Sauna finska

1. Data: 2011-04-13 16:18:38

Temat: Sauna finska
Od: "atman" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://allegro.pl/skladana-domowa-sauna-parowa-steam
spa-nowosc-i1548286631.html

Czy kupno czegoś takiego ma sens ?
Chcieibyśmy korzystać z dobrodziejstwa sauny finskiej
w miarę tanio. Czy zakup tego namiotu w połączeniu z czajnikiem ma sens ?
Czy pozostaje sauna fińska profesjonalna ?

2. Data: 2011-04-13 21:34:59

Temat: Re: Sauna finska
Od: Grzegorz Janoszka <G...@n...Janoszka.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 13-04-11 18:18, atman wrote:
> [...]
> w miarę tanio. Czy zakup tego namiotu w połączeniu z czajnikiem ma sens ?
> Czy pozostaje sauna fińska profesjonalna ?

Parowa to nie fińska. Raczej masz na myśli turecką, czyli parową. Fińska
jest raczej sucha.

Ten cały namiot foliowy to mi na żadną saunę nie wygląda, badziewie
jakieś :/

--
Grzegorz Janoszka

3. Data: 2011-04-14 11:08:46

Od: Przesmiewca <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"atman" <r...@w...pl> napisał(a):

> [...]
>w miarę tanio. Czy zakup tego namiotu w połączeniu z czajnikiem ma sens ?
>Czy pozostaje sauna fińska profesjonalna ?

Mnie ta aukcja rozmieszyla prawde mowiac, zwlaszcza zdjecie tej laski
jak z nej korzysta :) Pomysl polowy moze i dobry, ale w tej cenie
obawialbym sie tandetnosci.

4. Data: 2011-04-14 12:03:29

Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

atman wrote:
> [...]
> w miarę tanio. Czy zakup tego namiotu w połączeniu z czajnikiem ma
> sens ? Czy pozostaje sauna fińska profesjonalna ?

Ha ha ha... chyba żartujesz prawda? :)

Jak wykorzystac do ogrzewania domu kuchnie na wegiel (plyta)? Rekuperator?
Jak ulokować dom na działce budowlnanej jesli obok jest rolna tego samego właściciela.
Drewno na zewnatrz
Cheap Wholesale Nike shoes jordan shoes dunk shoes Nike RLFT <http://www.24hours-onli ne.com/> <free shipping paypal payment>
ogrzanie pokoju