Sauna

1. Data: 2003-09-16 16:41:02

Temat: Sauna
Od: "Elvira" <e...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak często można korzystać z sauny? Tzn. ile razy w tygodniu.

--

Elvira
http://trumna.pl

1. Data: 2003-09-17 14:57:17

Temat: Re: Sauna
Od: "om" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elvira" <e...@p...com.pl> napisał w wiadomości
> Jak często można korzystać z sauny? Tzn. ile razy w tygodniu.

fachowcem nie jestem, ale jeśli nie ma zastrzeżeń zdrowotnych to nawet kilka
razy w tygodniu. Bez zastrzeżeń 2 razy w tygodniu :-) Ja tak używam -
naprzemiennie z zimnymi prysznicami.

1. Data: 2003-09-17 16:22:54

Od: "Elvira" <e...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "om" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
kilka
> razy w tygodniu. Bez zastrzeżeń 2 razy w tygodniu :-) Ja tak używam -

Dzięki za odpowiedź. :-) O ile mi wiadomo, nie mam żadnych przeciwwskazań
zdorowtnych, a saunę uwielbiam.
Nie chciałam tylko przesadzić.

Elvira

1. Data: 2003-09-17 16:26:28

Od: "om" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dzięki za odpowiedź. :-) O ile mi wiadomo, nie mam żadnych przeciwwskazań
> zdorowtnych, a saunę uwielbiam.
> Nie chciałam tylko przesadzić.

ja także uwielbiam saunę :-) Polecam wszystkim zdrowym i zmęczonym.

1. Data: 2003-09-17 17:33:43

Od: mips <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Elvira napisał/a w news:bka1p2$87u$1@atlantis.news.tpi.pl:

> saunę uwielbiam.
> Nie chciałam tylko przesadzić.

Co za dużo to niezdrowo;)
A poważnie - za częste wizyty w saunie mogą spowodować liczne efekty
uboczne, np. pękanie naczyń krwionośnych i w efekcie zwiększenie
prawdopodobieństwa pojawienia się żylaków.

--
mips

1. Data: 2003-09-17 17:53:51

Od: "om" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Co za dużo to niezdrowo;)
> A poważnie - za częste wizyty w saunie mogą spowodować liczne efekty
> uboczne, np. pękanie naczyń krwionośnych i w efekcie zwiększenie
> prawdopodobieństwa pojawienia się żylaków.

To prawda. Nie jest zalecana osobom z problemami krążenia krwi,
rozszerzonymi naczynkami, nadciśnieniem, niedociśnieniem itd...
Dzięki zimnym prysznicom (np.: sauna 10 min a potem chwila pod zimnym
prysznicem i znowu do sauny) ciało jest ujędrnione, zahartowane, naczynka
krwionośne staja się odporne na zmiany temperatury - same dobro :-) No i
oczywiście cudowne oczyszczenie organizmu... Bez przeciwskazań dla osób
zupełnie zdrowych. Nie wierzę, że w saunie można nabawić się żylaków, a
jedynie pogorszyć ich stan.
pozdrawiam,
Małgorzata

1. Data: 2003-09-18 00:01:05

Od: "Elvira" <e...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

mips wrote:

> Co za dużo to niezdrowo;)
> A poważnie - za częste wizyty w saunie mogą spowodować liczne efekty
> uboczne, np. pękanie naczyń krwionośnych i w efekcie zwiększenie
> prawdopodobieństwa pojawienia się żylaków.

:(
A raz na tydzień to już często czy w normie?

--
Elvira

1. Data: 2003-09-18 09:23:16

Od: mips <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Elvira napisał/a w news:bkasdh$2ah4$1@foka1.acn.pl:

> A raz na tydzień to już często czy w normie?

Wiesz, najlepiej poradź się swojego lekarza. W końcu powinien wiedzieć
najlepiej co Ci służy, a co nie. Osobiście uważam, że sauna raz w
tygodniu to za często, ale może w Twoim przypadku wcale nie:)

--
mips

1. Data: 2003-09-18 11:11:45

Od: "om" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A raz na tydzień to już często czy w normie?

To norma :-)
pozdrawiam,
Małgorzata

1. Data: 2003-09-18 12:26:41

Od: " mips" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Elvira napisał/a w news:bkasdh$2ah4$1@foka1.acn.pl:

> A raz na tydzień to już często czy w normie?

Wiesz, najlepiej poradĽ się swojego lekarza. W końcu powinien wiedzieć
najlepiej co Ci służy, a co nie. Osobiście uważam, że sauna raz w
tygodniu to za często, (lepiej ograniczyć się do dwóch -trzech razy w
miesiącu), ale może w Twoim przypadku wcale nie:)

--
mips

VAT na kosmetyki w Trójce
woskowanie uszu??gdzie??[wawa]