Seksowne, acz absolutnie nieseksualne...

11. Data: 2009-11-10 12:17:04

Temat: Re: Seksowne, acz absolutnie nieseksualne...
Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 10 Lis, 13:12, medea <e...@p...fm> wrote:

> A dla wielu gotowanie, przygotowywanie posiłków kojarzy się seksualnie,
> co nawet ma swój wyraz z filmach.

> Można wiedzieć, co to ma do rzeczy?
>
> Ewa

mozna
XL-ka napisala: - uważne, skupione wiązanie przyponów (kto wie, co
to?)
"przypon" to termin wedkarski
Zastosowalem skrot myslowy.

J-23 itede

12. Data: 2009-11-10 12:19:28

Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 10 Lis, 13:16, "Prawusek" <p...@i...pl> wrote:
> "J-23" <k...@g...pl> wrote in message

a.googlegroups.com...
> [...]
qc.googlegroups.com...

> Ze nie mam syfa, razem z Marysienka?
>
> A gdzie ja pisze o tak wysublimowanych przyjemnosciach jak syf?

W ogole jestes tak "wysublimowany", jak uzycie pluga do czesania.

J-23 itede

13. Data: 2009-11-10 12:39:30

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

J-23 pisze:

> mozna
> XL-ka napisala: - uważne, skupione wiązanie przyponów (kto wie, co
> to?)
> "przypon" to termin wedkarski
> Zastosowalem skrot myslowy.

A, nie miałam pojęcia, co to przypon. Wędkarzy nie znam.

Ewa

14. Data: 2009-11-10 12:44:08

Od: Iza <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 10 Lis, 13:14, "Prawusek" <p...@i...pl> wrote:
> "J-23" <k...@g...pl> wrote in message

c.googlegroups.com...

> Teraz co jest zupelnie aseksualne dla mnie;
> -wszelkie prace domowe, gotowanie, jakies sprzatanie... , i tu nawet
> mila mi osoba nie jest szczegolnie atrakcyjna kiedy wystepuje tak po
> "domowemu".
>
> Dyletant. zobacz kobietę szorującą szczotą drewnianą podłogę, zapasaną, ale
> bez majtek...

typowe haha lol ;P
ej uważaj bo spadniesz... podlewasz te kwiatki ...tak
wysoko ...poczekaj przytrzymam cię...hahah taa
___
iza

15. Data: 2009-11-10 13:37:05

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"J-23" <k...@g...pl> wrote in message
s.googlegroups.com...
> [...]
>
> A gdzie ja pisze o tak wysublimowanych przyjemnosciach jak syf?

W ogole jestes tak "wysublimowany", jak uzycie pluga do czesania.

Tobie trzeba polerki.

16. Data: 2009-11-10 14:56:30

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 10 Nov 2009 01:29:13 -0800 (PST), Iza napisał(a):

> Ciekawe nie XL, jak to ludzie o nietuzinkowej wrażliwości i
> wewnętrznym
> Artyzmie(zwłaszcza kobiety) potrafią dostrzegać rzeczy nie
> jednoznaczne i karmić nimi umysł.
> Ja dodam do tych czynności, zachowan i gestów:
> - zapinanie paska u spodni i wkładanie go za szlufki

Howgh!

> - zakładanie zegarka na rękę...jeju

Howgh!

> - podnoszenie ciężkich przedmiotów z drwiącą łatwością

Howgh!

> - stabilne, zrównoważone, wielogodzinne prowadzenie samochodu

Chyba dlatego uwielbiam jeździć z TŻtem jako pasażerka, choć ogólnie nie
znoszę wszelkiej długiej jazdy...
Howgh!

> - rozpalanie w kominku na kolanach pupą opartą o pięty

I uprzednie zwalenie kupy drewna przy kominku - jednym ruchem.
Mniam :-)

> - przepuszczanie mnie w każdych absolutnie drzwiach

Howgh!
Ale za to to Cię tu zlinczują niektóre nowoczesne babki ;-PPP

> - podawanie mi płaszcza

J.w. :-D

> - umiejętność wykorzystania każdej sprzyjającej "okazji" by łypnąć i
> se popatrzeć(choć nie powalająca dyskrecją)

Oczywiście na wlaściwy obiekt, nie? Howgh.
:-)

> - patrzenie w sytuacji tete a tete z jawnym uwielbieniem

Ba!

> - pasja motoryzacyjna i zasmarowanie się smarem z pasją Picassa

Tego akurat nie znam (mój TŻ twierdzi, że samochód ma od jeżdżenia, cóż
poradzę), więc nie wiem, ale równoważnie może być dla mnie kopanie
łopatą/kilofem w ogóle wszelkie operacje tego typu plus mocno spocone
plecy i klatka piersiooo...wa :-)

> - rąbanie ogromnych drew

Nooo, to obowiązkooooowo po tym cięciu piłą łańcuchową... :-)

> - chodzenie na palcach podczas PMS (jeju to słodkie, niezdarnie
> słodkie mimo to nie zawsze zdające egzamin)

Miło wspominam wszelkie ciąże raczej :-)
Ale może być i PMS, nie narzekam, ale i zbyt wiele nie wymagam, twarda ze
mnie baba w tych sprawach...

> - zarzucanie mnie na ramie( choć juz z racji wieku nie należy to do
> najwłaściwszych przejawów po moim adresem )

Coooo? W KAZDYM wieku to jest cudne, byleby tylko nie za wysoko ;-PPP

> - umiejętność powstrzymywania się od płaczu w dość płaczliwych
> okolicznościach

BA! Było o tym tutaj w wątku o prawdziwych mężczyznach...Ale o dziwo nie
miałam tu zbyt wielkiego poparcia w kwestii potępiania męskiego szlochu ;-)

> - tajemniczość (tym samym danie nam możliwości ciągłego odgadywania
> czegoś! choć same nie wiemy czego)

A, to to mam co chwila :-)

> - pewność siebie !!!

Howgh!

Bardzo howgh!

> - no i ciągła dyspozycja

O tym za chwilkę...

> - i najważniejsze!!!... intelekt jak ocean w porównaniu ze mną

...mizerną kropelką. HowgH!!!

Jakże mogłam nie wymienić tego wszystkiego, przecież to jakbym sama pisała,
może tylko małe zastrzeżenie co do tej "ciągłej dyspozycji": nie wymagam
jej od meżczyzny, który bądź co bądź dyspozycyjny jest już od niemal 30 lat
i ma prawo w końcu od czasu do czasu spasować choć na chwilę, jako i ja,
jako i ja :-)

> A, i nie licz na to maja Droga XLko, ze faceci podadzą tu podobne
> spostrzeżenia, musieli by
> sie zaprzeć samych siebie tz patrzenia na wszystko w sposób oczywisty.
> ____
> pozdrawiam
> iza

Faktycznie... A myślałam, że i ja czegoś się dowiem o INNYCH facetach - tzn
co ich kręci w kobietach... Bo akurat mój mi powiedział właśnie dziś
kolejny raz, że w odniesieniu do innych kobiet ma stosunek aseksualny, a ja
mu wierzę, sądząc po przeciwnych objawach klinicznych od lat ściśle
ukierunkowanych jedynie w moją stronę :-)

Może jednak któryś się odważy...
--

Ikselka.

17. Data: 2009-11-10 15:00:18

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 10 Nov 2009 08:33:38 +0100, Janusz Wiszniewski napisał(a):

> Czy te gesty i zachowania byłyby dla ciebie także seksowne w wykonaniu
> innych facetów, np. o podobnej posturze?

Także, ale nie AŻ TAK jak w przypadku mojego!
:-)

> Jak myślisz, co decyduje o ich seksualności, sam ruch, gest i ich oprawa
> czy bardziej konkretna osoba?

Ogólnie podoba mi się widok każdego faceta, który np. piłuje kłody, rąbie
drewno, zapina pasek.. itp, ale to stricte na tej samej zasadzie, na której
odbieram piękno ciała ludzkiego w posągach Apolla czy Herkulesa, tzn nie
mam jednoznacznych skojarzeń seksualnych, przeważają estetyczne. |Natomiast
konkretna Osoba bije wszystkie te obiekty na głowę w efektywności
pobudzania mojej wyobraźni i ciała :-)

--

Ikselka.

18. Data: 2009-11-10 15:02:46

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 10 Nov 2009 04:04:40 -0800 (PST), J-23 napisał(a):

> Teraz co jest zupelnie aseksualne dla mnie;
> -wszelkie prace domowe, gotowanie, jakies sprzatanie... , i tu nawet
> mila mi osoba nie jest szczegolnie atrakcyjna kiedy wystepuje tak po
> "domowemu".

Zależy, co dla kogo znaczy "po domowemu".
Nigdy nie podała Ci obiadu bedąc w samym fartuszku ani nie myła naczyń w
tymże stroju specjalnie na Twoje życzenie? Nie pomagałeś jej wtedy?
:-)
--

Ikselka.

19. Data: 2009-11-10 15:03:42

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 10 Nov 2009 13:14:58 +0100, Prawusek napisał(a):

> Po kiego bielizna?

Żeby za wiele od razu nie odsłonić i żeby było co zdejmować :-)
--

Ikselka.

20. Data: 2009-11-10 15:04:40

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 10 Nov 2009 04:17:04 -0800 (PST), J-23 napisał(a):

> mozna
> XL-ka napisala: - uważne, skupione wiązanie przyponów (kto wie, co
> [...]

Uwielbiam przeszkadzać w wiązaniu przyponów :-)
--

Ikselka.

FOX_TROT BEATA...
Koniec internetowej wolnosc w PL?
popularny populares ???
ja jeszcze tylko 3 slowa do trolla prowadzacego
ireneuszowi krzemińskiemu się nawróciło