Ściemniacz oświetlenia do puszki fi 60

1. Data: 2009-04-21 17:07:25

Temat: Ściemniacz oświetlenia do puszki fi 60
Od: Marek MANO <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć,
Szukam dobrej jakości ściemniacza do puszki. Coś, jak to:
http://www.fif.com.pl/produkt/27/285
tyle, że lepszej jakości. Kupiłem badziew powyżej. Triak warczy, jak
traktor zetor. Producent tweirdzie, że ten produkt tak ma. Nie ma mowy
o żadnym komforcie użytkowania, chyba że ktoś czuć się, jakby siedział
w pomieszczeniu transformatora budynkowego. Szukam czegoś lepszego.
Fajnie by było, jakby nie zabiło ceną.
Pozdrawiam,
Marek

2. Data: 2009-04-21 19:50:14

Temat: Re: Ściemniacz oświetlenia do puszki fi 60
Od: "GB" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.kontakt-simon.com.pl/firma,2,sub,1,cat,17
6,subcat,178,id,1445
Dość cichy jak na ściemniacze.

GB

3. Data: 2009-04-22 11:16:57

Od: "K.K." <z...@h...oraz.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> o żadnym komforcie użytkowania, chyba że ktoś czuć się, jakby siedział
> w pomieszczeniu transformatora budynkowego.

To nie triak warczy. Jeśli da się rozebrać, to zalej elementy indukcyjne
najlepiej żywicą. Czasami wystarczy rdzenie. Powinien być przynajmniej
jeden dławik, który nawet zalany potrafi po czasie warczyć.

4. Data: 2009-04-22 11:54:32

Od: Marek MANO <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 22 Kwi, 13:16, "K.K." <z...@h...oraz.pl>
wrote:

> To nie triak warczy. Jeśli da się rozebrać, to zalej elementy indukcyjne
> najlepiej żywicą. Czasami wystarczy rdzenie. Powinien być przynajmniej
> jeden dławik, który nawet zalany potrafi po czasie warczyć.

Niestety, brzęczą kondensatory.
Może ktoś wie z paktyki, czy ABB albo ktoś inny ma coś takiego?
Pozdrawiam, Marek

5. Data: 2009-04-23 09:51:37

Od: Sebcio <s...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

Marek MANO pisze:

> tyle, że lepszej jakości. Kupiłem badziew powyżej. Triak warczy, jak
> traktor zetor. Producent tweirdzie, że ten produkt tak ma. Nie ma mowy

A co masz za obciążenie ? Zwykłe żarówki czy halogeny za transformatorem ?

Sebcio

6. Data: 2009-04-23 18:18:38

Od: Marek MANO <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 23 Kwi, 11:51, Sebcio <s...@n...net> wrote:

>         A co masz za obciążenie ? Zwykłe żarówki czy halogeny za transformatorem ?
>
> --
> Pozdrawiam,
> Sebcio

Na początek dałem żarówkę 100W. Brzęczy w całym zakresie "ściemniania"
- oprócz 100% włączenia, naturalnie. Ktoś mi podpowiedział produkty
zamelu. Sprawdzę.
Pozdrawiam,
Marek

zakup żelazka
Kuchenka indukcyjna za 70 zł
problem z administracja budynku (s.mieszk)
Piekarnik z mikrofalą ''Samsung''
Gdzie kupić klej Murexin LE 555 lub Uzin MK 73 ?