:29:29

Od: z...@f...pl szukaj wiadomości tego autora

> No to sie ciesz że masz darmowa pogodynkę pod oknem, jak sarny wychodzą
> z lasu to na 99,9% to będzie pogorszenie pogody (czytaj -deszcz, śnieg,
> zimno, mróz)w zależności od pory roku zakreśl sobie coś z nawiasu.

..no i sprawdziło się..

RANO
Choinka na swieta
Spękane brabanty...
Jak przyłapać złodzieja na gorącym uczynku?
Trawa BARENBRUG odporne na susze