Seks z prostytutką a zakażenie HIV

1. Data: 2004-10-16 19:23:17

Temat: Seks z prostytutką a zakażenie HIV
Od: "?_?" <???@???.??> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Sytuacja - seks z prostytutką (nie taką przy drodze, tylko umówienie za
pośrednictwem czata interii) - dziewczynka 19 lat, mówi że 'zajmuje' się tym
od 8 miesięcy... w każdym bądź razie pytanie jest takie - jakie
prawdopodobieństwo, że mam zjebaną resztę życia? ;-) oczywiście penetracja z
gumką (nie pękła, ani się nie zsunęła), + oral (bez zabezpieczeń) w obie
strony...
chciałbym się też iść zbadać dla świętego spokoju - ale to chyba po kilku
tygodniach?

TIA

Pzdr

2. Data: 2004-10-16 19:56:54

Temat: Re: Seks z prostytutką a zakażenie HIV
Od: "michhallski" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pzdr. michhallski
GG: 3824036
SQ1JGO
Użytkownik "?_?" <???@???.??> napisał w wiadomości
> [...]
> strony...
> chciałbym się też iść zbadać dla świętego spokoju - ale to chyba po kilku

Jak guma była to ok. Co do oralu to by ci musiała wtłoczyć z 10L śliny żeby
hiv zadziałał.
Pzdr.

P.S. Na którym czacie i jaki nick ;)

3. Data: 2004-10-16 21:00:16

Od: "robkor" <r...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "?_?" <???@???.??> napisał w wiadomości

Witam!

> Sytuacja - seks z prostytutką (nie taką przy drodze, tylko umówienie za
> pośrednictwem czata interii)

A co interia sprawdza przed zalogowaniem stan fauny i flory ???

>- dziewczynka 19 lat, mówi że 'zajmuje' się tym
> od 8 miesięcy...
A Ty oczywiście wierzysz że nie są to 3 lata i 5000 klientów ?

> [...]
> gumką (nie pękła, ani się nie zsunęła), + oral (bez zabezpieczeń) w obie

Kwestia czy partnerka i Ty nie mieliście uszkodzonej błony śluzowej ( tu i
ówdzie) .

> chciałbym się też iść zbadać dla świętego spokoju - ale to chyba po kilku
> tygodniach?

Minimum po 3 miesiącach a najlepiej po pół roku . Wystarczająco długi czas
,żeby pewne rzeczy przemyśleć.
Nawet jeśli była nosicielem wirusa HIV( u prostytutek to podobno 30-50 %)
to szansa na zarażenie jest mała .
Bardziej prawdopodobne jest zakażenie swojskimi robaczkami kiłą , rzeżączką,
chlamydiami itp . Tak ,tak troszkę nerwów będzie Cię to kosztowało. Życzę
szczęścia .
Pozdrawiam
robkor

4. Data: 2004-10-17 06:37:05

Od: "tmk" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "robkor" <r...@k...net.pl> napisał w wiadomości

> [...]
rzeżączką,
> chlamydiami itp . Tak ,tak troszkę nerwów będzie Cię to kosztowało. Życzę
Kiła i rzeżczka chyba obecnie sa dosc wyleczlne-jesli w porę się
zorientujesz- gorzej jest z żóltaczką i opryszczką.

5. Data: 2004-10-17 07:00:30

Od: "Ruua" <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> strony...
> chciałbym się też iść zbadać dla świętego spokoju - ale to chyba po kilku

mogles sie zarazic wieloma innymi nieuleczalnymi rzeczami, nie tylko hiv,
ale rowniez np. zapaleniem watroby typu c - brzmi lagodnie, ale tak samo
grozne, jak hiv. mogles tez sie zarazic przez sline upierdliwa mononukloza.

w tv mowili, ze prezerwatywa nie zawsze chroni przed hiv, moze przepuscic
chorobe przez swoje pory.

a hiv wychodzi na badaniach dopiero po 3 miesiacach bodajze?

jakbys zobaczyl w ilustrowanym poradniku dermatologicznym, jak wygladaja
choroby weneryczne, to na bank bys zrezygnowal:)

takze teraz, jak chcesz dokladnie sprawdzic, czy sie czyms nie zaraziles, to
teraz wiecej wydasz na badania, niz na ten sex:)

6. Data: 2004-10-17 07:11:40

Od: Malak <m...@w...to.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> mogles sie zarazic wieloma innymi nieuleczalnymi rzeczami, nie tylko hiv,
> ale rowniez np. zapaleniem watroby typu c - brzmi lagodnie, ale tak samo
> grozne, jak hiv.
duzo groźniejsze!!!

7. Data: 2004-10-17 11:00:38

Od: "K" <konrad-w[wytnijto]@hot.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "?_?" <???@???.??> napisał w wiadomości

>+ oral (bez zabezpieczeń) w obie strony...

No to bylo troche bezmyslne. A wiec mozesz sie spodziewac nastepujacych
chorob lub ich kombinacji:

1. wirusowe zapalenie watroby typu C (B jesli ktos mial uszkodzone blony
sluzowe, mikrokrwawienia)
2. rzezaczka - malo kto wie, ale jest tez postac wystepujaca w gardle
3. kila, chlamydie itp.
4. oprzyszczka
5. mononukleoza
6. klykciny

Powodzenia

K.

8. Data: 2004-10-17 16:15:01

Od: "Adam" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości: ckrs5a$n2b$...@i...gazeta.pl ,
której nadawcą było ?_? <???@???.??> zostało napisane:

> oral (bez zabezpieczeń) w obie strony...

nie wiem czemu ale mi sie to kojarzy z lizaniem muszli na centralnym...
;)

--
milego dnia
adam, gg# 402495

9. Data: 2004-10-17 20:29:32

Od: "robkor" <r...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tmk" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "robkor" <r...@k...net.pl> napisał w wiadomości

> Kiła i rzeżczka chyba obecnie sa dosc wyleczlne-jesli w porę się
> zorientujesz- gorzej jest z żóltaczką i opryszczką.

To prawda , ale złapanie syfa ,czy też przepraszam - objaw pierwotny
na języku , wydaje się bardziej przemawiające do wyobraźni - choć oczywiście
zwykle jest wyleczalne .

Pozdrawiam
robkor

10. Data: 2004-10-17 22:30:06

Od: PAweł <p...@w...uzyjskrotu.pl> szukaj wiadomości tego autora

robkor wrote:
> [...]
> pierwotny na języku , wydaje się bardziej przemawiające do wyobraźni
> - choć oczywiście zwykle jest wyleczalne .

Mili panstwo, straszycie nieszczęśnika, pewno z powodów , hm,
pedagogicznych, i wszystko co wcześniej było napisane to prawda w tym
sensie, że istotnie od prostytutki tymi wszystkimi paskudztwami mozna się
zarazić:(, ale przecież wszystko to również mozna złapać od niewinnie
wyglądającej panienki z tzw. dobrego domu.
Cała różnica MSZ tkwi wyłącznie w prawdopodobieństwie takiego zdarzenia.
A więc może zamiast znęcać się nad i tak zestresowanym chłopakiem, który
chyba, mam nadzieję, odwiedził juz poradnię W, może ktos kompetentny poda
wyniki badan (jesli są) nt. występowania chorób wenerycznych w Polsce, w tym
ze szczególnym uwzględnieniem prostytutek, oraz jak stosowanie np.
prezerwatywy wpływa na szansę zarażenia. Może też ktoś, biorąc pod uwagę tzw
fakty życia tj nieszczęsne rozpowszechnienie w Polsce burdelów
eufeministycznie zwanymi agencjami towarzyskimi poda zalecenia dla ich
klientów jak zminimalizować niebezpieczeństwo zarażenia. To, ze najlepiej z
nich nie korzystać to oczywiste, ale faktem jest , że przecież agencje i ich
pensjonariuszki z głodu nie przymierają:).
Bo wygląda na to, że jednak nie jest to zarażenie aż tak pewne, skoro przy
takim nasyceniu Polski chyba nie mamy wielkiej epidemii chorób W. Ale
szansa istnieje i zamiast, a właściwie obok zalecen natury moralnej chyba
warto podawać informacje medyczne , które we wszystkich płaszczyznach pomogą
zmniejszyć propagacje tych chorób.

A na marginesie to
1.dość dla mnie niepojęte jest aktywne uprawianie seksu oralnego z
prostytutka:(
2. wątek ten winien być dedykowany hordzie małych piesków szczekających na
prof. Kaczyńskiego za to, że deklarował się z podjeciem akcji
ograniczajacych prostytucje w Warszawie i bicie sławetnego "rekordu".

Przy odpowiedzi bezpośrednio do mnie, w adresie użyj zamiast pełnej
nazwy "wirtualnapolska" jej skrót, tj. "wp" Pozdr.

Znamie - help !!!
Laryngolog - Warszawa
Jakie badania ?
Jakie badania ?