ozdobne karnisze

1. Data: 2002-03-01 17:59:10

Temat: ozdobne karnisze
Od: "efka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wymarzyły mi się do salonu połączonego z kuchnią takie ozdobne karnisze. Nie
znam ich nazwy, ale wyglądają na metalowe (pewnie czymś pokryte), dosyć
mała średnica drążka, zakończone ozdobnym ornamentem. Może orientujecie się
jaki jest koszt tego typu karniszy? Gdzie w Poznaniu, bądź w ogólnopolskich
centrach handlowych mogę je nabyć?

efka

1. Data: 2002-03-01 22:07:19

Temat: Re: ozdobne karnisze
Od: "Nomika" <m...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

"efka" <m...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
się
> jaki jest koszt tego typu karniszy? Gdzie w Poznaniu, bądź w

One są metalowe:) Koszt 2 lata temu na okno o szerokości 150cm około
250zł-300zł (Warszawa)
Pozdrawiam,
Monika

1. Data: 2002-03-02 20:13:13

Od: "Patrik" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

sa w IKEA, nie pamietam dokladnie ceny ale w granicach 15,00 zl za
zakonczenia i kolo 50,00 za drazek 4m, to zalezy tez od dlugosci. z moich
poszukiwan w praktikerach, nomi, obi itp najtaniej wyszlo w ikei
pozdrawiam
patrik

sklep z armatura ?
Feng shui
nubuk
Mieszkalne termosy ze styropianu ? Re: Jak ogrzewać dom?
lustro w łazience