Sciana za kaloryferem

1. Data: 2002-03-02 10:32:55

Temat: Sciana za kaloryferem
Od: "Zunka" <e...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
chodzi o to jak pomalowac sciane za kaloryferem, jak sie tam dostac zeby
dokladnie pomalowac? bedzie na balkazanowy kolor, chce zeby t wygladalo
ladnie:-)
pisalam kiedy o kuchni, moze ktos z grupowiczow pamieta, wiec jednak
kupilismy terakote i glazure, po obliczeniach wyszlo ze nawet to taniej i
lepiej wyjdzie niz jakies pcv.
Pozdrawiam wszystkich
Zunka

1. Data: 2002-03-05 17:31:54

Temat: Re: Sciana za kaloryferem
Od: Marek Szapajko <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Witam
>chodzi o to jak pomalowac sciane za kaloryferem, jak sie tam dostac zeby
>dokladnie pomalowac? bedzie na balkazanowy kolor, chce zeby t wygladalo
>ladnie:-)

Jeśli masz możliwość, to po prostu zdejmij kaloryfer :-)

Pozdrawiam.
--
marek.szapajko<at>wp.pl http://www.msj.cad.pl
Ta wiadomość zawiera wyłącznie moje prywatne opinie.

Arts kuchnia;Meble polskie;Konstruktor;Graf kon;Plato;Wymarzony Dom;Arcon
ozdobne karnisze
sklep z armatura ?
Feng shui
nubuk