Seksowne, acz absolutnie nieseksualne...

1. Data: 2009-11-10 00:33:17

Temat: Seksowne, acz absolutnie nieseksualne...
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

...dla Was gesty, czynności, zachowania - męskie, kobiece?
A, tak mnie natchnęło owym męskim zapinaniem spinek przy rękawach koszuli,
co je tu przytoczyła Józefinka kiedyś :-)
No więc te spinki - jak najbardziej, potwierdzam.
Dopisuję do listy to, co baaardzo lubię podglądać u TŻta:
- prasowanie sobie koszuli (choć najczęściej sama to robię, jednak nie
zawsze)
- cięcie grubych kłód drewna na opał piłą łańcuchową (plus ten seksowny
roboczy strój i hełm.... ach!)
- smarowanie twarzy wodą kolońską po goleniu
- włażenie z lub bez bez drabiny, z piłą, na wysoką sosnę z w celu jej
przycięcia (w TYM wieku??? - raz nawet zakończone spadnięciem z wielkim
trzaskiem) ;-PPP
- uważne, skupione wiązanie przyponów (kto wie, co to?)
- itp.

:-)

--

Ikselka.

2. Data: 2009-11-10 07:33:38

Temat: Re: Seksowne, acz absolutnie nieseksualne...
Od: Janusz Wiszniewski <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:
> [...]
> trzaskiem) ;-PPP
> - uważne, skupione wiązanie przyponów (kto wie, co to?)

Czy te gesty i zachowania byłyby dla ciebie także seksowne w wykonaniu
innych facetów, np. o podobnej posturze?
Jak myślisz, co decyduje o ich seksualności, sam ruch, gest i ich oprawa
czy bardziej konkretna osoba?
Janusz Wiszniewski

3. Data: 2009-11-10 09:29:13

Od: Iza <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 10 Lis, 01:33, XL <i...@g...pl> wrote:
> [...]
> trzaskiem) ;-PPP
> - uważne, skupione wiązanie przyponów (kto wie, co to?)

Ciekawe nie XL, jak to ludzie o nietuzinkowej wrażliwości i
wewnętrznym
Artyzmie(zwłaszcza kobiety) potrafią dostrzegać rzeczy nie
jednoznaczne i karmić nimi umysł.
Ja dodam do tych czynności, zachowan i gestów:
- zapinanie paska u spodni i wkładanie go za szlufki
- zakładanie zegarka na rękę...jeju
- podnoszenie ciężkich przedmiotów z drwiącą łatwością
- stabilne, zrównoważone, wielogodzinne prowadzenie samochodu
- rozpalanie w kominku na kolanach pupą opartą o pięty
- przepuszczanie mnie w każdych absolutnie drzwiach
- podawanie mi płaszcza
- umiejętność wykorzystania każdej sprzyjającej "okazji" by łypnąć i
se popatrzeć(choć nie powalająca dyskrecją)
- patrzenie w sytuacji tete a tete z jawnym uwielbieniem
- pasja motoryzacyjna i zasmarowanie się smarem z pasją Picassa
- rąbanie ogromnych drew
- chodzenie na palcach podczas PMS (jeju to słodkie, niezdarnie
słodkie mimo to nie zawsze zdające egzamin)
- zarzucanie mnie na ramie( choć juz z racji wieku nie należy to do
najwłaściwszych przejawów po moim adresem )
- umiejętność powstrzymywania się od płaczu w dość płaczliwych
okolicznościach
- tajemniczość (tym samym danie nam możliwości ciągłego odgadywania
czegoś! choć same nie wiemy czego)
- pewność siebie !!!
- spokojne, mądre oczy
- no i ciągła dyspozycja
- i najważniejsze!!!... intelekt jak ocean w porównaniu ze mną

A, i nie licz na to maja Droga XLko, ze faceci podadzą tu podobne
spostrzeżenia, musieli by
sie zaprzeć samych siebie tz patrzenia na wszystko w sposób oczywisty.
____
pozdrawiam
iza

4. Data: 2009-11-10 12:04:40

Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 10 Lis, 01:33, XL <i...@g...pl> wrote:
> [...]
> trzaskiem) ;-PPP
> - uważne, skupione wiązanie przyponów (kto wie, co to?)

Pare razy zadawano mi pytanie: co mi sie kojarzy z seksem.
Nic! Zawsze tak odpowiadam, ze nic.
Z seksem, kojarzy mi sie wylacznie seks.
To znaczy ze jak kochana przeze mnie kobieta cos tam robi, to czesto
jakos tam na mnie dziala.
Ale jak te sama czynnosc wykonuje jakas inna pani, to nie jestem
specjalnie zainteresowany.
Czyli np. nie jest sygnalem seksualnym samo potrzasanie wlosami, albo
poprawianie ich reka.
Ale jak czynnosci te wykonuje ukochana, to wiadomo...
Reasumujac nie jest istotne co robi, wazne kto.
Pomijam tu takie pierwszorzedowe sygnaly plciowe, jak potrzasanie
biustem, czy krecenie bidrami.
Ale nie o tym wszak, nie mowimy.
Teraz co jest zupelnie aseksualne dla mnie;
-wszelkie prace domowe, gotowanie, jakies sprzatanie... , i tu nawet
mila mi osoba nie jest szczegolnie atrakcyjna kiedy wystepuje tak po
"domowemu".
wole wyjscie nawet na skromna kolacje, niz obzarstwo w domu, zwlaszcza
przy TV
-wszelka nadmierna gestykulacja, szczegolnie wymachiwanie rekoma bez
sensu..
-gadulstwo, szczegolnie bezsensowne powtarzanie wyrazow, albo koncowek
wyrazow... opowiesci o bylych partnerach, albo o problemach
przyjaciolek.
opowiadanie o swojej pracy, o szefie...
-niechlujstwo wszelkie, w wyslawianiu sie, w ubiorze, w uczesaniu...
pociagaja mnie panie eleganckie, szczegolnie bielizna powinna byc
nienaganna.

J-23 itede

PS. nie umialem zagustowac w wedkowaniu, probowalem... i nie zlapalem
bakcyla

-

5. Data: 2009-11-10 12:06:08

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"J-23" <k...@g...pl> wrote in message
c.googlegroups.com...

PS. nie umialem zagustowac w wedkowaniu, probowalem... i nie zlapalem
bakcyla

Prymityw wobec Króla Jana III Sobieskiego.

6. Data: 2009-11-10 12:12:09

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

J-23 pisze:

> -wszelkie prace domowe, gotowanie

A dla wielu gotowanie, przygotowywanie posiłków kojarzy się seksualnie,
co nawet ma swój wyraz z filmach.

> PS. nie umialem zagustowac w wedkowaniu, probowalem... i nie zlapalem
> bakcyla

Można wiedzieć, co to ma do rzeczy?

Ewa

7. Data: 2009-11-10 12:14:07

Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 10 Lis, 13:04, J-23 <k...@g...pl> wrote:

> [...]
> nienaganna.
>
> J-23 itede
>
> PS. nie umialem zagustowac w wedkowaniu, probowalem... i nie zlapalem

errata

jest
Ale nie o tym wszak, nie mowimy.
powinno byc
Ale nie o tym wszak, mowimy.

J-23 itede

8. Data: 2009-11-10 12:14:58

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"J-23" <k...@g...pl> wrote in message
[...]

Dyletant. zobacz kobietę szorującą szczotą drewnianą podłogę, zapasaną, ale
bez majtek...

-niechlujstwo wszelkie, w wyslawianiu sie, w ubiorze, w uczesaniu...
pociagaja mnie panie eleganckie, szczegolnie bielizna powinna byc
nienaganna.

Po kiego bielizna?

9. Data: 2009-11-10 12:15:07

Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 10 Lis, 13:06, "Prawusek" <p...@i...pl> wrote:
> [...]
> bakcyla
>
> Prymityw wobec Króla Jana III Sobieskiego.

Ze nie mam syfa, razem z Marysienka?

J-23 itede

10. Data: 2009-11-10 12:16:32

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"J-23" <k...@g...pl> wrote in message
a.googlegroups.com...
> [...]
> bakcyla
>
> Prymityw wobec Króla Jana III Sobieskiego.

A gdzie ja pisze o tak wysublimowanych przyjemnosciach jak syf?

FOX_TROT BEATA...
Koniec internetowej wolnosc w PL?
popularny populares ???
ja jeszcze tylko 3 slowa do trolla prowadzacego
ireneuszowi krzemińskiemu się nawróciło