Wojna o zmywanie-fragment z wyborczej

201. Data: 2003-05-13 10:53:51

Temat: Re: Wojna o zmywanie-fragment z wyborczej
Od: "puchaty" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

.
> :-PPPPPPPPPPPP

Masz ci los! Czas zmienić nicka

Ja tam jednak jestem za tarką, strumykiem i ... nie używaniem bielizny ;-)

puchaty

202. Data: 2003-05-13 11:10:58

Od: "boniedydy" <b...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nela Mlynarska" <n...@n...security.pl> napisał w
wiadomości news:

> Nela - żyjąca w dzieciństwie w chaosie, nie nauczona porządku, od dzieci
> wymagająca przynajmniej minimum, nie radząca sobie ze swoimi paskudnymi
> nawykami bałaganiarza i duszą pedanta

To chyba jest mi jednak bliżej do Ciebie niż do siebie ;)

boniedydy
po zastanowieniu, zwłaszcza nad nawykami bałaganiarza i duszą pedanta

203. Data: 2003-05-13 11:14:54

Od: "boniedydy" <b...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "puchaty" <p...@w...pl> napisał w wiadomości news:

> Ja tam jednak jestem za tarką, strumykiem i ... nie używaniem bielizny ;-)

"Ja tam pod spód nic nie wdziewam, od razu się lepiej miewam" ;)

boniedydy

204. Data: 2003-05-13 11:16:28

Temat: Re: Segregowanie ksiązek
Od: "boniedydy" <b...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sowa" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Małgorzata Majkowska" <m...@p...onet.pl> napisał w
> wiadomości news:

> E nie - Hobbita to ja tak bardziej z "rozpędu" toleruję.
> Sowa

A jak z "Rudym Dżilem i jego psem"? Dla mnie bomba :)

boniedydy

205. Data: 2003-05-13 11:27:36

Od: Jakub Słocki <j...@s...net.nospam> szukaj wiadomości tego autora

In article <b9qdpg$77s$1@news.onet.pl>, m...@w...pl says...

> Użytkownik "Jakub Słocki" <j...@s...net.nospam> napisał w wiadomości

> Albo monotonnej diety ;-)))

E tam - zaleznie od tego na co ma ochote, to mowi. Stad zna skladniki
wielu potraw ktore je.

> To co to za sałatka?

tunczyk+kukurydza+ser+jogurt, albo szynka+kukurydza+ser+jogurt, albo
sledzie+jogurt albo jakies inne.

Ale to nie tylko zakupy salatkowe. Jak idziemy do sklepu to wskazuje ze
trzeba kupic to tamto i jeszcze cos. Do tego zdarza sie ze pamieta to, o
czym my zapomnielismy. Mala pomocniczka.

K.

206. Data: 2003-05-13 11:48:40

Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "boniedydy" <b...@z...pl> napisał w wiadomości

> "Ja tam pod spód nic nie wdziewam, od razu się lepiej miewam" ;)

I prania mniej :-P

Sowa

207. Data: 2003-05-13 11:50:45

Od: "puchaty" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sowa wrote:
> Użytkownik "boniedydy" <b...@z...pl> napisał w
> wiadomości news:b9qk4g$qdm$1@nemesis.news.tpi.pl...

> I prania mniej :-P

I kondycja lepsza (od tego tarcia).

puchaty

208. Data: 2003-05-13 11:57:56

Od: "Sławek" <f...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hm...
> A gdzie miessszkasssz przebrzydły Bagginsssie?
> ;-)
>
> Sssowa

daleko, na szczęście daleko i enty mam na podorędziu (w Borach dolnośląskich
aż się roi od nich ;-))) )

pozdrowienia

Sssss... ups... Sławek ;-)))

209. Data: 2003-05-13 11:58:48

Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Sowa" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

> A jak z "Rudym Dżilem i jego psem"? Dla mnie bomba :)

A nie wiem - jakoś się bałam, że ten Rudy to na B
ilbie jest osnuty i będzie gorzej niż przy Hobbicie. :-)
Ale jak nie jest, to może faktycznie skuszę się.
Sowa

210. Data: 2003-05-13 12:00:41

Od: "Sławek" <f...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "boniedydy" <b...@z...pl> napisał w wiadomości

> A jak z "Rudym Dżilem i jego psem"? Dla mnie bomba :)
>
> boniedydy

A ja mam wydanie z lat 60 tych przeeeepięknie ilustrowane - to dopiero bomba
:-DD
Zainteresowanym mogę jakiś skan podesłać ale oryginału nie oddam !!!

Sławek

Mow mi mamo - czyli o konwenansach
chory z urojenia?
typowy jedynak
Poradźcie - zlewozmywak stalowy we wzorek?
macierzyństwo lesbijek