Re: Sąsiad i trawnik - długie

Data: 2003-04-24 07:34:01
Temat: Re: Sąsiad i trawnik - długie
Od: l...@w...pl

> W wiadomości news:0908.0000054b.3ea678b7@newsgate.onet.pl

>    Hejka. Tu się nie ma co stukać w głowę tylko należy podziwiać. :-) Moja
> przygoda z trawniczkiem wyglądała następująco:
(...)
. No i jest fajnie. :-)
>                    Pozdrawiam trawniczkowo Ja...cki

Moje gratulacje. Opisując hobby mojego sąsiada zapomniałem o istotnym
szczególe. Jego trawnik to kwadrat o boku 20m (prawie pół działki). Na drugiej
połowie stoi dom a pod beton-płotem są posadzone krzewy. A jak duży jest Twój
trawnik? Bo jeżeli znacznie mniejszy to jeszcze nie wiesz wszystkiego. Ilość
pracy nad trawnikiem rośnie z kwadratem powierzchni (jak z natężeniem światła w
odległości do źródła).
Ja zrobiłem mój trawnik prościej. Wyrównałem teren na oko zasypując nierówności
ziemią wybraną spod obrysu domu i zasiałem trawę. Nic więcej. Jeżeli chcę mieć
łąkę to nie koszę i po miesiącu mam. Co prawda bez takich kwiecistych łanów ale
prawdziwą i sympatyczną. Jak chcę mieć trawnik to koszę. Jest szorstki i nie
tak soczyście zielony ale znakomity.
Pozdrawiam trawnikowych Syzyfów.
Leszek