Seks z prostytutką a zakażenie HIV

11. Data: 2004-10-18 07:29:09

Temat: Re: Seks z prostytutką a zakażenie HIV
Od: "Krzysztof (Suzuki Kokushu)" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> wątek ten winien być dedykowany hordzie małych piesków szczekających na
> prof. Kaczyńskiego za to, że deklarował się z podjeciem akcji
> ograniczajacych prostytucje w Warszawie i bicie sławetnego "rekordu".

Czyżbyś NAPRAWDĘ wierzył że p. Kaczyńskiemu chodzi o cokolwiek innego niż
zaspokojenie chorobliwie rozrośniętej ambicji?

--
Krzysiek, EBP
W Polce za humanistę uchodzi nie ten, kto zna łacinę i grekę, ale ten który

12. Data: 2004-10-18 15:27:02

Od: "Ruua" <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

> nie wiem czemu ale mi sie to kojarzy z lizaniem muszli na centralnym...
> ;)

ROFTL

13. Data: 2004-10-18 22:02:36

Od: PAweł <p...@w...uzyjskrotu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krzysztof (Suzuki Kokushu) wrote:

> Czyżbyś NAPRAWDĘ wierzył że p. Kaczyńskiemu chodzi o cokolwiek innego
> niż zaspokojenie chorobliwie rozrośniętej ambicji?

Nie ma to wprawdzie nic wspólnego z tematyką grupy ale odpowiem:

1. Liczą się fakty i efekty ( a te są w tym wypadku pozytywne), a intencje
są zwykle mniej istotne, a zazwyczaj nieweryfikowalne
2. Czy NAPRAWDĘ nie sądzisz, że gdyby prof. Kaczyński dał dotację na zw.
zawodowy prostytutek, wspomógł organizację feministek-lesbijek, założył
fundacje na leczenie pederastów cierpiących na żylaki odbytu itp. itd., to
czy większość opiniotwórczych mediów nie zaczęłoby cmokać z podziwu
(niektóre wprawdzie jąkając się:)), jaki on postępowy, liberalny i prawdziwy
Europejczyk?:))

--
Przy odpowiedzi bezpośrednio do mnie, w adresie użyj zamiast pełnej
nazwy "wirtualnapolska" jej skrót, tj. "wp" Pozdr.

14. Data: 2004-10-19 04:04:58

Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx> szukaj wiadomości tego autora

PAweł napisał/a:
>Nie ma to wprawdzie nic wspólnego z tematyką grupy ale odpowiem:
I ja pozwolę sobie dodać.:-)

>1. Liczą się fakty i efekty ( a te są w tym wypadku pozytywne), a intencje
>są zwykle mniej istotne, a zazwyczaj nieweryfikowalne
Dla niektórych są najważniejsze deklarowane "postępowe" intencje, a
skutki... Niezbyt.:-)))

15. Data: 2004-10-19 08:35:23

Od: "Krzysztof (Suzuki Kokushu)" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przydługa odpowiedź OT bez suplementu ale za to z przypisami:

> 1. Liczą się fakty i efekty ( a te są w tym wypadku pozytywne), a intencje
> są zwykle mniej istotne, a zazwyczaj nieweryfikowalne

Wiesz, jak ktoś rozpętał 'wojnę na górze', od `89 tworzył już ze cztery
partie (NB jakoś na http://www.lechkaczynski.pl/lech/bio.htm o
Nieporozumieniu Centrum nie ma ani słowa...) które po kolei rozwalał i
zawsze lądował na cztery łapy... dla mnie to jakieś niesympatyczne.

> 2. Czy NAPRAWDĘ nie sądzisz, że gdyby prof. Kaczyński dał dotację na zw.
> zawodowy prostytutek, wspomógł organizację feministek-lesbijek....

Osobiście mojej opinii o p. Kaczyńskim nie zmienię, niezależnie czy zajmie
się aktywną propagacją zoofilii, promocją kółek różańcowych, noszeniem
Tybetańczyków na rękach, czy ratowaniem wielorybów.

Dla mnie p. Kaczyński 'razem z bratem' to zły duch (bliskiej mi)
umiarkowanie prawicowej formacji politycznej. Wystąpił z rządu Buzka
dziwnym przypadkiem wtedy gdy ten zaczął tracić popularność i powstał sobie
Piss, co do niego lgną jak muchy najbardziej niesympatyczne karierowicze.
Jak ten siuśmajtek co nie mógł z powodu nędznych wyników dostać pracy w
prokuraturze i dlatego jest prawie-głównym partyjnym ekspertem od prawa
karnego... Grają na ludzkim strachu i potrzebie bezpieczeństwa, choć to
tylko gra, tylko zabawa mój panie *). Nie lubię takich. Oj nie lubię! Nie
lubię #)! Już mi bardziej Platforma Szczurów bliższa jeśli chodzi o
sympatię. Przynajmniej większość (prócz mojego krajana dwuimiennego) jakieś
pozory przyzwoitości usiłują zachowywać.

Pozdrawiam Szanownych Adwersarzy

- przypisy -

*) o na przykład gdy p. Kaczyński był ministrem sprawiedliwości kazał
prokuratorom występować o aresztowanie a na wokandzie krzyczeć o bezwględne
nawet w błahych sprawach. Bardzo to media nagłośniły jako krok w słusznym
kierunku. Tylko potem po cichu kazał zwiększyć przedterminową zwalnialność
skazanych prawomocnie bo się więzienia przepełniły... no musiał biedaczek,
nie było rady ! Tylko jakoś *przypadkiem* cicho o tym było.

#) pamiętacie skąd to, Koteczki?

--
Krzysiek, EBP
Kiedy słyszę 'kultowy' odbezpieczam rewolwer

16. Data: 2004-10-19 09:01:06

Od: "idiom" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "PAweł" <p...@w...uzyjskrotu.pl> napisał w
wiadomości news:cl1eir$e0s$1@atlantis.news.tpi.pl...
> 1. Liczą się fakty i efekty ( a te są w tym wypadku pozytywne), a intencje
> są zwykle mniej istotne, a zazwyczaj nieweryfikowalne

Chyba o polityce masz maleńkie pojęcie, co?

rozbawiona Monika

17. Data: 2004-10-19 16:04:47

Od: PAweł <p...@w...uzyjskrotu.pl> szukaj wiadomości tego autora

idiom wrote:
> Użytkownik "PAweł" <p...@w...uzyjskrotu.pl> napisał w
> wiadomości news:cl1eir$e0s$1@atlantis.news.tpi.pl...
>

> Chyba o polityce masz maleńkie pojęcie, co?

Poddaje się od razu,- niestety nie mam podobnych do twoich uzdolnień, aby
(telepatycznie zapewne;) bezbłednie odczytywać intencje polityków. Pociesza
mnie to, ze należę chyba do większości, która ocenia działanie innych ludzi
na podstawie faktów i efektów ich działalności (chociaż po zastanowieniu, to
juz nie jestem pewien tej większości:).

18. Data: 2004-10-19 16:09:15

Od: PAweł <p...@w...uzyjskrotu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krzysztof (Suzuki Kokushu) wrote:
> Przydługa odpowiedź OT bez suplementu ale za to z przypisami:

(..)

Istotnie przydługa:)

Jeśli jednak prof. Kaczyński wywołuje takie niepochamowane wybuchy
nienawiści to.. dobra nasza.
Znaczy to, że ci, którym nie podoba się jego osoba i jego poglądy, a
zachwyceni są obecnie rządzącymi i obecnymi porządkami (ha,ha:)) są naprawdę
zaniepokojeni jego popularnością i poważnie się jego boją.

A poza tym NTG

19. Data: 2004-10-19 22:56:24

Od: PAweł <p...@w...uzyjskrotu.pl> szukaj wiadomości tego autora

PAweł wrote:

> [...]
> zachwyceni są obecnie rządzącymi i obecnymi porządkami (ha,ha:)) są
> naprawdę zaniepokojeni jego popularnością i poważnie się jego boją.

Oczywiscie " niepohamowane"

20. Data: 2004-10-20 08:31:29

Od: "idiom" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "PAweł" <p...@w...uzyjskrotu.pl> napisał w
wiadomości news:cl3e5g$2lr$1@nemesis.news.tpi.pl...

> [...]
ludzi
> na podstawie faktów i efektów ich działalności (chociaż po zastanowieniu,

Pierniczysz głupoty, ale to tylko i wyłacznie Twoja sprawa.

EOT

Monika

Znamie - help !!!
Laryngolog - Warszawa